środa, 20 marca 2019

Żel wybielający zęby opinie

W momencie ścisłego kontaktu z zębami nadtlenek karbamidu jest przekształcany w tlen, który usuwa zabrudzony organiczny nalot z zębów, a struktura zębów pozostaje nienaruszona. Skutecznie wybiela zęby;. Mam bardzo nadwrażliwe zęby, ale przy użyciu tego preparatu nie odczuwałam żadnego dyskomfortu, być może dzięki temu, że zgodnie z zaleceniem w czasie wybielania zrezygnowałam z picia kawy, hebaty, soków owocowcyh oraz jedzenia jabłek i cytrusów. Rezultatem są zęby jaśniejsze aż do odcieni. Opinie o produkcie (135) Marta Walczak.


DENTALBEX żel wybielający zęby Dziś zapraszam Was na recenzję żelu wybielającego zęby.

D szukałam właśnie prawdziwej opinii osoby. Przygotowaniu aparatu do wybielania jest proste. Najpierw szczotkujemy zęby zwykłą pastą, potem nakładamy żelową nakładkę na urządzenie emitujące światło, a na końcu nakładamy żel na nasadkę (wystarczy pasek o grubości mm). Teraz wystarczy włożyć nasadkę żelową do ust i włączyć przycisk. COCO GLAM Whitening KIT to skuteczny zestaw wybielający zęby zawierający żele wybielające oraz nakładkę z diodami LED.


Ja zakładałam już sobie żel wybielający dwa razy. Jakiegoś specjalnego efektu wybielenia nie zauważyłam. Teraz robię przerwę, bo po tych dwóch razach zęby zrobiły się zbytnio wrazliwe.


Aby zęby wybielać, muszą być one zdrowe, a plomby szczelne, w przeciwnym razie będzie to proces bolesny.

Sam żel można kupić w sklepach zaopatrzenia stomatologicznego po zł za strzykawkę (przynajmniej u mnie jest taka cena), reszta kwoty składająca się na wybielanie w gabinetach metodą nakładkową, to przygotowanie nakładek, cena wizyt kontrolnych. Cześć :) ja też zdecydowałam się na wybielanie nakładkami zamiast lampą, ze względu na cenę. Ceny za wybielanie nakładkowe, które są podane w artykule, raczej by mnie nie przekonały i niewiele różnią się od wybielania lampą, więc gdybym miała tyle wydać to pewnie skusiłabym się na lampę. W skład żelu wchodzi nadtlenek karbamidu, który w kontakcie z zębami przekształcany jest w tlen, który usuwa nalot z zębów. Jest to bezpieczny sposób wybielania zębów.


Formuła ta jest używana w profesjonalnych salonach dentystycznych. Moje zęby już po tygodniach regularnego stosowania odzyskały swą dawną biel. Zestaw do wybielania zębów. Zawarta w zestawie lampa UV, przyspiesza efekt działania żelu wybielającego.


Dzięki niemu samodzielnie rozjaśnisz zęby. Aktywację żelu uzyskuje się dzięki niebieskiemu światłu dostarczonemu przed transmiter. Ja napychałam sobie chusteczki higieniczne między dziąsła a warrgi tak, by nie dotykały zębów, wycierałam zęby, zeby były i nakładałam żel. I tak trzymałam ten żel przez około minut na zębach, jak zasechł wyrzucałam z buzi chusteczki.


I tyle ;P Jeśli chodzi o nadwrażliwośc. Pasta Opalescence będzie jak najbardziej słusznym wyborem, bo zawiera dużo szybko wchłanialnego fluoru, przez co walczy z nadwrażliwością. Moje zęby były strasznie żółte dentystka powiedziała że wybielanie nic mi nie da i żebym nawet nie próbowała bo strace tylko pieniądze cieszę się bardzo że nie posłuchałam bo obecnie mam bialutkie ząbki. Działanie: Żel ma gęstą konsystencję, dzięki czemu dobrze trzyma się na zębach a po zaschnięciu nie spływa. Wystarczy kilkadziesiąt sekunaby dobrze przysechł.


Lampa emituje światło niebieskie o wysokiej częstotliwości, która aktywuje żel wybielający nałożony na zęby.

Akcelerator lampy Beyond jest opracowany tak, by nie emitować światła podczerwonego, który mógłby powodować nagrzewanie zębiny, co mogłoby skutkować jej stanem zapalnym. Działa, jakkolwiek niesamowicie 'uwrażliwia' zęby. Wybielanie zębów – opinie, cena, efekty.


Pola Night do nocnego wybielania zębów o smaku miętowym. Należy starannie przed zastosowaniem wyszczotkować zęby używając pasty do zębów. Najważniejsze jest to, że dociera w szczeliny pomiędzy zębami, a nakładka utrzymująca żel jest tak skonstruowana, że podczas wybielania zębów nie musisz leżeć czy martwić się, że żel zwyczajnie spłynie z łuków zębowych.


Białe zęby niejednokrotnie kojarzone są z oznaką zdrowia, piękna i urody. Z ekranów telewizyjnych, teledysków popularnych piosenek czy spotów reklamowych widzimy postaci, których uśmiech olśniewa bielą. Nic więc dziwnego, że wielokrotnie marzymy i próbujemy osiągnąć efekt takiej bieli do jakiej przyzwyczaiły nas media.


Jak jednak to osiągnąć gdy dostępne na rynku. Wytrwałam tylko dzięki uporowi. Zęby mam już odświeżone i bielsze, a o to głównie mi chodziło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty