środa, 14 grudnia 2016

Modlitwa o dziecko

Modlitwa o dziecko : balsam dla mózgu. Podczas modlitwy i nauki mózg uruchamia te same obszary. W trakcie tych czynności szczególnie pobudzone są dwa ośrodki: uwagi i języka. Zarówno podczas uczenia, jak i modlenia się język musi działać, aby dekodować informację zawarte w przekazie, natomiast uwaga pozwala na skupienie.


Jana Pawła II o dar potomstwa. Janie Pawle II, prosimy, wstaw się za nami przed tronem naszego Pana Jezusa Chrystusa, prosząc o dar upragnionego potomstwa dla nas.

Wypraszaj potrzebne nam łaski i spraw, aby w naszych sercach zagościło tak długo wyczekiwane szczęście. Podczas liturgii sakramentu małżeństwa ślubowaliśmy, że przyjmiemy potomstwo, którym zechcesz nas obdarzyć. Usuń wszelkie przeszkody - zdrowotne, ekonomiczne i każde inne. O Niepokalana Dziewico, Ty, która jesteś Matką Jezusa i moją, przez mi­łość świętej Rity spójrz na mnie pono­szącą słodką i ważną odpowiedzialność matki.


Tobie, o Matko, polecam moje dzieci, które tak bardzo kocham, dla których tak wiele cierpiałam i za które odpowiadam. Mszę Świętą i Nabożeństwo w intencji małżeństw, które pragną potomstwa o dar macierzyństwa i ojcostwa dla nich oraz w intencji matek, które oczekują na rozwiązanie, o szczęśliwy poród i zdrowie dla dziecka i matki. To wyraz miłości, która realizuje się m. Panie Jezu, za wstawiennictwem Twojej Matki, Maryi, która urodziła Cię z miłością, oraz za wstawiennictwem św.

Józefa, człowieka zawierzenia, który opiekował się Tobą po narodzeniu, proszę Cię w intencji tego nie narodzonego dziecka, które duchowo. Krótkie, rymowane modlitwy spełniają doskonalę swoją rolę i są łatwe do zapamiętania przez małe dziecko. W Twoich Ranach I Przenajswiętszej Krwi Jezu Chryste zanurzam moje dziecko ,jej walkę z mocami ciemnosci,gdy więcej modle się tym bardziej w nie uderza ,przetnij wszelkie kanały zła od pokoleń,uwolnij od talizmanow ,amuletów,run i wsz co z tym związane,błagam o jej nawrocenie,łaskę modlitwy,wiary i przemianę duchową. Panie Boże ,proszę o modlitwę za moje dzieci aby Ty Panie prowadził je zawsze na dobrą drogę i miał w swojej opiece.


Pod swoim sercem nosiłaś Zbawiciela świata. Dzięki łasce Ojca naszego w niebiosach poznałaś, czym jest radość i ból macierzyństwa. Znasz moją udrękę i smutek.


Z ukochanym małżonkiem nie możemy doczekać się upragnionego dzieciątka. Oto modlitwa: O potężna i sławna Święta Rito, oto u Twoich stóp nędzna dusza, potrzebująca pomocy zwraca się z nadzieją że zostanie wysłuchana. Ponieważ jestem niegodna z tytułu niewierności mojej, nie śmiem spodziewać się że moje prośby będą zdolne ubłagać Boga.


Patron niepłodnych i rodzaje modlitwy – zobacz więcej. Po latach nieudanych starań o dziecko niektórym pozostaje już tylko modlitwa. Inni z kolei to właśnie Bogu zawierzają sprawy związane z powiększeniem rodziny, stroniąc od metod wspomaganego rozrodu typu in vitro.


Stanisława Papczyńskiego. DO MATKI BOŻEJ NIEUSTAJACEJ POMOCY. O Matko Nieustającej Pomocy, z największą ufnością przychodzę dzisiaj przed Twój święty obraz, aby błagać o pomoc Twoją.


Autor: Neal Lozano Do łódzkiego Domu Miłosierdzia dzwonią czasem zmartwieni rodzice, pytając o możliwość poprowadzenia modlitwy uwolnienia nad ich dzieckiem.

Nie zdają sobie jednak sprawy z tego, że… sami mogą w ten sposób modlić się ze swoim dzieckiem. Moniko, proszę naucz mnie wytrwać w wiernej modlitwie, jak wytrwałaś Ty dla dobra swojego syna. Wierzę, że umarłeś za moje grzechy i zmartwychwstałeś. Ty stałeś się przeklęty każdym przekleństwem, które powinno spaść na mnie za moje grzechy.


Ty Jezu wykupiłeś mnie z każdego przekleństwa, abym mógł żyć w. Pio Zawsze módlmy się i świadomie oddajmy się pod opiekę własnego Anioła Stróża. Możemy prosić go o pomoc w tym, co nas przerasta lub przeraża, choćby było tak banalne, jak budzenie lub tak niezwykłe, jak troska o godne przyjmowanie Komunii świętej. Współczesny świat niesie tak wiele niebezpieczeństw. Módlcie się za swoje dzieci. Może te słowa staną się dla kogoś zachętą i inspiracją.


Od starożytnych czasów i samego początku chrześcijaństwa istniał kult świętych za przyczyną których zanoszono modlitwy. Osoba, która opuściła ten świat jest cały czas żywą osobą i wielu świętych mieszkańców nieba słucha naszych próśb i przedstawia je Bogu Ojcu. Antoniego w intencji dzieci. Tobie, pogrążonemu w modlitwie, ukazało się Dzieciątko Jezus, a gdy opuszczałeś ten świat, dzieci rozgłaszały wiadomość o Twej błogosławionej śmierci. Moniko, wzorze matek, Ty wytrwale walczyłaś o swego zbłąkanego syna Augustyna, bez gróźb, zanosząc tylko swoje modlitewne wołania do nieba.


Wstawiaj się za mną i wszystkimi współczesnymi matkami, abyśmy potrafiły uczyć nasze dzieci zbliżać się do Boga. Ojciec Pio był nadzwyczajnym spowiednikiem i kierownikiem duchowym, mistrzem modlitwy i walki duchowej. Zostawił po sobie wiele pism, w tym te niezawodne modlitwy.


Ojcze Niebieski, dziękuję Ci za to, że mnie kochasz. Boże w Trójcy Jedyny, z woli i łaski swojej powierzyłeś nam dzieci, które do Ciebie należą. Prosimy za nimi, abyś miał je w swej opiece.


Boże, Ojcze, strzeż życia naszych dzieci, zachowaj je w zdrowiu, broń od złych przygó a by bezpiecznie mogły róść na Twoją chwałę i naszą radość. Jestem słabym człowiekiem, ale wierzącym! Proszę o pomoc w wychwaniu moich dzieci - Mirka i Rolanda. Wiem,że wysłuchasz moje modlitwy!


Również, proszę o wyzwolenie z nałogu pijaństwa dla mojego wujka Wiaczesława! Kiedy bowiem, ktoś prosi otrzymuje a kto szuka znajduje a kto kołacze temu otworzą. O Sekretne Serce Jezusa, ufam i wierzę Tobie.


MODLITWA DO JEZUSA - O POMOC O Moj Jezu, Ty powiedziałeś,.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty