środa, 19 lipca 2017

Jak szybko mieć białe zęby

Zęby myj razy dziennie ! I co pół roku odwiedzaj dentystę :)) Albo: Produkty wybielające zęby. W zależności od stopnia przebarwienia i jego rodzaju, stosuje się różne metody wybielania zębów. Poza domowymi sposobami na białe zęby, mamy obecnie do dyspozycji mnóstwo produktów, które mają nam zagwarantować piękny uśmiech.


Czy wiecie jak można wybielić zęby ? Chodzi mi o taki sposób który już ktoś wypróbował.

Bo ja mam żółte zęby i ? Czy moglibyscie mi powiedzieć jak można skutecznie wybielić. Bielsze zęby mogą rzeczywiście poprawić nasz wygląd. Możesz śmiało rozmawiać z innymi wiedząc, że masz zdrowe i białe zęby. Istnieje wiele sposobów na wybielenie swoich zębów, niektóre z nich znajdziesz poniżej. Popatrzmy na dawne czasy - nie było wówczas ogólnie dostępnych past wybielających z fluorem, a ludzie mimo to mieli białe zęby.


Ja przyznam, że mam świetną opiekę w Krainie Uśmiechu, świetne miejsce, nie tylko do tego, żeby zęby wybielić. Wystarczy myć razy dziennie, a efekty są widoczne dość szybko.

Sposób ten wyczytałam w książce domowych środków, które zastąpią drogerię, więc jej sama nie wymyśliłam. Sprawdziłam i gorąco polecam :). Każdy by chciał mieć białe zęby, ale tak naprawdę to naturalny kolor zębów wcale nie jest biały.


Chyba każdy chciałby mieć ładny uśmiech, którego ozdobą będą piękne, białe zęby. W końcu są one naszą wizytówką. Jednak nie zawsze wyglądają na tyle dobrze, by odsłaniać je w pełnym uśmiechu. Podpowiadamy, jak wybielić zęby w domu. Co jeść, aby mieć białe zęby?


To właśnie on sprawia, że robimy dobre wrażenie już podczas pierwszego spotkania. Warto postarać się o wygląd zębów. Na żółknięcie zębów wpływa także bogata w napoje kofeinowe dieta, palenie tytoniu, picie czerwonego wina oraz stosowanie niektórych leków, jednak nie oznacza to, że musisz cierpieć z powodu kompleksów! Możesz szybko wybielić zęby i to bez wydawania tysięcy złotych na wizyty w klinikach dentystycznych! Co do pasty to lepiej używać jakąś typu Elmex Zieloną, albo pomarańczową.


Od sodki nic się nie powinno stać, tak samo po kwasku, nie mówiąc o paście. Gwiazdy Hollywood mają zwykle białe, równe i idealnie wyglądające zęby. Jest to zasługa stomatologów, którzy doprowadzają zęby celebrytów do porządku: prostują wady zgryzu, wybielają czy zakładają licówki.


Co więc zrobić, żeby mieć zęby jak hollywoodzka gwiazda?

Jak szybko i skutecznie wybielić zęby? Moją tajemnicą białych zębów jest, jak już wspominałam, naturalnie jasne szkliwo. Ale nie oszukujmy się – moje zęby nie są naturalnie białe. Bliżej im do odcienia ecru, aniżeli bieli.


Dlatego też od czasu do czasu wybielałam zęby paskami wybielającymi. Piękny uśmiech to przede wszystkim białe zęby. W sklepach kuszą nas specjalistyczne pasty, czy specyfiki mające działanie wybielające. Regularne picie kawy powoduje przebarwienia na zębach. To samo dotyczy mocnej herbaty.


Ponieważ szkliwo zębów jest porowane, plamy pojawiają się bardzo szybko, jeśli zęby nie są odpowiednio czyszczone. Nie trzeba jednak rezygnować z kawy – można pić ją przez słomkę. Wszyscy wiemy, że palenie na wpływ na wygląd zębów. Jak wybielić zęby, szybko i skutecznie – są na to sposoby! Poruszając temat tego jak wybielić zęby warto wspomnieć o tym,.


Co zrobić żeby mieć białe zęby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty