czwartek, 29 września 2016

Problemy z oddychaniem nerwica

Mam problemy z oddychaniem, tak jakbym nie mogła wziąc głębokiego oddechu, jestem zdenerwowana, nie mam ochoty z nikim rozmawiac i najlepiej jak jestem sama, ciagle myślę, martwię się o rodzinę, o rodziców przede wszystkim o mamę(jestem z nią bardzo związana) studiuję i nie mieszkam teraz z rodzicami i ciągle myślę o nich. Witam Moja największą zmora odkąd się borykam z nerwica jest problem ze swobodnym oddychaniem Boje się,że się uduszę. Mimo iz towarzyszy mi to już bardzo długo-ja nadal wpadamw panikę. Macie jakieś sposoby na to? Czy Wam też sie tak dzieje,czy mozna sie od tego udusiś?


Boje się ciągle,że się uduszę chce głeboko do płuc wciągnąc powietrze i nie. Od dwóch lat borykam się z nerwicą. Czasami, kiedy dopadnie mnie silny stres, gdy jestem zdenerwowany, miewam napady duszności. Czuję, że mam ściśnięte gardło i trudno mi się oddycha. Kilka dni temu byłem kilka dni poza domem na festiwalu muzycznym świetnie się bawiłem i du.


Witam wszystkich postanowilam tu napisac bo kto inny jak Wy mozecie mi pomoc. Nie chce narazie isc do psychologa a nie mam z kim o tym porozmawiac. Wszystko zaczelo sie od tego ze poczułam ból pod lewą łopatką był on niesamowicie silny postanowilam pojechac na pogotowie tam dali mi skierowanie. Trudności z oddychaniem.


Jedną z najcięższych części życia z lękiem są objawy które same powodują więcej lęku. Do takich z pewnością należą wszelkie problemy z oddychaniem. Za każdym razem, gdy masz uczucie, że się dusisz i nie możesz głębiej odetchnąć, wydaje Ci się, że to koniec. Dokładnie nie rozumiem co to jest hiperwentylacja wiem tylko że problemy z oddychaniem. U mnie w sytuacji stresowej też pojawia się pewien problem, czuję że mam ściśnięte gardło i trudno się oddycha, tak jakbym była cały czas na wdechu.


Poznaj nasze porady i ciekawostki na temat leków, kosmetyków, wyrobów medycznych oraz zdrowego stylu życia. Duszność bywa różnie opisywana przez pacjentów – jako problemy z oddychaniem, trudności ze złapaniem powietrza. Zrobiłam wszystkie mozliwe badani,łącznie z rezonansem magnetycznym głowy,a to jednak nerwica.


Teraz wewnetrznie czuje sie spokojna,ale takie objawy jak zawroty glowy,problemy z widzeniem,czy chodzeniem nie minęły. SAYTANE, twoje problemy z oddychaniem mają podłoże nerwicowe, są całkowicie normalne. Nerwica to typowy objaw nerwicy. Ja od czasu do czasu się z tym użeram, na początku jak się dusiłam to miałam wrażenie, że nie mogę złapać powietrza, w pełni złapać oddechu, jakby coś w środku zaczęło się zwężać, poźniej objawiało się to bardziej jak gula w gardle.


Chciałabym poznać Waszą opinię na temat problemów z oddychaniem. Jednak jak wynika z wywiadów przeprowadzanych z pacjentami cierpiącymi na zdiagnozowaną nerwicę, w ich przypadku duszność wygląda dość charakterystycznie. Przede wszystkim są to kłopoty z głębokim oddychaniem czyli z nabraniem dostatecznej ilości powietrza, czemu może towarzyszyć ucisk w krtani. Problemy nie są silniejsze w. Pare lat temu mialam dziwne odczucia zwiazane z oddychaniem. Ze nie do konca oddycham , ze jak nie mysle o oddychaniu to sie lekko dusze.


Wrecz obsesyjnie zwracalam uwage na swoj oddech , jego czestotliwosc , glebokosc etc. Bylo to zwiazane - jesli nie z lekka nerwica - to na pewno z duzym stresem w zyciu. Uczucie duszności przy nerwicy. Oddychanie i zaburzenia lękowe.


Wydawać by się mogło, że problemy z oddychaniem związane są tylko i wyłącznie z chorobami dotyczącymi układu oddechowego. Otóż nic bardziej mylnego. Pacjenci wielokrotnie zgłaszają się do lekarza, bo ciężko im się oddycha. Po zabraniu wywiadu okazuje się, że mają oni poczucie braku powietrza, które nazywa się dusznością.


Nie pisze Pani czy problemy z oddychaniem występują po ściśle określonych pokarmach. Jeśli tak, to mogą mieć związek z alergią pokarmową dotyczącą górnych dróg oddechowych tzw. OAS (oral allergy syndrom).


Przy występowaniu powyższych objawów wskazane byłoby przeprowadzenie. Kłopoty z oddychaniem odnoszą się przede wszystkim do wydechu, który jest czynnością bierną. Dodatkowe mięśnie wydechowe podczas wydechu są silnie napinane, aby czynnie wesprzeć akt wydechu. Słowo nerwica coraz częściej zastępuje się określeniem zaburzenia lękowe. W Polsce cierpi na nie 20–proc.


Problemy z oddychaniem nerwica

Panie chorują trzy razy częściej niż mężczyźni. Naukowcy dowiedli, że lęk towarzyszący nerwicy nie jest pojęciem czysto psychologicznym, ale odzwierciedla też pewne zaburzenia funkcji mózgu. Też mam tego typu problemy.


Podczas ataku drętwieją mi nogi, mam uczucie ucisku w klatce piersiowej, czasami przyspieszony rytm serca, wieczorem problemy z zasypianiem na lewym boku przez ucisk. Mam też problemy z oddychaniem. Tez jejstem wybuchowa i wszystko mnie denerwuje, coraz częściej nic mi się nie chce, czuje ogólne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty