poniedziałek, 19 sierpnia 2019

Ciągłe chrząkanie u dorosłego

Ciągłe chrząkanie polega na wydawaniu krótkiego, nieartykułowanego dźwięku z krtani. Męcząca potrzeba ciągłego odchrząkiwania zalegającej wydzieliny może wskazywać nie tylko na choroby układu oddechowego, lecz także na niedoczynność tarczycy, zaburzenia na tle nerwowym, a także na pasożyty. Witam mam problem jeśli chodzi o mojego męza - wiek lat nie pali pije okazyjnie raczej nie choruje a ciagle chrzaka charcze i odkrzysza cos. Nie jest chory ale mowi, ze ciagle mu cos zalega. Siedzisz w spokojnym i cichym miejscu, takim jak biblioteka, poczekalnia, czytelnia, kościół, kiedy nagle ciszę przerywa gardłowy dźwięk wydawany przez kogoś, kto próbuje oczyścić swoje gardło.


A to trwa i trwa, bez kaszlu i bez kichnięcia, bez wydmuchiwania nosa. Mam problem-nie wiem czy zależy od gardła czy żołądka. Po prostu nęka mnie chrząkanie-tak jakby mi coś siedziało na gardle czy w gardle. Rano budzi mnie to ponieważ czuję że chcę to coś przełknąć-a nie mogę-to coś gdy spojrzę w lustro widzę ja na ściance gardła przyklejona jest gęsta-zielonkawa zawiesina-to coś takiego jak ma się katar i dmuchnie się w chusteczkę.


Alergia jako przyczyna chrząkania u dziecka. Może to być ciągłe odchrząkiwanie lub jedynie objaw sezonowy. Wszystko zależy od tego, jaki czynnik leży u podstaw alergii. Nie każda alergia przebiega tak samo, wobec tego nie zawsze towarzyszy jej również.


Na ciągłe chrząkanie u dziecka można zastosować te same lizaki, których stosowanie zalecane jest w przypadku bólu i zapalenia gardła. W ich składzie jest wyciąg z porostu islandzkiego, który działa identycznie jak opisywane wyżej sposoby. Dla dorosłych sprawdzą się tabletki na chrypkę bez recepty.


Na początek wszystkich witam. Mam nadzieje że post jest w dobrym dziale, za ewentualny problem z góry przepraszam. Zaznaczam iż szukałem w internecie informacji ale wszędzie jest jakieś ale Więc od kilku lat, trzech czterech, a mocnej od dwóch meczy mnie non-stop chrząkanie, charkanie i odkrztuszanie, a wygląda to tak że co mniej więcej min.


A czy występują sytuacje w których to chrząkanie się nasila? Czy nie masz poza tym kwaśnego posmaku w ustach, pustych odbijań, bóli brzucha? Czy gardło jest zaczerwienione?


Jak wygląda to coś co odpluwasz, ropne, zielonkawe, czy bardziej śluzowe przeźroczyste. Chrypce wywołanej brodawczakami często towarzyszy duszność. Chrypkę może powodować silny stres. Przyczyny chrząkania u dziecka – alergia, tiki, a może refluks? Magda Bereda i Kamil Kuroczko mają do siebie słabość?


Mój problem wiąże się przede wszystkim z ciągłym chrząkaniem. Od dwóch lat czuje, że mam wydzielinę w gardle przez co mam potrzebę jej odchrząkiwania. Gardło jest zawsze zaczerwienione i opuchnięte.


Inne objawy to: Odczuwam lekkie bóle gardła, prawie zawsze. Mam często katar, ale nie jest silny ani cieknący. Witam , jestem po wizycie laryngologicznej z córką ( nic nie stwierdzono , gardło, uszy czyste ) letnia córka nadal uporczywie chrząka od kilku miesięcy.


Pediatra zaleca tylko tabletki do ssania , cezerę i krople do nosa oraz szczepionkę ismigen córka bierze teraz 3-cią dawkę. Zrobiono badania kału, moczu , krwi pod względem pasożytów , także badanie tarczycy tsh, ft, ft4. Pomimo kontroli u lekarza i uspokojeniu mnie,że jest wszystko dobrze i że chrząkanie nie ma nic wspólnego z zabiegiem, moje dziecko nadal często chrząka. Albo robi tak,że nabiera powietrza w buzię i zamyka ją a potem tak jakby bekał.


Byłam z nim u lekarza, powiedziała, że to na tle nerwowym, że ona tam nic nie widzi a syn sobie to chrząkanie wymyślił. Byłam u laryngologa, migdały powiększone i nadają się do. Lato i pocenie się - jak uniknąć przykrego zapachu?


Czy latem można coś zrobić, żeby mniej się pocić, albo chociaż pozbyć się tego uciążliwego zapachu oraz ciągłego uczucia wilgotności? Przeważnie nie zapobiegniemy im całkowicie, ale możemy. Witam jestem mężczyzną po 40stce nie palącym, dbającym o swoje zdrowie (sporty wodne, rower, staram się dbać o dietę).


Witam, Od ponad miesięcy moja córka ciągle chrząka. Miała wyciętego go migdałka,myślałam,że po zabiegu jej przejdzie ale nawet się nasiliło. Córka jest po konsultacjach u laryngologa miała przewlekły katar (zielony,ropny) było wykonane RTG zatok. Siema, od jakiś kilku miesięcy występuje u mnie pewien problem. Mam chrypkę i czasami mówię jak starzec xd.


Zalega mi się jakaś wydzielina w buzi i muszę Ci jakiś czas odchrząknąć. Mam lat, więc dopuszczam opcje, że przechodzę mutację, ale zawsze myślałem, że wygląda ona inaczej. Nie wiem ale czuję taką potrzebę. Czuję też że mam taki leciutki katar ale nie smarkam.


Lekarz rodzinny stwierdził wydzielinę w tyle gardła, przepisał Duomox 1g przez dni razy dziennie, niestety nic nie pomogło. Następnie Xyzal i Hydroxyzinum -nic, bez poprawy, może delikatnie ale nadal chrząkał. Otrzymałam skierowanie do laryngologa.


U laryngologa stwierdzono wydzielinę w. Tiki nerwowe zaliczane są do schorzeń o podłożu neurologicznym. Przyczynę ich powstawania upatruje się głównie w czynnikach genetycznych, anatomii i fizjologii mózgu, czynnikach środowiskowych oraz zaburzeniach w stężeniu przekaźników nerwowych. Tiki mogą wygasnąć samoistnie lub utrzymywać się pr.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty