poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Mam żółte zęby jak je wybielić

Ja np bardzo zdrowe zęby myje je razy dziennie i mam je zółtawe. Byłem u dentysty i powiedział że to zależy od tego co jemy i pijemy. Jeśli będziesz bić dużo mocnej kawy to będą one zółte.


Od ostrego jedzenia tak samo. Mam lat i bardzo żółte zęby, jak je wybielić?

Myję 2x dziennie po ok, minuty pastą wybielającą ale nie pomaga. Nie mam żółtych kości bo raz mam bielsze a potem sie pogarszają nawet gdy nie zmieniam pasty i myję tak samo co robić? Odkąd tylko pamiętam mam żółtawe zęby i nic nie pomaga używanie past wybielających. Taki jest ich naturalny kolor i wiem, ze sama nic na to nie poradzę. Chcę udac się do stoamtologa.


Super efekt, ale moje naturalne byly bardzo zolte. Do domowych sposobów wybielania żółtych zębów zalicza się przede wszystkim stosowanie specjalnych past zawierających substancje bardziej ścierne, jak i utleniające.

Na rynku dostępne są także wybielające płukanki do jamy ustnej oraz gumy do żucia. Mam lat i dość wstydliwy problem. Otóż moje zęby, mają żółtawy odcień. Oczywiście nie wszystkie lecz głównie dolna szczęka.


Martwe zęby rozjaśniane są za pomocą specjalnego opatrunku. Jak wybielić żółte zęby? Aby wybielić żółte zęby, można zastosować również domowe sposoby.


Najpopularniejszym z nich jest codzienne używanie pasty o właściwościach rozjaśniających przebarwienia i przywracających bielszy uśmiech. Dlaczego inni mają białe zęby, a moje są żółte? Stopniowo niszczą je kwasy dostarczane z pożywieniem, poza tym jest ścierane w procesie żucia.


Wszystko robię sam i nie mam. Poniżej przedstawiam domowe metody wybielania zębów. Są one przede wszystkim tanie i skuteczne. Z dnia na dzień twój uśmiech będzie piękniejszy, a zęby bielsze. Zamiast wybielać zęby w sposób chemiczny, niezdrowy dla szkliwa, zaufaj naturze.


Oprócz tego, że twoje zęby będą białe, będą również zdrowe i mocne.

Po pierwsze: Szczotkuj jak należy. Zawarte w nich kwasy rozpuszczają szkliwo, więc jeśli zaraz po wypiciu lampki wina szczotkujesz zęby, jeszcze bardziej odzierasz je z warstwy zabezpieczającej. A zasada jest bajecznie prosta, jednak niesłychanie ważna, jeśli zależy nam na bielszym uśmiechu. To prosty sposób na wybielenie zębów bez zastosowania fluorku, który jest dla nas dość szkodliwy, a znajduje się w. JAK SZYBKO wybielić ZĘBY? Unsubscribe from Słodka Ada?


DIY (back to school) - Duration: 6:50. Ja nakładkami z żelem system plus dni zęby wiebieliłam o kilka odcieni. A miałam żółte zęby z przebarwieniami i aż wstydziłam się uśmiechac.


Także faktycznie cudów nie ma jak mówisz, ale są porządne środki właśnie takie jak zestawy od bialej perły. Może się tak dziać gdy na zębach jest płytka nazębna, która przyjmuje barwnik z zewnątrz (w sensie z pożywienia). Analogiczna sytuacja może dotyczyć osadów pochodzących z herbaty i kawy. W takim wypadku warto odwiedzić dentystę, który dobierze odpowiednią dla pacjenta kurację i doradzi fachowo, jak wybielić żółte zęby.


Należy też wiedzieć, że żółknięcie zębów jest naturalnym procesem związanym ze starzeniem się organizmu. Przez co nie każdy sposób na żółte zęby się w tym przypadku sprawdzi. Domowe sposoby na bolący ząb. Małgorzata Horbaczewska. Wystarczy wiedzieć, jak wybielić zęby w domu, by móc cieszyć się zdrowym uśmiechem na co dzień.


Przyczyn, dla których nie mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty