piątek, 30 września 2016

Śluz w gardle

Przyczyną jest najczęściej katar i choroby zatok. Zaleganie flegmy w gardle bywa określana przez pacjentów także jako gula w gardle. Pozbycie się nieprzyjemnego uczucia możliwe jest za sprawą prostego zabiegu płukania nos.


W różnych chorób układu oddechowego, a nawet na pełnej zdrowia osoby mogą przeszkadzać śluz w gardle. Istnieje wiele powodów, które prowokują jego wygląd. Czasami uczucie śluzu w gardle stale towarzyszy człowiekowi, niezależnie od obecności zapalenia nosogardzieli i zrozumiały pragnienie, aby pozbyć się tego uczucia.

Od dawna czytam, obserwuję i eksperymentuję, wyciągam wnioski i staram sie dowiedzieć co tak na prawdę jest powodem tak gęstego śluzu w gardle. Co Może Pomóc W Przypadku Śluzu W Gardle I Przełyku? Po tylnej ścianie nosa spływa mi śluz, który bez przerwy przełykam i chrząkam. Mam również uczucie pełności żołądka jakby i cofania się do przełyku. Czasem czuje jakby się pieniło w przełyku.


Nadmierny śluz w gardle jak wyleczyć gardło z nadmiernego śluzu. MĘŻCZYZNA, LAT ponad rok temu Interna Gardło. Tomasz Budlewski poziom zaufania Proszę udać się do lekarza rodzinnego, po badaniu będzie można określić najbardziej odpowiednie postępowanie.

Flegmę można opisać jako gęstą, lepką substancję, która gromadząc się w tylnej części gardła, wywołuje znaczny dyskomfort, zwłaszcza kiedy utrudnia oddychanie lub spływa z zatkanego nosa. Jak wyleczyć śluz zalegający w gardle? Witam mam przewlekłą chrypę sluz zalega mi w gardle wydaje mi się ze polykam ,ale niestety ciągle jest po całym dniu odchrząkiwania mam wrazenie ze w gardle jest rana byłam juz u kilku lekarzy laryngologowow,ale niestety moze u panstwa otrzymam jakąś wskazowkę.


Czytałam już tysiące postów i nadal nie wiem jak sobie z tym poradzić, wszedzie opisywane objawy nie do konca pokrywają sie z moimi,otóż od jakiegos czasu spływa mi jakaś wydzielina po. Najczęściej pojawia się rano. Wydzielina zalegająca w gardle to częsty problem Polaków. Od początku lutego męczę się właśnie ze śluzem, najpierw dwa tygodnie ogromny katar, a jak już się ucieszyłam, że mi przeszedł to odkryłam, że nie mogę jeść (przełknięcie czegokolwiek poza wodą jest naprawdę trudne, mimo że tak naprawdę nic mi nie dolega) i wczoraj wreszcie odkryłam w czym rzecz, w gardle mam śluz przez.


Pobudliwy kaszel ze stałą potrzebą odkrztuszania i odchrząkiwania. Wykrztuszany jest ciągliwy śluz, czasem w postaci zbitych kawałków, niekiedy z pasemkami krwi. Przewlekłe proste zapalenie gardła.


Chory narzeka na uczucie suchości i wrażenie obecności ciała obcego w gardle, z potrzebą ciągłego odchrząkiwania i. Dostałem mocny antybiotyk. Od tego czasu zauważyłem powiększone węzły chłonne w pachwinie oraz pod żuchwą. Od pewnego czasu mam w gardle ścianie gardła najczęściej rano biały śluz. W ciągu dnia pojawia się rzadziej.


Ciężko się odkrztusza,w zasadzie to przełykam. Wydaje się,że ta maź jest lepka i klejąca się. Porównałbym ją do flegmy podczas grypy.

Popieram wiele razy bywałem np. I cały czas mam swoje problemy od wielu lat i dalej trzeba żyć. Mam już dosyć naszej pięknej służby zdrowia. A singsong czy pokonałeś już swój refluks? Witam, mam lat i nie pamiętam odkąd męczę się wydzieliną w gardle.


Z tej przyczyny co jakiś czas odchrząkam, odkaszlnę ten śluz. Mam wieczny kaszel, mało nasilony ale w dłuższej perspektywie bardzo męczący. Mam stwierdzony refluks, biorę na niego leki, ale gastrolog powiedział że to nie jest przyczyna moich problemów z mową.


Co mogę sobie zaaplikować na gęsty śluz w gardle. Wygląda to na pozostałość po przeziebieniu i katarze. Czasami uda się odkaszlnąć, ale siedzi już od dłuższego czasu i ani myśli zniknąć. Sytuacja powtarza się po każdym przeziębieniu.


Od września ubiegłego roku po przeziębieniu została mi jakaś flegma, wydzielina w gardle i katar. To wygląda jakbym miał katar w gardle. Ciągle muszę to odcharkiwać i wypluwać bo nie da się tego in. Mnie pomógł lek w postaci mleczka o nazwie Gaviscon. Też byłam wykończona nieustannym drapaniem w gardle, było to zapalenie śluzuwki spowodowane nadkwasotą.


Gdy mnie męczyło łykałam łyżeczkę - łagodziło, a z czasem przeszło całkowicie. Ten sam lek w tabletkach mi nie pomagał, tylko mleczko. Jest niedrogie i bez recepty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty