wtorek, 17 lipca 2018

Pasta do zębów z granulkami

Jakis czas używałem pasty do zębów z wyczuwalnymi granulkami. Jednak jak sadzicie, czy używanie tego typu past do zębów nie szkodzi na szkilwo? Produkt dobrze oczyszcza jamę ustną nadając świeżość. Jeżeli chodzi o wybielanie to niestety jest ono bardzo delikatne, a nawet niezauważalne, więc mi akurat ta pasta nie wybieliła zębów.


Kupiłam dzisiaj paste do zębów ELMEX, ale słyszałam, że ona jest tylko na noc. Zastanawiam się w takim razie jaką kupić sobie na dzień? Unikalna kombinacja specjalnego niebieskiego barwnika z granulkami krzemu zapewnia natychmiastowo wyraźnie bielsze zęby bez uszkodzeń szkliwa. Natychmiast bielsze zęby, usuwa przebarwienia i plamy.


Walczy z płytką nazębną, hamuje powstawanie płytki nazębnej. Eco Cosmetics Pasta Do Zębów Z Czarnuszką 75ml - od 1zł, porównanie cen w sklepach. Największy wybór past do zębów bez fluoru, z hydroksyapatytem, ksylitolem w niskich cenach. LEBON LeWhite to pierwsza pasta z linii LEBON, która została zaprojektowana w myślą o wybielaniu zębów. Stosowaliśmy z mężem ta pastę od 2-óch tygodni, nie mamy wrażliwych zębów i stosowaliśmy do tej pory pasty Blanx.


Po pierwszym tygodniu z języka złuszczył mi się naskórek, ale nie skojarzyłam tego z pasta do zębów, po następnych kilku dniach dostałam zapalenia dziąseł i podniebienia, nie mogłam nic jeść. Bardzo fajna pasta z granulkami , w dodatku bardzo ekonomiczna :)! Lubię tę pastę do zębów.


W zasadzie pasta niczym szczególnym się nie wyróżnia. Ma fajną konsystencję, jest wydajna, dobrze się pieni, zatem wystarcza jej naprawdę niewielka ilość do jednego mycia. Ma świeży, mocno miętowy smak, który długo się utrzymuje.


Bo już za Niecałe Tygodnie Święta i chce do tej pory Miec Białe zęby myje je różnymi Pastami Typu Collgate godzin biały połysk coś tam. Pozostawia na długo świeży oddech i dobrze chroni wrażliwe zęby. Pasta, a raczej żel, bo taką ma właśnie konsystencję i wyglą delikatnie się pieni, za to myje zęby idealnie.


Znajdą tu Państwo produkty przeznaczone zarówno do użytku w domu, jak i dla lekarzy dentystów do stosowania w czasie zabiegów w gabinetach. Ja mam paste miętową z blend-a-med bardzo pomoga, ja mam dopiero 13lat więc nie używam żadnych toników ani kremów mojej koleżanki mama zna się na tym i dużo nam o tym opowiadała. AZETA BIO organiczna pasta do zębów dla kobiet w ciąży nie zawiera fluoru dzięki czemu może być bezpiecznie stosowana podczas ciąży.


Jestem Artur Topolski z wykształcenia Specjalista Żywienia. Od lat zajmuję się moją pasją, czyli układaniem diet, które nie tylko są na odchudzanie, ale również pod jednostki chorobowe. Aby zobaczyć dyplom i certyfikat dietetyka kliknij tutaj. THERAMED 2inInterdental ML.


Wybielająca pasta do zębów ROCS Whitening z opatentowanym kompleksem Mineralin zapewnia nam bielsze i zdrowsze zęby przez dłuższy czas. Pasta pozbawiona jest fluoru i innych antyseptyków. Posiada kompleks Mineralin, w którego skład wchodzi: bromelina, ksylitol, minerały, oraz dwutlenek krzemu zapewniający zębom ich wybielenie.


Zapoznaj się z produktem sklepu HappyDental. Pasta do natychmiastowego wybielania i jasnego uśmiechu. Z pastami do zębów jest jak z samochodami – zwykle na długo przywiązujemy się do jednej, konkretnej marki. Moją nie jest Blend-a-me ale podczas zakupów na tyle wzbudziła moje zaufanie, że zdecydowałam się właśnie na pastę sygnowaną tym logo. Producent obiecuje zabezpieczenie i. Dodatkowo jej żelowa konsystencja w połączeniu z pomarańczowymi granulkami, które ma w sobie, sprawia, że szczotkowanie zębów jest wyjątkowo miłą czynnością.


Próbowałam wszystkiego co było na rynku, a także metod domowych, np. Z chwilą, gdy padła żelazna kurtyna i zachodnie kosmetyki do pielęgnacji zębów stały się dostępne na wyciągnięcie ręki, niemalże rzuciłam się na markowe pasty wybielające. Pasta ta przeznaczona jest do codziennego stosowania, dzięki tej paście otrzymujemy natychmiastowe wybielania i jasny uśmiech. Unikalna innowacyjna kombinacja specjalnego niebieskiego barwnika zawartego w paście z granulkami krzemu zapewnia natychmiastowo wyraźnie bielsze zęby bez uszkodzeń szkliwa.


Blend-a-med Pro-Expert All in One to nowy produkt zapewniający kompleksową ochronę jamy ustnej. KIDS Bubble-GUM mieści fluor 500ppm. Niby pasta do zębów zawsze się przyda, ale ja mam jakiś subiektywny colgateowstręt.


Pasty do zębów już od 98zł! Nie ważne który to produkt z colgate, to po godzinie od umycia zębów mam wrażenie, że znowu są nieświeże, nie mam poczucia czystości, a ich badania są jak dla mnie niewiarygodne. Inni uważają, że specjalistyczna pasta do zębów z granulkami lub płukanki do ust czyszczą przestrzenie międzyzębowe, ponieważ tak słyszeli w komercyjnych reklamach.


Szczerze mówiąc: higienistki stomatologiczne są zadowolone, kiedy ich pacjenci w ogóle myją zęby lub używają nici dentystycznych. Pamiętajcie, aby unikać stosowania pasty z granulkami, ponieważ mogą one porysować wnętrze szkła. Jeśli pasta dostanie Wam się w szczeliny między szkłem a silikonem polecam użyć do jej usunięcia starej szczoteczki do zębów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty