piątek, 2 października 2015

Co zrobić żeby krosta szybko zniknęła

Co zrobić, żeby krosta zniknęła do jutra? Zniknęła lub była mniej widoczna, bo mam na nosie i ją posmarowałam maścią na leczenie ran, bo innej nie mam? Kup sobie jakiś żel z drobinkami, np.


Domowe sposoby na opryszczkę pozwolą szybko pozbyć się nieestetycznych pęcherzyków na ustach. Dzięki nim złagodzisz ból, świą uczucie pieczenia i przyspieszysz proces gojenia. Sprawdź, jak domowymi sposobami wyleczyć opryszczkę. Ostatnio pisałam, że nie mam problemów z cerą, tylko co jakiś czas powraca mi ropna krosta między brwiami (ma bolesność wrzoda ale jest mała).


Znowu zaczęła się wykluwać, ale posmarowałam ją i się zatrzymała. Dzisiaj jest drugi dzień, a ona prawie całkiem zniknęła. Po jego odcedzeniu i ostygnięciu do temperatury ciała można rozpocząć płukanie. Nie powinno być ono przesadnie energiczne, żeby nie powodowało dodatkowego bólu. Zabieg warto powtarzać 3-razy dziennie.


Ja u mojej suni jakoś na święta wyczułam dużego guza, na oko taka śliwka, ruchoma, miękka, weterynarz mówi, że to może jakiś kaszak, nie wiadomo, powiedziała, że biopsję trzeba zrobić, żeby od razu wiedzieć, jestem zupełnie nie uświadomiona w temacie, więc od razu się zgodziłam, taka biopsja może zaszkodzić? Osobiście pasjonuję się gotowaniem i chętnie wezmę udział w dyskusji o tym dlaczego wyszedł temu czy innemu zakalec i co zrobić żeby udoskonalić technikę pieczenia. Natomiast osobiście mi wisi teoria spiskowa odnośnie durszlaka. Jakieś dni temu pojawiła mi się ropna krosta na penisie. Była bolesna ale po rozgrzaniu w kąpieli jakoś ja wycisnąłem.


Przez jakieś dni to przygasło ale teraz ten guzek się powiększył do jakiegoś 1cm w średnicy. Jest twardy i bardzo bolesny. Dodam jeszcze że mam lat.


Pierwsze szczepienie przeciwko gruźlicy wszystkie dzieci urodzone w Polsce dostają tuż po narodzinach - jeszcze w szpitalu. To szczepienie zostawia ślad na ramieniu, o który, zanim się zagoi, trzeba odpowiednio zadbać. Jak to zrobić i kiedy zaszczepić dziecko kolejną dawką? Myślałam że może to jęczmień i zostawiłam to w spokoju. Niestety ostatnio zauważyłam że jest ich coraz więcej i roznoszą się coraz dalej.


Przeszperałam ostatnio strony medyczne i inne portale i natknęłam się na prosaki czy inaczej kaszaki. Nigdy nie miałam z czymś takim doczynienia i nie wiem co zrobić. Skąd pomysł, żeby wykorzystać krem Himalaya Herbals jako lek na podrażnienie po goleniu? Po pierwsze po recenzji Anwen rozglądałam się za nim wszędzie.


I kiedy miesiące temu zobaczyłam go w Rossmannie za 4zł bez zastanowienia go wzięłam! Ale potem leżał, leżał a ja nie wiedziałam co mam z nim zrobić. Mam blizny na nodze po operacji, dobrze zagojone, nie rozeszły się ale są dosć mocno widoczne, po 7cm.


Słyszałam że istnieją jakieś bardzo cienkie nici po których blizna jest bardzo cienka. Da sie na prawdę zrobić coś żeby te blizny były cienitkie? Czy Pan wykonuje takie coś jak wyciecie blizny i ponowne zszycie? Czy można czymś posmarować jamę ustną,żeby załagodzić bolesność tych zmian?


Mam nadzieję, że szybko się tego pozbędę, albo antybiotyk zacznie działać (biorę od wczoraj, bóle kości, lekarz nie rozpoznał tej choroby). Nie wiem co z nim potem zrobić. Jęczmień na oku spowodowany jest zatkaniem gruczołu łojowego na powiece lub bakteryjnym zakażeniem wokół rzęs. Tradycyjna medycyna często zaleca maści z antybiotykiem.


Istnieje jednak kilka sposobów na pozbycie się jęczmienia domowym sposobem bez konieczności wizyty u lekarza. Brodawki należy codziennie dokładnie nacierać kawałkiem słoniny. Między aplikacjami przechowuj słoninę zawiniętą w folię aluminiową w lodówce, dobrze ukrytą, żeby nikt jej nie zjadł! Mówi się, że skuteczność tej metody zawdzięcza się temu, że brodawki przyciągane są przez inną skórę (słonina to skóra świni).


D odkąd przeczytałam o raku gardła zapowiedziałam że narazie musi zapomniec. A z tym rakiem to jest tak - jak co poł roku sie kontrolujesz to bez obaw, musiałabyś sie nie badac z kilka lat żeby nic nie dało sie już zrobic. Lekarz w miare szybko wychwyci zmiany i zastosuje leczenie. Mam cerę trądzikową leczoną miejscowo retinoidami - więc i czasem przesuszoną.


Olejek potrzebuję głównie jako warstwę okluzyjną na serum nawilżające lub jako składnik takiego serum. Do tej pory próbowałam olej jojoba, lniany i maceraty na oleju słonecznikowym - wystarczyła aplikacja aby pojawiła się nowa krosta. Na ogół co tydzien jedna krosta lub dwie mi wychodzą pomimo iż co tyg stosuje kwasy chyba taka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty