piątek, 21 września 2018

Ciągłe chrząkanie przyczyny

Męcząca potrzeba ciągłego odchrząkiwania zalegającej wydzieliny może wskazywać nie tylko na choroby układu oddechowego, lecz także na niedoczynność tarczycy, zaburzenia na tle nerwowym, a także na pasożyty. Alergia jako przyczyna chrząkania u dziecka. Może to być ciągłe odchrząkiwanie lub jedynie objaw sezonowy. Wszystko zależy od tego, jaki czynnik leży u podstaw alergii.


Nie każda alergia przebiega tak samo, wobec tego nie zawsze towarzyszy jej również. Przyczyną częstego chrząkania jest nadmiar wydzieliny wywołany zapaleniem zatok lub gardła.

Odchrząkiwanie jest naturalnym odruchem pozwalającym pozbyć się śluzu z gardła. Ciągłe odchrząkiwanie u dziecka może oznaczać powiększenie migdałków, a. Ciągłe charczenie jest też typowe dla chorób krtani. Pracuje w warunkach „”biurowych„”.


Mój problem wiąże się przede wszystkim z ciągłym chrząkaniem. Od dwóch lat czuje, że mam wydzielinę w gardle przez co mam potrzebę jej odchrząkiwania. Gardło jest zawsze zaczerwienione i opuchnięte.


Dwie najczęstsze przyczyny - alergia albo refluks. Najłatwiejszy sposób na diagnozę - podawanie kolejno przez miesiąc leków na jedno a potem drugie i patrzenie, czy przechodzi.

Idź zapytać lekarza co o tym sądzi, pewnie sam taką metodę zasugeruje. Mam problem-nie wiem czy zależy od gardła czy żołądka. Po prostu nęka mnie chrząkanie-tak jakby mi coś siedziało na gardle czy w gardle.


Rano budzi mnie to ponieważ czuję że chcę to coś przełknąć-a nie mogę-to coś gdy spojrzę w lustro widzę ja na ściance gardła przyklejona jest gęsta-zielonkawa zawiesina-to coś takiego jak ma się katar i dmuchnie się w chusteczkę. Witam mam problem jeśli chodzi o mojego męza - wiek lat nie pali pije okazyjnie raczej nie choruje a ciagle chrzaka charcze i odkrzysza cos. Nie jest chory ale mowi, ze ciagle mu cos zalega. Poranny kaszel z odkrztuszaniem wydzieliny, ciągłe przełykanie śliny i uczucie ciała obcego w gardle to oprócz chrząkania objawy grzybicy.


Bywają często mylone z symptomami alergii lub infekcji. Astma oskrzelowa i powysiłkowa. Witam, mam problem z ciągłym chrząkaniem, mam wrażenie jakbym miała coś w gardle i czuję potrzebę odkaszlnięcia, odchrząknięcia. Zaczęło się od przeziębienia w Boże Narodzenie, na początku chrypka, suchy kaszel, potem mokry i znowu suchy ale już taki płytki i kilka razy dziennie.


Inne przyczyny chrząkania Chroniczne chrząkanie może pojawić się również, kiedy pojawia się dolegliwość znana pod nazwą nadczynnością strun głosowych – tarcie wzdłuż strun głosowych, spowodowane chęcią mówienia albo kaszlaniem, tworzy małe wrzody. Od małego mam tak że ciągle muszę odchrząknąć. Czuje że mam coś w gardle lub jak by mi śluz jakiś spływał , czasem mnie drapie tam coś.


Czasem nie moge wogule odchrząknąć a co za tym idzie denerwuję to moją siostre zwłaszcza przed snem z którą dziele pokój ciągle chrząkam i chrząkam. Przyczyną ciągłego kaszlu i chrząkania u dziecka może być zakażenie glistą ludzką – choroba zwana glistnicą. Dziecko zaraża się jajami glisty jedząc nieumyte owoce i warzywa. Połknięte jaja wędrują do jelita cienkiego, tam dojrzewają, przekształcają się w larwy , które z kolei migrują naczyniami krwionośnymi do.


Piszę także, bowiem istnieją inne przyczyny jak zmiany nerwicowe, neurologiczne, zatokowe, podrażnienie chemiczne, stany infekcyjne, uszkodzenia zawodowe itd.

Jednak, gdy poszukiwania owych przyczyn zawiodą należy sprawdzić tło u alergologa. Witam, Od ponad miesięcy moja córka ciągle chrząka. Miała wyciętego go migdałka,myślałam,że po zabiegu jej przejdzie ale nawet się nasiliło. Na początek wszystkich witam. Mam nadzieje że post jest w dobrym dziale, za ewentualny problem z góry przepraszam.


Zaznaczam iż szukałem w internecie informacji ale wszędzie jest jakieś ale Więc od kilku lat, trzech czterech, a mocnej od dwóch meczy mnie non-stop chrząkanie, charkanie i odkrztuszanie, a wygląda to tak że co mniej więcej min. Od kilku miesięcy chrząka i energicznie, jednorazowo odkasłuje. Nie ma przy tym kataru i nie jest przeziębiony.


Chrząkanie i odkaszliwanie u dziecka Witam serdecznie! Istnieją też inne rzadsze przyczyny jednak najpierw należy wykluczyć te najczęstsze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty