poniedziałek, 12 sierpnia 2019

Pryszcze co zrobic

Kiedy ktoś spojrzy na ciebie, masz wrażenie, że uważnie obserwuje twoje pryszcze. Często pudrujesz nos, ale twarz wkrótce znów się brzydko błyszczy. Przed każdym większym wyjściem nakładasz bardzo grubą warstwę podkładu i pudru, która co prawda maskuje wypryski, ale zmienia rysy twarzy. Jogurt naturalny na twarz, nałoż go sobie i poczekaj min po czym zmyj.


Warto też zainwestować w żel do twarzy z Aloesem, ja go stosuję bo mam mega wrażliwą twarz trądziku co prawda nie mam, ale moja kuzynka stosuję go na pryszcze i teraz ma ich malutko.

Jeśli czeka cię ważne wyjście, a właśnie na środku czoła wyskoczył ci pryszcz, nie panikuj. Są naturalne sposoby, by pozbyć się tego nieproszonego gościa już w jeden dzień. Jeśli masz duży problem z pryszczami, skorzystaj z pomocy kosmetyczki. Za kilkanaście złotych twoja twarz zostanie profesjonalnie oczyszczona i od razu zauważysz poprawę- nowe pryszcze nie będą się już pojawiać.


Od roku mam wysypkę pryszczów, takie małe, czerwone pryszcze na czole. Czasami pojawiają się na twarzy. Ogólnie moja cera jest w dobrym stanie, ale najbardziej denerwują mnie pryszcze na czole.

Chciałem iść na solarium , bo myślałem ,że jak to troche opalę to nie będzie tak widać ,ale wcześniej czytałem ,że nie zaleca się solarki na podrażnione miejsca. Brud i tłuszcz z ciuchów podczas siedzenia wciera się w skórę, powodując pryszcze. Pryszcze na pośladkach są częstą przypadłością. Jeżeli nie jest on faktycznie problemem z trądzikiem, wówczas mamy do czynienia z dwiema sytuacjami.


Zapalenie mieszków włosowych lub czyraki, te są znacznie większe i głębsze. Jednak obie traktuje się leczeniem podobnym do leczenia trądziku. Naturalny miód bez sztucznych dodatków to produkt, którego warto używać do pielęgnacji twarzy.


Ma właściwości antybakteryjne, więc szybko i skutecznie zabije wszystkie bakterie, które znajdują się w pryszczu. Co więcej, nie wysuszy skóry. Wręcz odwrotnie – nawilży ją na długo i sprawi, że skóra stanie się bardziej.


Choć rzadko o nich mówimy, szukamy sposobów, jak się pryszczy na pośladkach pozbyć. Dla wielu osób wypryski są bowiem powodem rezygnacji z basenu. Domowe sposoby na pryszcze mogą być pomocne, gdy wypryski pojawiają się na twarzy, plecach, piersi, szyji… Czerwone, bolesne, szpetne, spędzają sen z powiek nastolatków i dorosłych.


Na takie bolące podskórne pryszcze bardzo dobrze działa maść ichtiolowa (w aptekach po około zl). Ma działanie przeciwzapalne i wyciąga to, co jest pod skórą (ułatwia odchodzenie ropy).

Dziś o sprawdzonym naturalnym sposobie na walkę z trądzikiem! Byłam u dermatologa zażywałam solutab unidox, maści skinoren, dawercin i inne. Miałam dermabrazję, kawitację ale to wszystko jeszcze bardziej nasiliło trądzik.


Badania hormonalne mam w normie. Jednak mogą one tam wystąpić, gdy skóra szyi jest tłusta, pokryta grubą warstwą sebum. Gdy higiena jest niewłaściwa to również doprowadza do powstania pryszczy na szyi.


Golenie włosków występujących na szyi l. Lepiej używaj plasterków Vichy Normaderm. Zrobiła mi się na czole wielka gula. Za cholere nie da się tego wycisnąć. Słyszałam o jakimś sposobie z sodą.


Powyższe rady działają na mnie, dlatego się nimi dzielę, ale nie mogę obiecać, że sprawdzą się też na Was wszystkim. Co mam zrobić z pryszczami pod pachą? Mam lat i jestem dziewczyną. Od mniej więcej tygodnia mam pod pachą 3-pryszcze. Na początku były z ropną gródką teraz są czerwone, wyglądają troche jak te na moich plecach.


Jest on `matką` wszystkich organicznych środków leczniczych. Ocet jabłkowy reguluje poziom pH w twojej skórze, dlatego idealnie nadaje się do walki z pryszczami. Posmaruj octem punkt zapalny chwilę przed snem, ale pozwól mu wyschnąć zanim pójdziesz do łóżka. Dzięki temu zabiegowi pryszcz skurczy się, a finalnie zniknie. Tak właśnie przekonałam sie o skuteczności olejków.


Sama na pryszcze stosuję olejek z drzewa herbacianego firmy Puressentiel, jest ekologiczny i mozna go stosowac zarowno doustnie jak i zewnetrznie. Poki co żaden pryszcz z nim nie wygrał:-). A we francuskich aptekach półki dosłownie uginają się od ilości przeróżnych olejków. Jak sie do niego zabieralam, to tez poczatkowo chcialam robic to co wszyscy czyli produkowac posty z recenzjami ale potem mnie olsnilo, ze co jak co ale o pryszczach wiem niemal wszystko, wiele osob sie z tym boryka wiec podziele sie moja wiedza i to byl strzal w 10! Podstawa jest zazwyczaj czerwona lub miąższowa.


Końcówka pryszcza może być biała (białe), czarna (zaskórniki) lub ten sam kolor co podstawa, w zależności od rodzaju gruzu, który spowodował narastanie. Warto obserwować własny organizm aby sprawdzić co powoduje pryszcze. Niektóre pryszcze zawierają również ropę. Wiem, że szkodzi mi mleko i cukier a aloes i neem są zbawienne.


Ostatnio coraz więcej osób ma problem z trądzikiem. Fakt naprawdę trudno sobie z nim poradzić. W moim przypadku była to dość długa i mozolna droga. Skąd się biorą pryszcze na twarzy?


Warto zapoznać się z trądzikową mapą twarzy, która pokazuje jakie organy połączone są z daną częścią twarzy i co się dzieje, kiedy nie zwracasz wystarczająco uwagi na swój organizm.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty