wtorek, 14 kwietnia 2015

Iwhite pasta rossmann

White, nakładki do wybielania zębów - to produkt mający nam zapewnić perlisty uśmiech już po kilku użyciach, i to w zaciszu domowym. Nie ukrywam, że byłam bardzo zaintrygowana możliwością łatwego i szybkiego wybielenia zębów, bez wizyt u stomatologa. Niestety, nieco się zawiodłam. Pasta natureON to zupełna nowość w świecie higieny jamy ustnej.


Jestem pewna, że jeszcze nie raz usłyszymy o tej marce. Jestem mile zaskoczona - produkt odświeża oddech na długi czas, jest prosty w zastosowaniu i jednocześnie jest łagodny i nie łuszczy naskórka na ustach.

Pasta do zębów czarnym i białym węglem oraz ekstraktem z mięty bardzo dobrze czyści zęby i odświeża jamę ustną. Pasta jest wybielająca i faktycznie po pewnym czasie regularnego stosowania możemy zauważyć lekkie rozjaśnienie zębów. Pasta bardzo dobrze usuwa osad z zębów i pozostawia je gładkie, wypolerowane. Pasta do zębów Rapid White Direct White nadaje się do codziennego stosowania i idealnie uzupełnia produkty Rapid White Bleaching. Używaj jej po wybielaniu systemem Rapid White Bleaching System albo paskami Rapid White Bleaching Strips, aby zapobiec nowym przebarwieniom.


Dzisiaj pod lupę wezmę profesjonalny zestaw do wybielania zębów iWHITE. Cena jest bardzo zróżnicowana pomiędzy powyższymi drogeriami. Paski wybielające Rapid White są dobrą alternatywą dla osób, które nie lubią wizyt u dentysty.


Są proste w aplikacji - wystarczy posmarować zęby specjalnym aktywatorem i nakleić na nie paski.

Rossmann - 7zł Super-Pharm nawet 12zł. Produkt nie jest przeznaczony dla dzieci poniżej lat. Produkt może pozostawiać plamy na niektórych materiałach. W takiej sytuacji, należy spłukać plamę dużą ilością wody. Używając pasty iWhite Darks Stains dbamy o codzienną higienę jamy ustnej, odświeżamy oddech, a także uzyskujemy efekt wybielenia zębów w sposób bezpieczny, nie powodujący podrażnień czy uszkodzeń szkliwa.


Pasta, podobnie jak inne produkty iWhite zawiera innowacyjny składnik PAP, który przywraca wyraźnie bielszy kolor zębów. Iwhite instant Nakładki na Zęby szt. Zobacz inne Wybielanie zębów, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Podsumowanie: producent wyraźnie zastrzega mycie zębów przed i po wybielaniu pastą wybielającą iwhite i wówczas efekt będzie. Pastę zakupiłam ponieważ szukałam czegoś co wybieli skutecznie moje zęby a tu było bardzo dużo pozytywnych opinii.


Postanowiłam przetestować na sobie z racji tego, że wcześniej nic nie dawało mi zadowalającego efektu. Jego średnia ocena to 3. Himalaya Botanique, Whitening Complete Care, wybielająca pasta do zębów, simply peppermint. Alterra, żel do zębów dla dzieci, malina BIO.


Ciekawe czy rossmann wprowadzi w końcu do oferty kosmetyki cosnature, na pewno znalazłyby się na Waszej liście. Zobacz opis i cenę produktu, skorzystaj z dostępnych rabatów i niskich cen apteki online! Produkt Sylphar, iWHITE Instant Teeth Whitening (System wybielający zęby) został oceniony razy.


White Glo nie jest jeszcze popularne w Polsce (w porównaniu z UK).

Są to pasty z Australii, więc trochę egzotyczne jak na nasze warunki. Australijskie pasty usuwają głównie osady po kawie albo papierosach. Pasta wybielająca do zębów Blanx Pasta wybielająca do zębów – Clinomyn dla palaczy. Dobra i tania pasta, która od wielu lat bryluje na rynku past dla osób z problemem nałogu i tytoniowego odoru z ust.


Podobnie jak Blanx White dobrze czyści i pomaga uporać się z kamieniem nazębnym. Pasty elgydium używam na codzień i od jakiegoś czasu znajomi pytają mnie czy wybielałem zęby. Nie mam najmniejszych wątpliwości co do tego, że pasta rzeczywiśćie wybiela zęby. Na początku trochę podrażnia, ale po kilku użyciach wszystko jest w porządku. Pasta do zębów iWhite Dark Stains została specjalnie opracowana, aby celować w ciemne plamy spowodowane czynnikami stylu życia, takimi jak kawa, czerwone wino, a nawet tytoń.


W tym produkcie znajdziemy pewną innowację. Zastosowano tu formułę ActiluX, która reaguje ze światłem, naturalnie wybielając i usuwając bakterie, za każdym razem gdy się uśmiechamy. Natomiast do pasty dołączona jest nakładka naświetlająca, której należy użyć po umyciu zębów. Często zmieniam pasty, zazwyczaj sięgam po nowości albo promocje.


Tym razem do koszyka wpadła mi pasta Colgate Max White Luminous. Zapakowana w ładny czerwony kartonik na którym są zawarte niezbędne informacje, po otwarciu ukazuje nam się produkt, który został umieszczony w stojącej tubie, otwieranej na klik. Pasty wybielającej natureON Carbon White używam już od kilku miesięcy.


Jest to dobra pasta, przyjemnie odświeża oddech i czyści zęby. Po jakimś czasie widać też efekt wybielenia zębów. Jednakże mam wrażenie, że gdy użyję innej pasty (np. podczas wyjazdu, gdy jestem poza domem etc.) to zęby są natychmiastowo bardziej żółte.


Ultrablanc Wybielająca pasta do zębów z węglem aktywnym 75ml - od 1zł, porównanie cen w sklepach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty