czwartek, 26 kwietnia 2018

Jak wybielić żółte zęby

Martwe zęby rozjaśniane są za pomocą specjalnego opatrunku. Jak wybielić żółte zęby ? Aby wybielić żółte zęby, można zastosować również domowe sposoby. Najpopularniejszym z nich jest codzienne używanie pasty o właściwościach rozjaśniających przebarwienia i przywracających bielszy uśmiech.


Poniżej przedstawiam domowe metody wybielania zębów.

Są one przede wszystkim tanie i skuteczne. Z dnia na dzień twój uśmiech będzie piękniejszy, a zęby bielsze. Zamiast wybielać zęby w sposób chemiczny, niezdrowy dla szkliwa, zaufaj naturze. Oprócz tego, że twoje zęby będą białe, będą również zdrowe i mocne. Najlepiej na wybielanie reagują zęby żółte.


Zęby o odcieniu brązowym lub szarym albo o dużych przebarwieniach (zwykle w wyniku stosowania tetracykliny) mogą wybielić się nierównomiernie. Jeśli zachodzi takie prawdopodobieństwo, lepiej skorzystać z innej techniki poprawienia koloru zębów.

Do domowych sposobów wybielania żółtych zębów zalicza się przede wszystkim stosowanie specjalnych past zawierających substancje bardziej ścierne, jak i utleniające. Na rynku dostępne są także wybielające płukanki do jamy ustnej oraz gumy do żucia. Jeżeli zauważyła Pani,że dziecko ma bardziej żółte zęby niż dotychczas, to najprawdopodobniej ma to związek z niedostateczną higieną.


Warto udać się do stomatologa, aby ten sprawdził, czy oprócz poprawy higieny nie będzie konieczne mechaniczne usunięcie osadu. Pomoże także w doborze odpowiednich środków do higieny. Wystarczy wiedzieć, jak wybielić zęby w domu, by móc cieszyć się zdrowym uśmiechem na co dzień. Domowe wybielanie zębów to często wyszukiwany temat.


Przyczyn, dla których nie mamy. Zaproponowała mi wybielenie systemem NITE WHITE która pochodzi z Ameryki i jest bardzo skuteczna , aby wybielić zęby ciemne , żółte oraz brązowe. Cena również nie jest wysoka , bo kosz 2zł na rok to moim zdaniem korzystna oferta. Od wybielania już na drugi dzień byłam zadowolona z efektu. Jeżeli zwykłe oczyszczanie zębów ze złogów nas nie satysfakcjonuje i kolor zębów w dalszym ciągu jest zbyt żółty to rozwiązaniem jest wybielanie zębów.


Na rynku istnieje cały szereg różnych rozwiązań do wybielania zębów. Dlaczego inni mają białe zęby, a moje są żółte? Fakty i mity o wybielaniu. Witam mam problem gdyż mam żółte zęby , mam takie nie dlatego że nie myłem i nie dbałem tylko teraz jestem w okresie dojrzewania i strasznie mi zżółkły i może znacie jakieś sposoby domowe na długo trwałe wybielenie zębów ?

Odkąd tylko pamiętam mam żółtawe zęby i nic nie pomaga używanie past wybielających. Taki jest ich naturalny kolor i wiem, ze sama nic na to nie poradzę. Chcę udac się do stoamtologa. Nie da się jednak wykluczyć że wiele faktorów może sprawić, że twoje zęby stracą swój blask i biały kolor.


Niektóre powody, dla których żółkną zęby, stają się szare lub. Posiadanie śnieżnobiałych zębów to marzenie wielu osób. Białe zęby uchodzą za zadbane i czyste.


Nic dziwnego zatem, że wybielanie zębów stało się jednym z najchętniej wykonywanych zabiegów w gabinecie dentystycznym. Poza profesjonalnym wybielaniem zębów przez stomatologa istnieją także inne metody na białe uzębienie. Nie jestem zadowolona ze swojego stanu uzębienia i bardzo chciałabym się dowiedzieć jak można wybielić, ale naturalnie żółte zęby. Problem jest też w tym, że słyszałam, że niewskazane jest wybielanie zębów, gdy jest się podczas karmienia piersią… A chciałabym się móc naprawdę znowu uśmiechać.


Radzę zacząć od zabiegu higieny jamy ustnej. Zabieg taki wykonuje się tylko w gabinecie stomatologicznym. Polega on na dokładnym, profesjonalnym wyczyszczeniu zębów. Mam lat i dość wstydliwy problem. Otóż moje zęby, mają żółtawy odcień.


Oczywiście nie wszystkie lecz głównie dolna szczęka. Należy jednak wiedzieć, że poza kawą i herbatą przyczynia się do tego na przykład czerwone wino, a nawet inne alkohole.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty