środa, 17 maja 2017

Domowy sposób na trądzik na twarzy

Domowe sposoby na trądzik - bratek polny. Bratek polny jest dostępny w aptekach również pod postacią tabletek zawierających odpowiednio przygotowany wyciąg z tej rośliny. Aby ten domowy sposób na trądzik zadziałał, musi jednak być stosowany regularnie przez dłuższy czas.


Takiej mieszanki należy używać do mycia twarzy. Zmieszaj jedną miarkę wody różanej z taką samą ilością soku z cytryny i nakładaj na pryszcze.

Ja stosuję ten sposób i działa całkiem nieźle - trądzik zniknął po kilku tygodniach a skóra. Pryszcze, chociaż kojarzą się głównie z wiekiem nastoletnim, to problem, który dotyczy wielu osób. Niezależnie od rodzaju cery, wieku czy stanu zdrowia czasem po prostu pojawiają się, psując wygląd całej twarzy, dekoltu czy pleców.


Aby w pełni wyleczyć krostę potrzebnych jest kilka dni, czasem nawet więcej. Absolutnie nie należy wyciskać pryszcza, bo może to skutkować. Ponadto u niektórych pacjentów leczonych w ten sposób, dochodzi po jakimś czasie do nawrotu schorzenia.


Widzimy wykwity skórne na twarzy i chcemy się ich jak najszybciej pozbyć.

Pamiętaj, że ten domowy sposób na trądzik mogą stosować tylko osoby, które nie mają alergii na kwas acetylosalicylowy. Cynamon i miód mają działanie antybakteryjne, dlatego te dwie substancje są polecane w walce z trądzikiem. Do przyrządzenia tej maseczki potrzebujesz miodu. Coraz częściej w leczeniu trądziku stosuje się profesjonalne metody, a do lamusa odchodzą „kuracje”, które bardziej szkodzą, niż pomagają: ręczne czyszczenie twarzy, domowe parówki, mocno wysuszające żele myjące, wystawianie buzi do słońca.


Dziś mamy do dyspozycji sprawdzone, skuteczne sposoby łagodzenia objawów trądziku, a nawet pozbycia się go raz na zawsze. Mój sposób na trądzik to maseczki z alg- niedawno w biedronce kupiłam Algo- sproszkowane algi, które mieszałam z wodą i nakładałam na twarz- miałam poważne problemy z trądzikiem- odkąd stosuję algi mikroorganiczne, moje zmiany trądzikowe znacznie się zmniejszyły- polecam ! Trądzik zwykle pojawia się na twarzy, ale może występować również na górnej części klatki piersiowej i pleców, czy gdziekolwiek, gdzie skóra jest grubsza ma więcej gruczołów łojowych. Trądzik charakteryzuje się występowaniem wągrów, zaskórników, czerwonych łuszczących się miejsc i często nawet blizn. Ale jeżeli już zależy Ci na domowych sposobach to ja polecam maseczkę z mleka (stosować lub razy dziennie, zimne mleko nanieść na wacik, rozprowadzić po twarzy, zmyć po minutach), słyszałam, ze pomaga też nakłądanie soku z cytryny. Bardzo długo miałam problem z trądzikiem różowatym, gdyż myślałam, że jest to zwykły trądzik osób dorosłych.


Jednak po znalezieniu strony Centrum Walki z Nużeńcem, kiedy poczytałam więcej na temat trądziku różowatego, postanowiłam skorzystać z kosmetyków dostępnych na tej właśnie stronie. Trądzik różowaty to dolegliwość bardzo trudna do usunięcia. Walka z tą chorobą jest zazwyczaj żmudna i długa.


Wymaga też kompleksowego podejścia do problemu. Istotne są kosmetyki, jakie stosujemy, ale też sam sposób aplikacji tych preparatów, nasza dieta, a także codzienne nawyki, z pozoru niemające żadnego znaczenia. Czyli SKUTECZNY domowy sposób w walce o piękną cerę.

Jakie są skuteczne sposoby, aby pozbyć się trądziku z twarzy? Odpowiedź była bliżej niż myślałam, ale szukałam jej bardzo długo. W liceum nie miałam problemów z cerą – w przeciwieństwie do moich rówieśników. Przepis na domowe serum z witaminą C,tonik,krem balsam do twarzy i ciała DIY.


Receptury na przeciwzmarszczkowe,przeciwtrądzikowe i rozjaśniające serum do twarzy dla skóry,j i trądzikowej. Eteryczny olejek herbaciany. Oczyszczaj skórę twarzy taką miksturą razy dziennie.


Cebula na trądzik – znana z właściwości antybakteryjnych i dezynfekujących. Przekrojoną na pół cebulę przykładamy miejscowo na trądzik. Niestety trzeba to nosić przy twarzy kilka godzin, więc lepiej poświęcić na to dzień wolny lub po prostu przykleić plastrem na noc. Na trądzik naturalne maseczki.


Objawy trądziku złagodzą regularnie stosowane maseczki, które przyrządzisz z produktów, które prawdopodobnie są w Twojej kuchni. Maseczka z sodą oczyszczoną - stosuj raz w tygodniu. Soda oczyszczona ma bardzo silne działanie wysuszające oraz działa jako łagodny środek złuszczający.


Warto przed umyciem twarzy zmyć makijaż z twarzy za pomocą płynu micelarnego. Takie preparaty nie powinny bazować na alkoholu, gdyż mogłoby to spowodować zaburzenia gospodarki wodno-lipidowej skóry. Dobry sposób na pryszcze to również zdrowa dieta.


Powinna być naturalna i zbilansowana. Kiedyś był jeden tonik do twarzy i jak w telewizji pokazali reklamę Clerasilu to wszyscy wpadli w szał i każdy chciał to kupić, a to był zwykły tonik zmywający, których pełno obecnie na aptecznych półkach. To w sumie najlepszy sposób na trądzik. Domowym sposobem na trądzik i wągry jest maseczka octowo-otrębowa, która ma działanie oczyszczające i przeciwzapalne. Domowy sposób na trądzik i wągry – maseczka octowo-otrębowa.


Ponadto odtłuszcza powierzchnię skóry oraz ułatwia przepływ krwi i limfy w wewnętrznych partiach skóry.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty