czwartek, 9 kwietnia 2015

Ból w klatce piersiowej przy wydechu

Jest to objaw towarzyszący chorobom układu oddechowego, kostno-stawowego czy nerwicy. W zdiagnozowaniu przyczyny kłucia i bólu w klatce piersiowej przy wdechu ważne jest dokładne określenie charakteru oraz natężenia dole. Przy wdechu kłucie a przy wydechu ból ściskający.


Na nic sie nie leczę nie mam problemu z ciśnieniem. Odczuwam ból w klatce piersiowej podczas wdechu, który ustępuje podczas wydechu. Ponadto mam pewne trudności z przełykaniem, to znaczy mam wrażenie ścisku w gardle.

W dodatku odczuwam ból w szyi w okolicach karku. Dodam, że jestem osobą sporadycznie palącą, w wieku lat. Witam, od dwóch dni utrzymuje mi się ból w klatce piersiowej.


Jest to jakby nacisk na nią, szczególnie boli przy wydechu. Dziś mi minęło na większość dnia jednak po zjedzeniu obiadu znowu czuje ból. Witam mam lat a czuję się jak by stuknęła mi 60-tka bóle w klatce a raczej kłucie pojawiają się znienacka. Witam, proszę o poradę w sprawie problemu z oddychaniem.


Mam problem dotyczący oddychania, a mianowicie boli mnie przy oddychaniu, mam wrażenie jakbym miała założony gorset i nie mogła zabrać pełnego wdechu do płuc, bo czuję ograniczenie.

Zwykle atakuje zdecydowanie bliżej ręki niż mostka, ale ból bywa rozlany. Częste bóle w klatce piersiowej - szczególnie gdy towarzyszą iduszność, przyspieszona praca serca, zawroty głowy, podwyższona temperatura - mogą być objawem poważnych schorzeń. Czy bólowi w klatce piersiowej towarzyszą bóle ramion (w okolicy barkowo-szyjnej), napady panicznego lęku, zasłabnięcia oraz przyspieszony puls? Osoby z bólem w klatce piersiowej najczęściej obawiają się, że coś złego dzieje się z ich sercem. Tymczasem w klatce piersiowej może „boleć” nie tylko serce.


Uczucie ciężkości w klatce piersiowej to objaw, który często niepokoi pacjentów. Dolegliwości opisywane są m. Przyczyną dolegliwości może być np. Od kilkunastu tygodni czuje ból w okolicy serca.


Przy okazji odpowiedzi na te pytania lekarz będzie w stanie określić chorobę, która powoduje bóle w klatce piersiowej podczas wdechu, a także zalecić optymalne leczenie. Odwiedź lekarza, jeśli odczuwasz tępy lub ostry ból w klatce piersiowej, ból w klatce piersiowej podczas wdechu i wydechu. Częstszą przyczyną bólu w tej grupie wiekowej są schorzenia układu mięśniowo-szkieletowego i płuc. Od dni mam bóle w klatce piersiowej po lewej stronie przy głębszym wdechu i wydechu również przy ruszaniem lewa ręka. Nie mam gorączki, nie jestem senny samopoczucie i apetyt tez mam bardzo dobre.


Jest to zapalenie chrzęstno-kostnych połączeń znajdujących się pomiędzy mostkiem i żebrami. Zator tętnicy płucnej przyczyną kłucia w klatce piersiowej. W przebiegu zatoru tętnicy płucnej pacjent odczuwa silny ból w klatce piersiowej.


Często jest tak silny, że nie może normalnie funkcjonować.

Jeśli uczuciu towarzyszy ból w klatce piersiowej, lekarz na początku myśli o chorobie wieńcowej oraz jej konsekwencji, czyli zawale mięśnia sercowego. Ból płuc przy oddychaniu. Zazwyczaj ból ten kojarzy się z chorobą serca, głównie z zawałem.


Pojawia się u chorych na refluks, chorobę wrzodową, a także u cierpiących na nerwicę. Choć w pierwszym odruchu kojarzy się z problemami sercowo-naczyniowymi, mogą go powodować dysfunkcje układu pokarmowego czy oddechowego. Równie dobrze jednak wcale nie musi wiązać się z poważnymi chorobami, a jest jedynie wynikiem dużej dawki stresu. Mam pytanie, może któraś z Was miała coś takiego. Trzy tygodnie temu przez kilka dni dokuczał mi ból w klatce piersiowej, z lewej strony tuż pod piersią.


Bolało zwłaszcza przy głęboki wdechu, ziewaniu, kichaniu. Na podstawie własnego doświadczenia mogę powiedzieć, iż prawie na każdym dyżurze w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym miałem do czynienia z jednym bądź dwoma pacjentami zgłaszających się z tego powodu. Ucisk w klatce piersiowej jest bardzo szerokim zagadnieniem, którego przyczyn może być bardzo wiele, od niepozornego niedostatku witamin, poprzez przemęczenie i przetrenowanie, na zawale serca, czy chorobie niedokrwiennej serca kończąc. Leczenie tego dyskomfortu zależy zatem od czynnika, który spowodował uczucie ucisku w klatce piersiowej. Kłucie w sercu lub w okolicy serca (kłucie po lewej stronie klatki piersiowej), które nasila się przy oddychaniu (i przy głębokim wdechu) zazwyczaj NIE wskazuje na chorobę serca.


Zwykle to nie jest groźna choroba, ale czasem może to być coś poważnego więc lepiej sprawdzić u lekarza. Kłucie w klatce piersiowej po lewej i prawej stronie (boku), przy wdechu, podczas kaszlu może być objawem różnych chorób. Sprawdź, co oznacza ten ból! Kucie w klatce piersiowej przy gbokim wydechu przy nerwicy. Gorczk, zmczenie, szybkie bicie serca i problemy z oddychaniem.


Bl po prawej stronie klatki piersiowej - Forum Jakies tygonie temu zapa mnie ostry bl po prawej stronie latki piersiowej , bol ten nasila si przy gbszym oddychaniu, tak ze nie mogam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty