czwartek, 19 września 2019

Szampon ziołowy

Zbliżające się warsztaty w Krakowie zachęcają mnie do wykonania w końcu szamponu ziołowego. Mam nadzieję, że przyzwyczaję się do mycia bez piany i że moje włosy przekażą mi swoją wdzięczność czymś bardzo oczywistym – elastycznością i blaskiem. Same piękne słowa się pojawiają, gdy tylko pomyślę o. Pierwszy raz szampon ziołowy zrobiłam już parę lat temu, pod czujnym okiem Inez Herbiness.


Ona nazwała go herbiszamponem, więc i ja początkowo przyjęłam tę nazwę, ale żeby nie popełniać tutaj plagiatu, swój szampon nazwałam po prostu ziołowym.

Bo to jest szampon ziołowy , ale niekomercyjny, bez silikonów i SLS-ów, niepożądanych w codziennej pielęgnacji. Herbal Care odzwierciedla w sobie filozofię Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona: szacunek dla tradycji, otaczającej nas natury i tak bardzo od niej zależnego człowieka. Czerpiąc z bogactwa tradycji zielarskiej, oparliśmy receptury naszych produktów o cenione od wieków surowce roślinne i innowacyjne składniki aktywne. Moja mama za namową pewnej Pani w aptece postanowiła wypróbować szampon i naprawdę się sprawdził. Kup szampon ziołowy na Allegro - Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.


Po myciu są one twarde i elastyczne ,jakby mocniejsze. Jedyną wadą tego produktu ,że trochę słabo się pieni.

Dobrze by było dodać jakiś naturalny składnik podkreślający jego zapach ,ponieważ słabo czuć jego zapach. SLS (ang. Sodium Lauryl Sulfate) jest bardzo silnym detergentem, niewiele różniącym się od tych, które znajdują się w płynach do mycia naczyń. Fitomed Mydlnica lekarska, szampon ziołowy , włosy przetłuszczające się, 2ml w portalu doz.


Zobacz opis i cenę produktu, skorzystaj z dostępnych rabatów i niskich cen apteki online! Bioxsine, ziołowy szampon przeciw wypadaniu włosów. Szampon ziołowy bez SLS to już standard. Ostrożny dobór składników i Biocomplex Bpozwolą zmniejszyć wypadanie, wzmocnić włosy oraz skalp, a także zwiększyć objętość i odzyskać dawną sprężystość. Delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosy.


Zawiera olejek z drzewa herbacianego i ekstrakty ziołowe, które posiadają właściwości antybakteryjne oraz przeciwgrzybicze odpowiedzialne za zwalczanie drobnoustrojów powodujących. Wszystkie te zioła regulują wydzielanie łoju. Aktywne składniki tybetańskich ziół - odnawiają białkową strukturę, sprzyjając podwyższeniu aktywności brodawek włosowych. W wyniku takiego działania podwyższa się aktywność mieszków włosowych co przyspiesza wzrost włosów oraz polepsza ich strukturę na całej długości.


Dostępny był również szampon chmielowy przeznaczony do włosów zniszczonych i osłabionych. Wyobrażałam sobie, że to szampon dla mam i ciotek, które często miały włosy zniszczone modną w tamtym czasie trwałą ondulacją. Chmiel bowiem intensywnie wzmacnia strukturę włosa. Jego średnia ocena to 4.

Włosy po jego użyciu są odżywione i zregenerowane. Bio-Complex zawarty w szamponie sprawia, że włosy są miękkie, odzyskują swoją sprężystość i energię. Efekt: lekkie, puszyste, świeże włosy. Zmniejszona aktywność gruczołów łojowych.


Planowany od wielu dni, wymarzony pierwszy szampon, powstał na akademickich salonach :D Zmusiłam w końcu swoje leniwe ciało do stworzenia czegoś nowego, czegoś o czym marzyłam wewnętrznie :D Bazowałam na wpisie zamieszczonym na blogu Arsenic o tym, jak wykonać swój szampon. Domyślam się, że zapach rzepy nie jest do zaakceptowania dla każdego, choć gdybym ja miała łupież lub duży problem z łojotokiem, niedoborem witamin nie zważałabym na zapach, który ulatnia się dość szybko. Mniejsza zawartość detergentów powoduje, że szampon mniej się pieni, ale to przecież nie jest najważniejsze, istotne natomiast jest, że nie widzę powodu, dla którego miałabym wybrać akurat ten produkt spośród innych, również reklamowanych jako naturalne.


Specjalny składnik BIOCOMPLEX Bdelikatnie oczyszcza włosy i skórę głowy, a jednocześnie skutecznie zapobiega wypadaniu włosów, zagęszcza je i wzmacnia. Substancji szkodliwych jest. Ponadto szampon ma działanie odżywcze, wzmacniające i regenerujące.


Babuszka Agafia, Bania Agafii, szampon - nalewka ziołowy, 3ml - Babuszka Agafia , tylko w empik. Zamów dostawę do dowolnego salonu i zapłać przy odbiorze! Uważam, że szampon jest jednym z lepszych szamponów jakie kiedykolwiek używałem, jeśli nie najlepszy.


Mam ciężkie włosy do ułożenia, są z natury a moja skóra wymaga delikatnej pielęgnacji, gdyż jest wrażliwa. Nie ściąga skóry głowy i dobrze zmywa maści. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Polityką Plików Cookies.


Jest szamponem pielęgnującym, który ułatwia rozczesywanie włosów po umyciu. Jest oparty na ziołowym składzie, w związku z czym nie podrażnia skóry głowy i maksymalnie odżywia włosów. Dzięki temu skutecznie oczyszcza włosy, jednocześnie je pielęgnując. Ekstrakt z czarnej rzepy wnika głęboko w cebulki wzmacniając je, dzięki czemu zapobiega ich wypadaniu.


To kosmetyk trudny, nie polecam go nieświadomym nowicjuszkom, które postanowiły przejść z normalnych szamponów na organiczne. To kosmetyk dla kobiet nieco doświadczonych, przyzwyczajonych do kosmetyków naturalnych. Stosowanie tego rodzaju szamponów wymaga cierpliwości, a nagłe. Ciemny, brunatny może trochę zielonkawy o intensywnym ziołowym zapachu - szampon niczym nie przypominający pieniących się, jaśniutkich i pachnących drogeryjnych szamponów.


Jednak ja po pierwszym zastosowaniu mojego szamponu nie zamienię go już na żaden inny. Kolor absolutnie mi nie przeszkadza a zapach przypomina spacer po błotnistej łące – cudowne bodźce dla moich zmysłów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty