wtorek, 27 grudnia 2016

Ból przy przełykaniu w mostku

Ból w mostku przy oddychaniu. Ból przy przełykaniu pojawia się najczęściej w klatce piersiowej, w mostku. Pacjenci skarżą się często także na ból gardła przy przełykaniu śliny. Nazwa wywodzi się z języka greckiego od słów odyno – ból oraz phagein – jeść.


Odynofagia w nomenklaturze medycznej oznacza ból przy przełykaniu.

Objaw pojawia się najczęściej w klatce piersiowej za mostkiem. Główne przyczyny bólu podczas przełykania. Od pewnego czasu mam niepokojące objawy: ból za mostkiem ( taki uciskający), niekiedy się nasila i wtedy dochodzą nudności. Czasami mam trudności z przełykaniem, tak jakbym miała jakąś gulę w przełyku.


Zrobiłam sobie ekg i echo serca- wszystko jest ok. Ból podczas przełykania to inaczej odynofagia. Ból przy połykaniu może być wynikiem zapalenia gardła i wówczas pacjenci skarżą się na ból gardła przy przełykaniu śliny.


Przyczyną bólu w trakcie połykania mogą być także choroby przełyku, najczęściej jest to choroba refluksowa przełyku, w której do.

Witam czuję ból w klatce piersiowej przy przełykaniu śliny, głębokim wdechu, przełykaniu jedzenia jak i picia. Gdy mam pochylona głowę do przodu nie czuje bólu, a gdy mam odchyloną do tyłu czuję ból, czym więcej odchylę głowę tym większy ból. Pojawiło się to u mnie od dni. I mam lekki bol przy polykaniu sliny. Ostatnio niewiem skad mialem zapalenie jamy ustnej tzn mialem zaczerwieniony jezyk , dziasla i gardlo i strasznie mnie szczypalo przy przełykaniu jakis napojow gazowanych.


Najczęstszą przyczyną bólu nadbrzusza jest choroba wrzodowa żołądka i dwunastnicy. Należy je różnicować z bólami klatki piersiowej mogącymi wskazyw. Martwi mnie obecnie ból w środkowej części klatki piersiowej. Wcześniej przez około tydzien czasy czułem ból w lewej części przeszło i pojawił się ból w środkowej części. Nasila się dosyć mocno przy ściąganiu ku sobie łopatek.


Nie lubię biegać do gabinetów póki nie złoży mnie na maxa. Miejsca objęte procesem chorobowym są niejednokrotnie obrzęknięte, nadwrażliwe i bolesne przy dotyku. Pierwszy raz ból przy przełykaniu pojawił się około tygodni temu (zaraz po wyleczeniu ostrego zapalenia oskrzeli), towarzyszył mu stan podgorączkowy, ale poza tym żadnych innych objawów.


Ból gardła przy przełykaniu, zwłaszcza, jeśli trwa dłuższy czas, np. Taki ból może pozbawić Cię apetytu czy też głosu, a tym samym skomplikować życie. Poznaj domowe sposoby na ból gardła przy przełykaniu i pozbądź się go na dobre.


Z kolei taka dolegliwość u dziecka najczęściej jest wynikiem wad układu mięśniowo-szkieletowego klatki piersiowej i kręgosłupa piersiowego.

Domowe sposoby leczenia w dużej mierze opierają się na wykonywaniu ziołowych płukanek i odpowiednim nawilżaniu gardła. Witam, od miesięcy borykam się z takimi objawami : ból klatki piersiowej i za mostkiem. Chcialabym sie dowiedziec jaka jest przyczyna bolu na mostku i zebrach.


Bol jest bardzo silny, rozrywajacy wrecz ale wystepuje tylko w czasie ucisku (np. Uciekanie palcem) na wymienione partie. Wysoki puls i bóle w klatce piersiowej.


Witam Od dni czuję ból w mostku podczas jedzenia, obecnie pojawia się przy przełykaniu śliny coś w rodzaju ucisku, zero pieczenia zero zgagi, raczej mi się nie odbija, tylko ten ucisk czy to będzie refluks? Mogę z tym poczekać czy muszę szybko zgłosić się do poradni? Otóż przy przełykaniu czegokolwiek, a także po przełykaniu doskwiera mi niesamowity ból w środkowo-prawej części klatki piersiowej.


Jest on na tyle duży, że mogę jedynie pić wodę malutkimi łyczkami, co też oczywiście sprawia ból, a jedzenie czegokolwiek jest niemożliwe. W przypadku, gdy treść żołądkowa dostaje się do krtani lub oskrzeli może rozwinąć się astma oskrzelowa lub nawracające zapalenia płuc. Każdy ból w klatce piersiowej powinien skłonić pacjenta do konsultacji z lekarzem. W poniedziałek przeszedłem operację chirurgicznego usunięcia zęba, przepisano mi ketonal (wziąłem tabletkę po 3h od ekstrakcji), antybiotyk - Clindamycin-MIP 6oraz Trilac.


We wtorek wieczorem zacząłem odczuwać dziwny ból pod mostkiem w trakcie przełykania. Dodam, że od poniedziałku niewiele jem ze względu na szwy po zębie. Uczucie bólu za mostkiem przy przełykaniu (odynofagia) jest innym objawem, odczuwanym przez chorych z obecnym zapaleniem przełyku. Może to być ból ostry lub tępy, może promieniować do pleców, barków lub szyi.


Mam lat i od dwóch dni odczuwam dziwne schorzenia w okolicach pluc. Mianowicie przez wiekszosc czasu czuję jakby lód w płucach, ktory podchodzi pod gardło. Ból Przy Przełykaniu W Mostku - informacje, zdjęcia, materiały video.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty