wtorek, 16 czerwca 2015

Implant ślimakowy opinie

Implant ślimakowy opinie

U wikszości implanciaków jest tak jak mówisz, aparaty poprawiają słyszalnośc a. Zobacz inne Zdrowie i diety, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Implant Slimakowy prywatnie ,jaki koszt ? Rozwiązanie to znajduje zastosowanie u osób ze znacznym i głębokiem ubytkiem słuchu. Stymulacja elektryczna i akustyczna (EAS) EAS łączy dwie technologie: implant ślimakowy z aparatem słuchowym w jednym urządzeniu. Posiadam już jeden implant ślimakowy od trzech lat, jestem z niego bardzo zadowolona i uważam, że drugi implant bardzo mi pomoże w życiu. Od czego powinnam zacząć?


Bardzo mi zależy na tym. Dziękuję i czekam na odpowiedzi. Pytałam się już prywatnie kilka osób, ale niestety raczej nic o tym nie wiedzą. Moja mama kilka lat temu też miała wszczepiony implant ślimakowy, dzieki niemu teraz słyszy. Lekarze praktycznie nie dawali jej szans po tylu operacjach.


Poza tym różne są opinie jak. Ale w miarę jak oswajałam się ze słyszeniem przez implant oraz w miarę coraz dokładniejszego, czulszego dostrajania implantu, dźwięki są coraz lepsze, dobrze się czuję w otoczeniu wszystkich głosów, wydają mi się naturalne. Po każdym nowym ustawieniu potrzebuję dnia. Nie kwalifikuje się bo ma uszkodzony nerw różowy, a żeby mieć implant ślimakowy i działał to trzeba mieć sprawny nerw słuchowy.


Do uszkodzonego nerwu jest inny implant pniowy ale w Polsce nie wykonują takiej operacji, jest bardzo duże ryzyko ponieważ do mózgu muszą doprowadzić a nie do ślimaka. Co ciekawe: najwięcej do powiedzenia na jego temat mają osoby słyszące. Wynika to z przekazywania sobie mitów dotyczących implantacji. Ktoś gdzieś coś przeczyta, ktoś kogoś pozna, ktoś o kimś słyszał i jest święcie przekonany, że wie o tym wszystko.


Jeszcze kilkadziesiąt lat temu osoby niesłyszące były skazane na życie w ciszy. Od tego czasu medycyna i technologia rozwinęły się we wprost nieprawdopodobnym tempie. Jest wiele osób, które były już w wieku dorosłym, gdy wszczepiono im implant ślimakowy. Co do cen - implant niestety jest bardzo drogi, koszt minimum 1tys, być łącznie ok.


Użytkownicy systemów implantów ślimakowych. Rodzice dzieci z implantem ślimakowym. Mnie szczerze odradzono implant ślimakowy choć bym się na niego kwalifikowała. Wynikało to z tego, że słuch straciłam w wieku lat i była obawa, że psychicznie sobie nie poradzę z nowym sposobem słyszenia, które diametralnie różni się od obecnego.


Moje dziecko ma pół rok, lekarz powiedział że ma szansę na implant ponieważ moje dziecko w lewej lepiej słyszy, w prawej słabo. Czyli jest niedosłyszące. A ja jestem osoba niesłysząca, mój mąz także nie słyszy, nie nosimy aparat słuchowe ani implant od dawna.


Możesz wejść na stronę firmy Med-el, która produkuje implanty ślimakowe. I nawet jeśli miałoby się coś stać z jednym, to zawsze pozostaje jeszcze drugi w zapasie :P My po długim zastanawianiu się i licznych rozmowach z lekarzami i innymi rodzicami dzieci implantowanych zadecydowalismy się na implant ślimakowy Cochlear. Są małe i przez to odpowiednie dla tak małych dzieci. Wszyscy Ci którzy pragna. Zresztą, jakie to ma znaczenie jak i tak nic nie słyszę bez aparatu a przecież mam implant.


A co do drugiego implantu. Pacjent zyskuje nie słuch fizjologiczny, ale słuch do niego jakościowo zbliżony. Witam wszystkich, moja siostra ma głęboki niedosłuch i zdecydowała się aby wszczepić sobie implant ślimakowy. Zauważam kolos­alną różnicę, że kiedy zde­j­muję aparat, implant już nie jest dla mnie cicho ustaw­iony wręcz prze­ci­wnie dałabym sobie radę. Wracam do aparatu by zobaczyć czy będą różnice i nic.


Nie ma podzi­ału, że implant lep­szy, czy aparat lep­szy, wszys­tko jest na równym poziomie co mnie bardzo cieszy. Jest 4w kolejce, a to oznacza, że oczekiwanie będzie trwało latami. Materiał magazynu Polska i świat. Nie wiedzi­ałem nawet, w czym niby miałby mi pomóc.


Nie jestem całkiem głuchy i świet­nie wyko­rzys­tuję swoje resztki słu­chowe. Dla mnie implant był czymś, co jest skuteczne w przy­padku całkowitej głu­choty i czymś, co nie jest doskon­ałe, a wręcz gorsze od aparatów słu­chowych. Rozumie samo przez się, że ten drugi ślimak musi dobrze slyszeć, by miało to sens.


Są różne opinie na ten temat, np.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty