środa, 6 lipca 2016

Reklama blanx

Opis produktu Zgłoś do moderacji Nowej generacji pasta do mycia zębów Blanx Med `Białe zęby` o przedłużonym działaniu wybielającym, zawierająca wyciąg z porostu islandzkiego w mikrosferach (kapsuły nośnikowe), które zapewniają przedłużone działanie wybielające produktu, dzięki stopniowemu uwalnianiu z mikrosfer substancji aktywnych. Ultrablanc Wybielająca pasta do zębów z węglem aktywnym 75ml - od 1zł, porównanie cen w sklepach. Zobacz inne Pasty do zębów, najtańsze i najlepsze oferty, opinie.


Dlatego zaciekawiła mnie reklama wybielającej nowości BlanX o nazwie White Shock, która działa. Reklama BlanX White Shock postawiła na szokujące wyznania!

Ale w porównaniu do szokująco białych zębów, okazują się one zwykłą błahostką! Skuszona reklama (i tym węglem) pobiegłam i kupiłam. Wykorzystałam cała tubke i niestety nie oslepialam ludzi blaskiem bialych zębów. Nie można jednak powiedzieć, że nie działa.


Fajnie wygląda, ładnie pachnie, faktycznie jest łagodna, co dla mnie jest plusem, zeby gładkie i czuć świeżość. Jasne, Tajko:))Własnie dlatego wolałam się upewnić czy blanx nie zaszkodzi moim ząbkom. Bo nie mam co narzekać na ich stan.


Nie są tez żółte, ale wiadomo-wolalabym bielsze.

I szczytem głupoty byłoby wytrawić zęby jakimś środkiem zeby były biale, ale po roku wypadły:)) Jutro będę miec paste. Aqua Vitae jak zwykle spisuje się. Grzegórzeckiej z racji, że BlanX był patronem otwarcia sklepu, był w tym dniu przedstawiciel medyczny tej marki, który polecił mi pastę WhiteShock. Jestem bardzo zadowolony z efektu wybielania, już po kilku dniach zobaczyłem efekt :) Pasta ma konsystencję żelu, którym bardzo przyjemnie myje się zęby. Kup blanx white shock na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


Pasta wybielająca do zębów Blanx Pasta wybielająca do zębów – Clinomyn dla palaczy. Dobra i tania pasta, która od wielu lat bryluje na rynku past dla osób z problemem nałogu i tytoniowego odoru z ust. Podobnie jak Blanx White dobrze czyści i pomaga uporać się z kamieniem nazębnym. Przykładowe opinie o produkcie: testerka nr „… zadziwił mnie skutecznością i efektami, w które wątpiłam.


Poleciłabym go osobom zmagającym się z problemem odkrytych szyjek zębów, które narażone są przez to na destrukcyjne działanie mikroorganizmów, szkodliwe substancje. Kup blanx anty osad na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. BLANX ANTI-AGE - WYBIELAJĄCA PASTA ZAPOBIEGAJĄCA STARZENIU SIĘ SZKLIWA - najlepsze ceny, szybka wysyłka. Skorzystaj z naszej apteki, sprawdź opisy leków, dowiedz się więcej o swoim problemie, dopytaj na forum.


Blanx Med anty osa to najlepsza pasta do mycia zębów jaką miałam, fakt cena wysoka, ale uważam że warto. Po umyciu zębów nie mam osadu i ząbki ładnie błyszczą. Blanx BlanX White Shock zobacz opis produktu poznaj wiarygodne opinie przeczytaj recenzje sprawdź dane techniczne.


Sprawdzone sklepy na Skąpiec.

Wartość detaliczna każdego zestawu ok. Pasty Blanx Med Anty Osad uzywam od dwóch tygodni. Na razie to zbyt krótki okres, żeby wypowiedzieć sie z całą pewnością o jej działaniu wybielającym, ale już po tak krótkim nawet okresie widzę jej wyższość nad zwykłymi pastami dostępnymi w drogeriach.


Działa wybielająco i antybakteryjnie. Zawiera formułę ActiluX - mikrokryształki przylegające do szkliwa zębów, tworzą barierę ochronną oraz ułatwiają usuwanie plam, które powodują żółkniecie. BLANX - PŁUKANKA OCHRONNO-WYBIELAJĄCA 5ML - najlepsze ceny, szybka wysyłka. Wybielająco-ochronne pasty marki BlanX zawierają wyjątkową substancję aktywną – wyciąg z porostu islandzkiego.


Wśród nich znajdziemy m. BlanX O3X – Profesjonalne Nakładki Wybielające jest rofesjonalnym systemem do wybielania zębów w warunkach domowych Unikalne połączenie mocy tlenu i właściwości porostu islandzkiego aktywnie pomaga usuwać przebarwienia i uzyskać intensywnie biały uśmiech. Szukaj: Blanx - Cosmopolitan. BLANX Aktywna Ochrona Szkliwa jest tania, skuteczna i nie tylko wybiela zęby, ale także regeneruje szkliwo.


Tak jak produkty, które są wyżej w rankingu posiada niskie RDA. Cechą charakterystyczną tej pasty jest mocne działanie remineralizujące, które pomaga w odbudowie ubytków w szkliwie. Według mnie brakuje pasty Blanx White Schock. Drogeria Rossmann – sklep internetowy, kosmetyki, perfumy, makijaż, bogaty zbiór artykułów o zdrowiu i urodzie.


Chcesz poznać zastosowanie, skład lub dawkowanie BlanX? A może interesują Cie jego skutki uboczne? Poznaj odpowiedź na te i więcej pytań na Znamlek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty