środa, 25 kwietnia 2018

Gęsta ślina przyczyny

Witam, Mam problem, który męczy mnie już od paru miesięcy. Otóż ciągle mi w gardle zalega gęsta ślina, która jest dla mnie bardzo uciążliwa i jest nie do przełknięcia. Przy czym jest mi niedobrze, a przy myciu zębów mam również odruch wymiotny. Jedną z przyczyn gęstej śliny jest przewlekły stan zapalny zatok przynosowych, za który odpowiadają najczęściej nawracające infekcje wirusowe wywołane zwłaszcza rynowirusami, wirusami grypy i paragrypy.


Infekcja wywołuje stan zapalny i obrzęk błony śluzowej nosa i zatok przynosowych. Witam Mam problem, który męczy mnie już kilka miesięcy.

Często zbiera mi się gęsta ślina w przełyku trudna do usunięcia. Nie wiem co jest przyczyną. Nic mi nie dolega, nie boli mnie żołądek, nie mam zgagi. Robiłem badania na zatoki wszystko w porządku natomiast na płucach mam zwapnienie mm.


Co może być przyczyną tej gęstej śliny. Kiedy dochodzi do jej zmniejszonego wydzielania, pojawiają się nieprzyjemne objawy. Pacjenci skarżą się na uczucie lepkiej, gęstej śliny w ustach.


Ja zmagałam się z tym problemem od lat, gesta wydzielina w gardle i czasami uczucie podrażnienia gardła, bardzo częste infekcje.

Cześć, Od dni mam dziwne objawy. Najpierw slina żaczyna isę robić jak klej, jest jej malo i jest taka lepka, jakby klejąca i gęsta ( tak jakby na kacu, choć nie piłam ostatnio żadnego alkoholu) i do tego mam ogromne pragnienie. Gęsta ślina w gardle - lub śluzie - jest lepką, kwaśną i półprzezroczystą wydzieliną, zamiast klarownej i wodnistej. Zmiany mogą wynikać z dużej ilości materii organicznej w ślinie spowodowanej różnymi przyczynami. Normalna ślina jest płynem smarującym, który pomaga nam jeść i rozmawiać.


Przyczyną częstego pochrząkiwania mogą też być niektóre leki lub związki chemiczne, które doprowadzają do obrzęku w ścianie gardła. Takie obrzmienie, odczuwane jako przeszkoda w połykaniu śliny, może ustąpić dopiero po użyciu odpowiednich leków lub usunięciu alergenu. Witam, mam lat i nie pamiętam odkąd męczę się wydzieliną w gardle. Z tej przyczyny co jakiś czas odchrząkam, odkaszlnę ten śluz.


Mam wieczny kaszel, mało nasilony ale w dłuższej perspektywie bardzo męczący. Mam stwierdzony refluks, biorę na niego leki, ale gastrolog powiedział że to nie jest przyczyna moich problemów z mową. Oprócz gęstej śliny w gardle, mam uczucie ściskania gardła, czasem aż robi się niedobrze, suchą skórę, zaczęły bardziej wypadać mi włosy i są bardzo , dodatkowo duże zmęczenie. Dodam, że nie mam nalotu na języku, ale często przy kaszlnięciu czuję nieprzyjemny zapach czy smak. Od miesięcy męczy mnie następująca dolegliwość:Zbiera mi się w gardle gęsta wydzielina, którą ciężko mi wypluć.


Jest ona obecna właściwie cały czas. Do tego mam też katar, czasami spływający a innym razem zatkany nos. Mam też wrażenie, że coś w tym gardle jest.


Od jakiegoś czasu mam bardzo gęstą ślinę w gardle, ostatnio nawet gardło boli.

Byłem u lekarza w mojej miejscowości w listopadzie, ale badania wyszły ok, a problem mam nadal. Nie pomogły porady lekarza Igo kontaktu, p. Ta dolegliwość gęstej i b. Jest to tylko gęsta ślina, niby nic wielkiego, ale czasami doprowadza mnie do szału aż chce mi się wyć i płakać. Nadmierna ślina u psa, czy to objaw jakiejś choroby? Mój pies ma nagłą nadmierną napływającą ślinę, zdarzyło się to już raz, na jakieś 5-godzin, wcześniej miał takie coś tyg temu. Po pociągnięciu nosem uwalnia się gęsta, czasem ropna wydzielina.


Wszystko dlatego, że nadmierne wydzielanie śliny jest objawem, a nie chorobą. Na ślinotok mogą się skarżyć osoby, które lubią kwaśne owoce lub gustują w ostrych przyprawach, ponieważ pobudzają one ślinianki do pracy. Przyczyny ślinotoku u psa mogą być bardzo różne, zaczynając od bólu zęba, kończąc na zatruciu pokarmowym, a nawet wściekliźnie. Gdy gęsta ślina u psa pojawia się niespodziewanie, a do tego dochodzi dziwne zachowanie pupila, np.


Problem zaczął się już jakiś czas temu około 5-lat temu. Ze względu, że miałem kiedyś operację przegrody nosa z jej plastyką, więc pierwsze, co zrobiłem to udałem się do laryngologa, po wykonaniu prześwietlenia zatok lekarz stwierdził. Szukam przyczyny tego zdarzenia, bo jutro pojadę z nim do szpitala. Od wtorku dostaje wodę gripe water i espumisan.


Czy to moze być od tego? Zauważyłam wczoraj że ma więcej sliny i jest ona bardziej gęsta, do tego ma lekki katar,w nocy tak jakby charczał przez zapchyny nos ale mu to oczyszczam, nawilżam. Tagi publikacji: Gęsta i lepka ślina w gardle, wypadanie włosów, wypryski na skórze, złe samopoczucie. Czysto śluzowa wydzielina wydzielana jest tylko przez małe gruczoły ślinowe zlokalizowane na podniebieniu miękkim.


Taka ślina jest lepka i gęsta. Ile śliny powstaje dziennie? W ciągu doby ślinianki produkują średnio od do litra śliny. Co zrobić, żeby krew nie była taka gęsta? Na badaniach krwi, wyszło, że mam ją bardzo gęstą.


Słyszałam, że picie i branie odpowiednich tabletek pomaga, ale nie wiem czy to prawda. Lepka, gęsta, lepka ślina w gardle - przyczyny pojawienia się, leczenia. Ten objaw prowadzi do dusznej gardła, uporczywego kaszlu i chęci oczyszczenia krtani.


Lepka ślina występuje u wielu osób. Zwykle substancja przyjmowana przez pacjentów na ślinę to nic innego jak lepka plwocina w gardle. Jest wytwarzany przez komórki układu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty