środa, 6 czerwca 2018

Wydzielina w gardle

Wydzielina w gardle pojawia się wtedy, gdy spływa po tylnej ścianie gardła. Przyczyną jest najczęściej katar i choroby zatok. Zaleganie flegmy w gardle bywa określana przez pacjentów także jako gula w gardle.


Pozbycie się nieprzyjemnego uczucia możliwe jest za sprawą prostego zabiegu płukania nos. Gęsta, zalegająca wydzielina w gardle Od dwóch lat mam gęstą wydzielinę w gardle zalegającą, spływającą po tylnej ściance jakby z nosa do gardła.

Po przebudzeniu mam nieprzyjemne odczucie kluchy w gardle i muszę odchrząkiwać. Zaleganie wzmaga się, gdy wyjdę na zimne zewnętrzne powietrze, a gdy jest ciepło to jest ono mniejsze. Ja zmagałam się z tym problemem od lat, gesta wydzielina w gardle i czasami uczucie podrażnienia gardła, bardzo częste infekcje.


Ta dolegliwośc nazywa się przewlekłym suchym nieżytem garla i nosa, polega na wadzie garła i nosa, kotre nie jest nawilżane, wysusza się, zmniejsza sie ilosc śluzu, czyli ochorny gardla i jest ono podatne na urazy i infekcje. Od miesięcy męczy mnie następująca dolegliwość:Zbiera mi się w gardle gęsta wydzielina, którą ciężko mi wypluć. Jest ona obecna właściwie cały czas. W przypadku przedłużającego się uczucia zalegania gęstego śluzu w gardle, niepokojącego zabarwienia (m.in.


czerwonego) śluzu, czy pojawienia się gorączki warto skonsultować się z lekarzem w celu wykluczenia poważniejszego zakażenia, alergii, czy refluksu żołądkowo-przełykowego, który również może przyczyniać się do. Roznie czasami biała czasami zielonkawa.

W nosie nad ranem przeschnieta śluzówka i cały czas coś w niewielkich ilościach się gromadzi i przeszkadza. Czytałam już tysiące postów i nadal nie wiem jak sobie z tym poradzić, wszedzie opisywane objawy nie do konca pokrywają sie z moimi,otóż od jakiegos czasu spływa mi jakaś wydzielina po. Zespół przewlekłego spływania wydzieliny po tylnej ścianie gardła jest częstym problemem klinicznym. Objawia się długotrwałym kaszlem lub koniecznością odchrząkiwania i odkrztuszania wydzieliny (flegmy) spływającej po tylnej ścianie gardła.


Zespół pojawia się między innymi w przebiegu chorób aler. Dość często, zwłaszcza po przeziębieniu czy grypie, pojawia się nieprzyjemne odczucie „guli w gardle”. Jest to tak naprawdę nadmiar flegmy w górnych drogach oddechowych, który zalega na strunach głosowych. W efekcie jesteś zmuszony ciągle odchrząkiwać, a nawet od czasu do czasu splunąć wydzielinę.


W ostateczności wykonuje się endoskopię zatok przynosowych. Grzybica górnych dróg oddechowych. Objawy powodowane przez grzyby: poranny kaszel z odkrztuszaniem lepkiej, szarej lub szarobrązowej galaretowatej wydzieliny o nieprzyjemnym zapachu, uczucie ciała obcego w gardle, nieustanne przełykanie śliny, chrząkanie, poranny obrzęk nosa. Ropna wydzielina w gardle nie musi być wyłącznie objawem zwykłej anginy.


Ropa w gardle może również oznaczać, że zostali Państwo zarażeni chorobą weneryczną. Odpowiedź znajdą Państwo poniżej. W ciągu kilkudziesięciu ostatnich lat stosunek do przygodnego seksu uległ diametralnej zmianie.


Kiedy zdałam sobie sprawę, że wymyślam, że to tylko moje urojenia-zaczęłam starać się żyć normalnie-nie myśleć o chorobie.

Od około tygodni zmagam się z wydzieliną, w gardle która jest przezroczysta (biała), gęsta, przypomina zwykły katar. Nie mam innych dolegliwości, nie mam bólu gardła, nie mam temperatury, kataru, nie boli mnie również głowa. Jaga ja też wiem coś o tym, bo z tą wydzieliną w gardle męczę się od lat i biegałam po najróżniejszych lekarzach, oczywiście każdy z nich rozkładał ręce i mówił że to uczulenie po czym przepisywał leki przeciwuczuleniowe, które nic nie dawały. Witam, mam lat i nie pamiętam odkąd męczę się wydzieliną w gardle.


Z tej przyczyny co jakiś czas odchrząkam, odkaszlnę ten śluz. Mam wieczny kaszel, mało nasilony ale w dłuższej perspektywie bardzo męczący. Mam stwierdzony refluks, biorę na niego leki, ale gastrolog powiedział że to nie jest przyczyna moich problemów z mową. Inhalacje były kiedyś bardzo często używane, jako lekarstwo na bolące gardło.


Niestety w dzisiejszych czasach, w których rozpowszechniła się ogromna ilość medykamentów, inhalacje odeszły w niepamięć. Co nie zmienia faktu, że wciąż działają one cuda – a czasem nawet sprawdzają się lepiej niż cokolwiek innego. Flegma w gardle to wydzielina, która pojawia się najczęściej podczas przeziębienia i zapalenia zatok. Na pozbycie się zalegającej flegmy w gardle istnieje kilka sprawdzonych sposobów.


Pomocne okazuje się płukanie nosa, zatok i gardła oraz zażywanie leków rozrzedzających flegmę. Wypróbowałam ssanie oleju (poczytaj w necie, jest też na forum), różne leki bez recepty, inhalacje. W każdym razie lepiej coś z tym robić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty