piątek, 22 marca 2019

Pasta kokosowa przepis

W niecałe minut zrobiłam w domu przy minimalnym nakładzie pracy obłędny krem kokosowy na kanapki, tak zwaną mannę kokosową. I jeśli za czymś tęsknie to właśnie za rafaello – tym kremowym środkiem tej małej kuleczki. Uwielbiam kokos i wszelkie dania oraz słodycze z jego udziałem. Do tej pory świetnym substytutem była kupowana przeze mnie pasta kokosowa z Ekograma, jednak tym razem postanowiłam zrobić ją sama.


Mikser Kulinarny wyszukuje przepisy z polskich blogów kulinarnych, tym razem wyszukiwany jest przepis na pasta kokosowa. W wyższej temperaturze przyjmuje postać gęstego kremu.

Pasta kokosowa 300g jest wytwarzana poprzez zmielenie miąższu kokosa. Mus kokosowy, który często nazywany jest też masłem kokosowym, jest smacznym źródłem błonnika, potasu, magnezu i żelaza. Możliwości jej stosowania są wręcz nieograniczone. Czy pasta kokosowa ma jakieś wady?


Tak jest bardzo smaczna i bardzo często znika prosto ze słoika. Uwaga ta pasta uzależnia, warto zachować umiar! Czym się rożni pasta kokosowa od oleju kokosowego? Olej kokosowy to sam tłuszcz, pasta kokosowa to cały kokos tylko bardzo dobrze zmielony.


Miksując niewielką jej ilość z wodą, otrzymasz mleko kokosowe do płatków.

Masło kokosowe – przepis. Jeśli zastanawiasz się, jak zrobić masło kokosowe to już mam dla Ciebie odpowiedź: bardzo prosto. DODAJ PRZEPIS DODAJ PORAD.


Pasta wyszła przepyszna, o wyrazistym i lekko pikantna smaku, idealna z dodatkiem świeżych pomidorów. To produkt, który jest w 1 naturalny, nie zawiera żadnych dodatków: barwników, cukru, konserwantów. Organiczna pasta kokosowa to samo zdrowie i pełnia smaku.


Ponoć niektórzy jedzą ją łyżką prosto ze słoika, a inni dodają ją do wielu potraw. Przepis na domową mąkę kokosową. Można kupić ją w sklepach z tzw. Mąka kokosowa jest coraz powszechniej dostępna.


Pasta Kokosowa (Creamed coconut) jak to jeść? I tutaj moje pytanie, do czego tego uzyć? Gdzie można dodać ta pastę? Skład tej pasty, to 1 mąki kokosowej. Czy ktos moze mi podać przepis?


Na tyle porcji wystarcza ten przepis. Wybierz odpowiedni dla siebie przepis z wyselekcjonowanej bazy portalu przepisy. Faktycznie nie tylko dla fanów kokosa, ale zdecydowanie pyszne!

Co do wykonania to ciasto wyszło mi baaardzo gęste, jak pasta. Miałam trochę gimnastyki z przełożeniem go do foremki. Jak zrobić mąkę kokosową. Kupiłam ją raptem kilka razy w wersji ekologicznej, poczym doszłam do wniosku, że czas zakąsać rękawy i zacząć ją samemu wytwarzać domowym sposobem, zwłaszcza, że niejako sama się u mnie pojawia. Tapenada, czyli pasta z oliwek (najczęściej czarnych) wywodzi się z Prowansji, choć bardzo często można spotkać ją w kuchni śródziemnomorskiej.


Do czego ją można wykorzystać? Najczęściej stosuje się ją jako smarowidło do pieczywa (kanapki z nią są znacznie lepsze, niż ze sklepową wędliną). Wczoraj po treningu coś mnie naszło. A żem jestem przed okresem- chciałoby się zjeść na raz pół lodówki :p Maliny, które dostaliśmy od Wandzi (bo aż opakowań) już dożywały końca swej świetności i przysłowiowo ,,zaczęły pływać we własnym sosie. Trzeba było więc z jeszcze przyzwoicie wyglądającymi coś zdziałać!


Kokosowa jak żadna inna mąka bardzo chłonie wilgoć i przez to wysusza wypieki. Wytrawne mini chlebki kokosowe. Tom kha to pikantna, tajska zupa kokosowa z mnóstwem aromatycznych dodatków. Lekko słodka, ostra, ze wspaniałym cytrusowym aromatem – jedyny kłopot w tym, że wszystkie restauracyjne wersje są zupełnie niewegetariańskie.


No palm oil added Planta is natural fats derived from nuts. We do not add harmful saturated fats (including palm oil). We support sustainability by limiting the degradation of the environment in Malaysia and Indonesia. Opis przepisu: Autor: WINIARY Babka jest tradycyjnym wypiekiem pojawiającym się na naszych stołach w okresie świąt wielkanocnych.


Może ona przybierać różne formy. Ważnym dodatkiem jest cytryna, która świetnie przełamuje smak naszego ciasta. Na oleju chwilę podsmażyć pokrojoną w kosteczkę cebulkę szalotkę, wlać litr wody lub bulionu, zagotować.


Dziś prawdziwa gratka dla fanów kokosa! Prosto i smacznie: żytnia bagietka z pastą twarogowo-łososiową z Majonezem Dekoracyjnym WINIARY , chrzanem i świeżym koperkiem. Domowa pasta do zębów diy, kokosowa, bez fluoru.


Tani i prosty przepis na pastę do zębów z oleju kokosowego do codziennej higieny jamy ustnej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty