czwartek, 12 listopada 2015

Wybielanie zębów wodą utlenioną

Jeżeli tak to jakie mogą być konsekwencje połknięcia niewielkiej ilości wody utlenionej? Czy wybielanie zębów wodą utlenioną jest długotrwałe? Czy taki zabieg można przeprowadzić samodzielnie w domu? A może wybielanie zębów wodą utlenioną jest odradzane, albo wręcz niebezpieczne dla zdrowia?


Dzień dobry, Na ostatniej wizycie lekarz zalecił mi płukanie zębów wodą utlenioną w celu ich wybielenia, ponieważ na normalne wybielanie na razie mnie nie stać.

Pierwszy raz słyszę o takiej metodzie i obawiam się, że to nie jest zbyt bezpieczne dla zębów. Czy woda utleniona nadaje się do wybielania zębów? Wybielanie zębów wodą utlenioną to mit. Nadtlenek wodoru, a więc związek chemiczny, z którego zrobiona jest woda utleniona, stosuje się do wybielania zębów.


Jednak wówczas ma on stężenie i wolno używać go tylko w gabinetach stomatologicznych. Skutki uboczne wybielania zębów wodą utlenioną: Wpływ wody utlenionej na szkliwo Wiele osób decyduje się na wybielanie zębów wodą utlenioną , ponieważ nie stać ich na wykonanie takiego zabiegu w gabinecie stomatologicznym. Niestety większość z nich nie ma pojęcia, jak negatywna w skutkach może być ich decyzja.

Nie wiem skąd Twoja córka ma takie informacje,ale na pewno to nie jest prawda,że woda utleniona wybiela zęby. Jeśli córka będzie ją stosować może narazić się na uszkodzenie tkanek miękkich w tym dziąseł. Jedyną zaletą wody utlenionej jest to ze robiąc roztwór z jednej łyżeczki wody utlenionej z 50ml wody wtedy ma działanie antybakteryjne i antyseptyczne.


Płukanie ust wodą utlenioną czy jakimiś ziołami jest zdrowe dla dziąseł a już na pewno nie sprawia żadnego bólu. Jeśli chodzi o wybielanie zębów płukankami to odsyłam do. Nie wiem, czy do wybielania stosuje sie wode utleniona, ale wszystkie pasty wybielajace czy produkty kupowane w aptekach czy drogeriach wybiela zeby na krotko i tylko nieznacznie. Nie warto wyrzucac pieniedzy dla znikomego efektu. Pozwala on na rozjaśnienie zębów w dużo szybszym tempie niż domowe zabiegi.


Zabieg wybielania jest szczególnie skuteczny w przypadku zębów żywych. Jezeli dla ciebie tego typu tematy sa smieszne, a zycie smutne, to nic tylko gratulowac inteligentnego poczucia humoru. Rozejrzyj sie, to wlasnie zycie jest pelne komicznych scenek! Używam sody z wodą utlenioną. Po takim myciu zębów w jamie ustnej praktycznie nie ma paskudnych bakterii.


Dałam łyżkę wody utlenionej na jedną zwykłej wody. Płukałam minutę i przez minuty czekam na ,, charakterystyczne bąbelki.

Potem wypłukałam dokładnie wodą jamę ustną. Woda utleniona to jedyny środek bakteriobójczy, który składa się wyłącznie z wody i tlenu. Podobnie jak ozon, zabija organizmy chorobotwórcze przez utlenianie. Ma ona jednak znacznie więcej zastosowań, niż tylko odkażanie ran.


W związku z tym ich zdaniem mycie zębów wodą utlenioną nie jest wskazane. W ten sposób otrzymasz spray owadobójczy, np. Nie zalecamy stosowania wody utlenionej do wybielania zębów ponieważ nie tylko można uszkodzić zęby ale też przypadkowo połknąć roztwór i nabawić się wielu innych problemów.


Wprawdzie działa ona odkażająco i jest polecana do płukania jamy ustnej w przypadku chorób przyzębia oraz po zabiegach chirurgicznych, ale nie jest w stanie. Dzięki niej możemy rozjaśnić włosy. Zacząłem czytać Nieumywakina i zdecydowalem spróbować stosować wodę utlenioną do zębów. Na noc płuczę zęby wodą utlenioną rozcieńczoną zwyczajną wodą w stosunku na 50.


Zaczynało mi się jakies zapalenie dziąseł. I po tygodnu płukania zauważylem, że już nie mam rano krwi na zębach jak wstaję. Za skuteczną, naturalną pastę do zębów uchodzi soda oczyszczona z wodą utlenioną. Należy wymieszać te składniki do osiągnięcia konsystencji podobnej do pasty, szczotkować minuty, wypłukać i następnie użyć normalnej pasty do zębów. Skutecznie na wybielanie zębów działa woda utleniona.


Sody oczyszczonej używam do mycia zębów co kilka dni, ale wodę utlenioną codziennie (szczególnie do czyszczenia przestrzeni międzyzębowych). Także ssanie oleju kokosowego działa leczniczo i wybielająco na. Często stosuję sodę z wodą utlenioną do mycia zębów. Po tygodniu używania tej papki, byłam u pani stomatolog. Od razu zareagowała, że mam piękne zęby, szklące,w miarę białe, bez kamienia.


Chciał a wiedzieć, jaką pastę do zębów stosuję. Powiedziała, że to najzdrowsze wybielanie zębów i najzdrowsza higiena jamy ustnej. To co wiemy na pewno to: używanie pasty do zębów bez fluoru, płukanie jamy ustnej wodą utlenioną, umiarkowane stosowanie sody oczyszczonej w paście do zębów. Reszta to w dalszym ciągu eksperymenty. Najlepsze efekty osiągniesz, mocząc stopy przez kilka minut w roztworze na chwilę przed spaniem, a następnie dobrze je osuszając.


Az założyłem konto w tym serwisie, żeby odpisać na te bzdury! Kiedyś znałam takiego kolegę który mówił , że wybiela zęby wodą utlenioną. Zawsze miałam go za dzikawa i teraz sama chciałabym się dowiedzieć czy rzeczywiście woda jest skuteczna w wybielaniu.


Ja mam ten problem i kiedy miałam chore gardło kilka razy płukałam je wodą utlenioną. Na gardło faktycznie pomogło, ale zęby miałam potem tak wrażliwe, że nie mogłam nawet oddychać buzią. Bardzo często zdarza się tak, że pacjenci zgłaszają się do nas po tym jak samodzielnie próbowali poprawić soj usmiech w domu, wybielając zęby preparatami nieznanego pochodzenia czy wodą utlenioną, sodą oczyszczoną, lub stosując specjalne paski. Płukanie buzi wodą utlenioną rozcieńczoną wodą jest bardzo dobre… piękne zęby i nie tylko.


Gdy mamy gorsze samopoczucie, zostajemy przy ostatniej dawce lub zmniejszamy ilość kropli, dajemy organizmowi czas na przystosowanie się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty