środa, 24 stycznia 2018

Dziwne uczucie w klatce piersiowej

Uczucie ciężkości w klatce piersiowej to objaw, który często niepokoi pacjentów. Dolegliwości opisywane są m. Przyczyną dolegliwości może być np. Witam od około miesięcy miewam dziwne uczucie wypychania powietrza z klatki piersiowej , lekki dyskomfort za mostkiem, niby ból niby takie przytykanie tak jak by coś się przekręcalo , robiono mi ekg i było ok.


Witam 10dni temu poczulem dziwne uczucie w klatce piersiowej. Mianowicie w lewej stronie klatki piersiowej uczucie jakby bo no coś mi peklo przeskoczylo. Od tego czasu miewam ból w lewej stronie klatki piersiowej ktore trwają dwie sekundy a potem nie ma ich już. Od ponad pół roku często w nocy pojawia mi się dziwny dyskomfort w klatce piersiowej (jakby od strony serca). Przez to dziwne uczucie nie mogę sie ułożyć do spania.


Wierce się, a w momencie kiedy myślę, że wszystko okej zaczyna sie znowu. Doprowadza mnie to momentach do szału. OK 2-4sekund nie trwa dlugo ale raczej codziennie nawet czasem pare razy i nie ma znaczenia czy w spoczynku czy w akcji. Wyniki krwi sa dobre tarczyca.


Zalecił brać Letrox 65. Przez miesiąc brania letroxu była duża poprawa. Po miesiącu zaczęły się dziwne obajwy.


Miałem uczucie kłucia w klatce piersiowej, lecz były to raczej chwilowe epizody. Na wizycie u endokrynologa 30. Nierówna praca serca, dziwne uczucie w klatce piersiowej. Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.


To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Na święto zmarłych pogorszyło mi się. Osłabłem (ciągle temperatura ok 30) a uczucie ucisku i lekkiego bólu trwało już cały czas. Co dziwne ból, (ucisk - ciężko to opisać) się przemieszczał - raz w pobliże serca, za kilka godzin na środek klatki piersiowej, wyżej , niżej. Mam dziwne objawy bólu dotykowego w górnej klatce piersiowej tak po lewej stronie bliżej szyji.


Przyglądając się w lustrze zauważyłam jakby wybrzuszenie w tym miejscu. Choruje od kilku lat na nadpłykowość. Nie miałam zadnego urazu. Witam mam lat od pewnego czasu meczy mnie dziwne uczucie w gardle jakby mi cos nim utkwiło przy tym ból, który promieniuje aż do splotu słonecznego, czasem boli mnie klatka piersiowa, czasem do tego lekkie zawroty głowy a to wszystko w różnym nasileniu, co 2-dni czasem długo czasem krótko si. Dobry Wieczór Tak jak w tytule, odczuwam dyskomfort w klatce raz po prawej raz po lewej stronie.


Po lewej jest to jakby uścisk serca, jakby ktoś mi je lekko ściskał. Po prawej zaś takie ukucie. Wszystko to pojawia się co pare dni. Niezależnie czy jestem w stanie dłuższego spoczynku czy po lub w t. Dziwne uczucie w klatce piersiowej , help.


To uczucie mam już od poru lat , mama nie wie co mi dolega a więc opisze to dziwne uczucie. Mam pytanko może ktos z was ma podobie. Przez cały okres mojej walki z nerwicą a bedzie juz około lat, czasookresowo miewam dolegliwosci w klatce piersiowej, raz jest to uczucie ucisku, raz dyskomfortu a innmym razem jakby ból. Witam, od jakichś miesięcy męczy mnie taki właśnie dziwny ból w klatce piersiowej, jest on umiejscowiony na wysokosci mostka bardziej po jego prawej stronie ciut nad piersią.


Witam,mam taki problem zaczeło się w lutym miałem duszności,poszedłem do lekarza zrobiłem RTG Płuc zbadałem krew, byłem u kardiologa dał mi skierowanie na EKG na które muszę iść jutro. Ucisk w klatce piersiowej a nerwica. Zdecydowanie najczęściej kłucie w klatce piersiowej jest dolegliwością, której podłoża należy szukać w zaburzeniach psychicznych. Należy rozważyć taką możliwość, zwłaszcza jeśli wyniki lekarskie nie wskazują na żadne inne choroby układu krążenia czy serca. Jest wiele przyczyn bólu w klatce piersiowej - od wysiłkowego naciągnięcia mięśni podczas ćwiczeń do zagrażających życiu choroby wieńcowej (dusznica bolesna) i zawału serca.


Przypadłości obejmują objawy od lekkiego uczucia ucisku do silnego pieczenia, bólu dławicowego lub kłującego. Jeżeli ból nie jest bólem mięśniowym, wymaga natychmiastowej pomocy lekarskiej, gdyż.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty