poniedziałek, 5 października 2015

Kaszel tylko w dzień

Mój 6-ciolatek, z rozpoznanymi zaburzeniami ze spektrum autyzmu ma od paru tygodni uporczywy kaszel, tylko w dzień. Już lata temu miał takie tiki wokalne, polegające na warczeniu, ale po suplementacji magnezem minęły. Jestem po wizycie u lekarza po 10dniach bezskutecznego leczenia antybiotykiem czegoś co się okazało wirusem, ale może jeszcze czymś jeszcze- jak stwierdziła lekarka, sugerując alergię. Kaszle od czasu do czasu - średnio 8=razy na godzine w dniu - w nocy kompletnie nic - spie jak dziecko.


Przewlekły kaszel (tylko w dzień), który wzmacnia kawa Witam, Mam lat. Od lat co roku w okresie jesieni dopada mnie kaszel, który trwa kilka miesięcy.

Zawsze zaczyna się lekką infekcją. W tym roku zaczęło się w październiku i trwa juz miesiące. Kaszlę cały dzień, a w nocy nie mam żadnego problemu. Niemniej po sprawdzeniu gardło paskudne, do tego temperatura powyżej stopni i oczywiscie katar. Mój letni syn od tygodni ma suchy, męczący kaszel, tylko w dzień.


Brał wiele leków : akodin, levopront, supremin,ventolin. W ostatnim tygodniu brał wapno w zatrzykach, nobaxin , Seretide Dysk 25 dipergan 100. Pod koniec lipca, będąc na wakacjach na wsi, moja 2-letnia córka zaczęła pokaszliwać.

Lekarz stwierdził, że to alergia, ale po lekach nie przeszło. Na ponownej wizycie dostałam antybiotyk - kaszel tylko w dzień , w nocy ustaje. Poszłam znowu i dostałam Zyrtec, który też nie pomógł. Włączono antybiotyk (Klacid 125), ponieważ było zapalenie oskrzeli (podobno).


Tak bywa szczególnie w przypadku kaszlu go – jego gwałtowne i silne napady mogą skutecznie utrudniać codzienne funkcjonowanie. W nocy jest spokój, potem jak się obudzi kaszle chwilę i znów spokój. Suchy kaszel pojawia się również po wysiłku, jak pobiega, kiedy potańczy. Kilkanaście dni spokoju.


Kaszel pojawia się różnie, kilka dni kaszle. Znowu kilka dni kaszlu i spokój. Czasami po południu ten kaszel jest trochę mokry.


Początkowo nawet częściej, w miarę jak jest polepszenie (okresy nawrotów infekcji się wydłużają), to można rzadziej. Oczywiście, homeopatia działa wbrew obiegowym opiniom. Tylko trzeba wiedzieć, co z czym i systematycznie podawać.


Nigdy niekończący się kaszel lub jeden przechodzący w drugi po chwili przerwy może mieć różne przyczyny. W związku z powyższystwierdzenie, że to tylko kaszel i lekceważenie go w każdych okolicznościach może być niebezpieczne. Niezależnie od tego czy jest suchy, czy mokry.


Do lekarza Zwykła infekcja wirusowa, czyli popularne przeziębienie, najczęściej trzyma nas trzy dni.

Juz nieiem co robic synek ma msc kaszle tylko w dzien. Nawet juz glupieje i niewiem czy to suchy czy mokry kaszel w nocy nie kaszle budzi sie rano ma czysty nosek. W dzien kaszle srednio raz. Wyróżnia się różne rodzaje kaszlu. Najczęściej męczy nas kaszel suchy i mokry, jednak wyróżnia się także m. Może trwać cały czas lub pojawiać się tylko rano, wieczorem lub w nocy.


Sprawdź, jakie są rodzaje kaszlu i co oznaczają. Hej, prosze o rade bo juz moja bezradnosc doprowadza mnie do szalu. Maly (5) ma ciagle kaszel. Raz bardziej suchy raz mokry. Osluchowo czysty, zadnego oslabienia, apetyt normalny.


POCHP lub palących papierosy. Powstaje w wyniku drażnienia receptorów kaszlowych zlokalizowanych nie tylko w drogach oddechowych, ale także w przewodzie słuchowym zewnętrznym czy opłucnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty