wtorek, 26 stycznia 2016

Uczucie zalegania w gardle przyczyny

Do chorób czynnościowych zaliczamy gałkę (inaczej globus), którą można opisać jako uczucie zalegania ciała obcego, uwięźniętego kęsa pokarmowego czy ciasnoty w gardle. Objawy te nie są stałe, często łagodnieją podczas jedzenia i nie są bolesne. Gałka dotyczy nawet populacji dorosłej w wieku średnim. Mam problem od jakiegoś tygodnia.


Czuje jakby coś zalegało mi w gardle, czasem jest przy migdałku czasem niżej a czasem prawie w żołądku ale cały czas coś tam tkwi.

Czy to flegma, której nie mogę usunąć? Jeśli tak co wspomaga wykrztuszenie tej flegmy? Przyczyną chrząkania po posiłku może być ww. Skutek palenia papierosów i picia alkoholu.


U osób, które są nałogowymi palaczami pojawia się chrząkanie, chrypka, uczucie kluchy w gardle, drapanie, trudności z mówieniem i suchy kaszel. Czujesz, jakby coś znajdowało się w Twoim gardle i nie wiesz jak sobie z tym poradzić? Sprawdź, co może być tego przyczyną i jakie objawy towarzyszą temu nieprzyjemnemu uczuciu?


Dowiedz się, jakie są najskuteczniejsze sposoby leczenia ostrego bólu gardła i co zrobić, aby szybko złagodzić dolegliwości.

Tez chodziłam z butelka wody bo miałam uczucie pieczenia gardła i ciągły ból. Lekarz zawsze musi wtedy wykluczyć inne przyczyny tych dolegliwości, w tym raka krtani. Zalegająca flegma i wydzielina – przyczyny. Najczęstszą przyczyną zalegania wydzieliny w gardle jest spływanie flegmy po tylnej ścianie gardła – z nosa oraz z zatok.


Po położeniu się również można odczuwać objawy refluksu. Uczucie Zalegania W Gardle. Najbardziej charakterystyczne są problemy z połykaniem - początkowo tylko pokarmów stałych, później także płynów.


Problemy z połykaniem, które mogą polegać na uczuciu trudności w „przechodzeniu” kęsa, uczucie zatkania, jakby pokarm się zatrzymał w przełyku i nie przechodził do żołądka nazywamy dysfagią. Re: zaleganie wydzieliny w gardle migdały od razu powiedziąl ze wydobywa sie z nich ropa która leci do gardła i zalega w przełyku, mysle ze z nosem tez to jest jakos powiazane ze w jakis sposób moze i do nosa sie ta wydzielina dostawac. Dość często, zwłaszcza po przeziębieniu czy grypie, pojawia się nieprzyjemne odczucie „guli w gardle”.


Jest to tak naprawdę nadmiar flegmy w górnych drogach oddechowych, który zalega na strunach głosowych. W efekcie jesteś zmuszony ciągle odchrząkiwać, a nawet od czasu do czasu splunąć wydzielinę. Wypróbowałam ssanie oleju (poczytaj w necie, jest też na forum), różne leki bez recepty, inhalacje.


W każdym razie lepiej coś z tym robić. Podczas jedzenia tego tak nie czuc. Zazywalem jakies tabletki na nerwy, ale.

Tego typu objawy występują w przebiegu różnych schorzeń, np. W zdecydowanej większości dolegliwości te występują jednak na tle nerw. Jestem dość nerwowy i często się stresowałem, głównie przez szkołę, ale od miesiąca mam już spokój i mimo to, te uczucie zalegania czegoś w gardle i „na końcu nosa (ten koniec, który łączy się z gardłem)” wciąż istnieje. EDIT: Nie tylko chrząkanie, ale też i wykrztuszanie. Pęcherzyki w gardle i uczucie zalegania.


Problem mam już od miesięcy. Gardło nie boli, przełykam normalnie. Używanie Tantum Verde nie pomogło. Jednak dwa lata temu po godzinie od zjedzeniu dość ciężkiego posiłku wystapił objaw którego nigdy nie miałem. Kwas w ustach, uczucie zalegania posiłku w przełyku.


Aż dostałem uczucia jakby coś siedziało mi w gardle. Zaburzenia połykania (dysfagia) mogą mieć różne przyczyny. Problemy z przełykaniem mogą być wynikiem uszkodzenia struktur wchodzących w skład jamy ustnej, gardła czy krtani, jak również chorób pozornie niezwiązanych z górną częścią układu pokarmowego. Zwróć uwagę czy zwraca ci się część jedzenie tzw przy tym odbijaniu, nie za każdym razem, ale co jakiś czas, może być raz dziennie czy raz tygodniowo czy pare razy dziennie. Od okolo miesiecy cierpie z poodu bardzo dziwnego uczucia w przełyku,krtani?


Ja od trzech tygodni mam to samo. Witam,bardzo prosze o pomoc! Czuje flegme w gardle , nie moge tego przelknac, po prostu mi to stoi caly czas wprzelyku.


Nic mnie nie boli, przeziebiona tez nie jestem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty