piątek, 7 września 2018

Bóle klatki piersiowej na tle nerwowym

Witam mam bułeczki w klatce piersiowej po lewej stronie okolicy serca. Zrobiłem badania wszystko ok. Podobno są to bóle na tle nerwowym proszę o pomoc czy iść z. Ból w motku ( bardziej po lewej) ogólnie ból w klatce piersiowej,a szczególnie w lewym rogu klatki piersiowej, duszności, ból pleców ( po środku i pod łopatkami) i ból w okolicy nerek.


Miałem robioną tomografię klatki piersiowej, echo serca, prześwietlenie klatki piersiowej, usg jamy brzusznej w sierpniu w ubiegłym roku i wiele razy ekg serca (ostatnie tyg temu). Mam ten sam chociaż nie dokładnie identyczny problem.

Ból w klatce piersiowej przechodzący w ból barku. Z tym że miałam robione i EKg i rtg kręgosłupa. I co dziwne na tym tle wszystko jest w porządku. RTG lewego płuca nie wyszło zbyt dokładnie ale to podejrzenia padło na częste zapanienie płuc w dzieciństwie. Nerwica serca to odmiana nerwicy lękowej, która objawia się pod postacią zaburzeń w rytmie serca, duszności, bóli w okolicach klatki piersiowej.


Ponieważ choroba daje objawy podobne do arytmii czy nadciśnienia tętniczego, w celu jej dokładnej diagnozy trzeba wykonać podstawowe badania wykluczające podłoże somatyczne. Z tymi bólami borykam się od ponad roku codziennie. W sierpniu w zeszłym roku byłem w szpitalu na badaniach, miałem robione echo serca, usg jamy brzusznej, tomografię klatki piersiowej, prześwietlenie klatki piersiowej i.

W pierwszym momencie myślałam że to zawał bo tak bolalo między piersiami. Pierwsze skojarzenie z bólem w klatce piersiowej to obawa związana z wystąpieniem zawału mięśnia sercowego. Należy jednak pamiętać o tym, że lista przyczyn bólów w klatce piersiowej jest długa.


Może pojawić się również na tle nerwowym. Słusznie, ponieważ najczęściej jest objawem poważnych dolegliwości. Bóle pleców na tle nerwowym. Silny ból pleców może być także wynikiem stresu.


Podatność na stres i narażenie na stresowe sytuacje lub przewlekły charakter stresu powodują ciągłe napięcie mięśni, a w szczególności mięśni szyi, karku oraz górnej części pleców. Uczucie ucisku w klatce piersiowej – czy to już zawał? Ucisk, kłucie i gniotący ból w klatce piersiowej może oznaczać zawał serca. Ból promieniuje wówczas na lewą stronę ciała, towarzyszą mu duszności, nudności, wymioty, przyspieszenie tętna, tzw. Objawy chorób serca na tle nerwowym.


Podświadomy lęk może wpływać na pracę całego organizmu, w tym na. Może mieć różne przyczyny i wbrew pierwszym skojarzeniom, nie wszystkie z nich są związane z sercem. Możliwe źródła bólu to problemy w obrębie płuc, przełyku, żeber, mięśni oraz dolegliwości na tle nerwowym.


Dopiero jak się pojawiły bóle pleców , zaczełam widziec problem. Bo nawet przy nich nie mozna normalnie siedziec!

Bolą mnie najczęsciej jak sie zdenerwuje, wyjde poza dom, albo jak spie nerwowym snem. Wszystko chyba na tle nerwicowym. Ibupromu nie biore, tez nie pomagalo. Polecam cwiczenia rozluzniajace. Uspokajaja i rozluzniaja napiete.


Zwykle atakuje zdecydowanie bliżej ręki niż mostka, ale ból bywa rozlany. Bóle, kłucie, ucisk w klatce piersiowej mogą świadczyć o zawale serca, nerwicy, czy uszkodzeniu żeber. Nie można lekceważyć bólu w klatce piersiowej. Odpowiadając na kolejne pytania naszego testu, dowiesz się, jak szybko musisz zasięgnąć porady lekarza.


Mam lat ostatnio męczy mnie duszący ból w klatce piersiowej, czy to na tle nerwowym, co może być przyczyna takiego bólu? Ważne jest badanie lekarskie w celu dokładnego zebrania wywiadu i zbadania. Przyszłe mamy są podatne na stres, co może mieć duży wpływ na nerwicowe kłucie w mostku, a także inne dolegliwości na tle nerwowym. Przedwczoraj miałem takie duszności , że nie mogłem oddychać i bóle w klatce piersiowej , w przychodni zrobiono mi badania serca i pobrano krew i stwierdzono , że wszystko jest ok.


Wczoraj rano obudził mnie ból w klatce piersiowej (kilku sekundowy ból i przerwa , kilku sekundowy ból i znowu przerwa i tak na zmianę) i miałem duszności. Od jakiegoś czasu mam napadu bólu w klatce piersiowej. Występują on po obu stronach, z przodu, jakby pod piersiami (mam wrażenie, że boli mnie między żebrami). Napady trwają krócej niż minutę i nie jest to jakiś przeraźliwie mocny ból. Czasami wystarczy zacząć stosować techniki relaksacyjne, na przykład medytować czy słuchać uspokajającej muzyki.


W sytuacji, gdy nerwica jest. Mam lat i takie same bóle (identycznie bym je opisała) bardzo mnie to martwi czy to na tle nerwowym, czy coś z piersią, czy może z wysiłku? Ataki są czasem bardzo nieznośne( jakbym miała miec za chwile zawał okropne) ból właśnie z lewej strony klatki piersiowej, promieniujący pod lewą pachę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty