poniedziałek, 19 marca 2018

Bardzo szybko się denerwuję

Dlaczego szybko się denerwuję? Mam ponad lat, ale prawdę mówiąc, to juz od dziecka byłem bardzo nerwowy, szybko się denerwowałem o byle co. To mi zawsze przeszkadzało, ale nie wiedziałem gdzie szukać pomocy.


Bardzo szybko sie denerwuje? Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety.

To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Reagowałam zbyt gwałtownie na rzeczy, które mnie denerwowały i reagowałam agresją oraz krzykiem. Od kilku miesięcy wszystko się nasiliło. Wiele rzeczy, czasem drobnostek, wyprowadza mnie z równowagi. Szybko się denerwuję - pod wpływem błahych rzeczy.


W jednej chwili wzbiera we mnie złość i nie potrafię nad sobą zapanować. Ja mam inną metode uspokajania się, ale też nie zawsze działa. Gram online przez internet i moja metoda polega na trucie życia innym poprzez tą gre.

Ale będę próbować wszelkich metod aby szybko się uspokajać, lub nawet nie denerwować się w ogóle. Hm, od około pół roku często się denerwuję. Najczęściej na mojego chłopaka.


Zadaje irytujące pytania, żartuje sobie (zazwyczaj mnie to bawi, ale potem od razu się denerwuje). Trudności życiowe: Witam. Od bardzo dawna mam już ten problem. Generalnie jestem osobą bardzo wesołą, otwartą i na pozór szczęśliwą. Nie przejmuję się bzdurami, którymi normalnie inni by się przejęli, typu uczelnia czy praca.


Mnie się to udało i teraz już prawie nie pamiętam, co to jest prawdziwy stres. Z tego, jak bardzo mi się udało ograniczyć poziom stresu w moim życiu, zdałem sobie sprawę całkiem niedawno. Był wieczór, a ja jechałem samochodem przez miasto. Właściwie to nie jechałem, ponieważ stałem w ogromnym korku.


Witam mam synka ma lat jest bardzo dobrym dzieckiem lubi chodzic do szkoly lubi sie uczyc ciagle by chcial cos robic pomagac tacie czy dziadkowi lubi majsterkowac lecz zauwazylam ze jest raptusem jak cos mu nie wychodzi to bardzo szybko sie denerwuje nie wiem czy to normalne ma poprostu to wcharakterze czy mogie mu jakos pomuc! Hey;) mam pewien problem bardzo szybko a nawet gwałtownie się denerwuje,wpadam w szał i nie mogę opanować emocji,ze zdenerwowania mogę rozwalić wszystko co mam pod ręką. Witam, pomóżcie - może znacie jakis bezpieczny środek. Od jakiegoś czasu ciągle się denerwuje właściwie bez powodu i kłócę się z mężem o pierdoły.


U mnie to chyba rodzinne, każdy szybko wpada w szał, ja byłam normalna ale życie w rodzinie w ktorej ciągle są nerwy, stres spowodowały że już sama siebie zaczynam uważać za waratke, albo conajmniej kopniętą osobe, ktoś mnie lekko zirytuje , ja w myślach od razu wiązanka przekleństw, trzaskam drzwiami a jak ktos mnie uderzy np dla zabawy lekko, ja po prostu nie kontroluje tego.

Dzień dobry, czasami takie szybkie denerwowanie się jest cechą temperamentu- człowiek wybucha i za chwilę się uspokaja. Jednak jeśli problem pojawił się niedawno i wcześniej nic takiego się nie zdarzało, może to oznaczać, że stres stał się na tyle dokuczliwy, iż wpływa na zachowanie. Każdy z nas ma trochę inne sposoby na to radzenie sobie - stąd niektórzy chudną, a niektórzy jedzą i tyją. Zapoznaj się z pozycjami książkowymi na temat radzenia sobie z emocjami, technikami, radzenia sobie ze stresem i postaraj się zacząć stosować te metody. Daj sobie czas i próbuj, a z pewnością dasz sobie radę.


Ludzie, którzy są bardzo uzależnieni szybko się denerwują, pocą, trzęsą im się ręce. Wady picia kawy, w zależności od wieku osoby pijącej, różnią się od siebie. Przykładem może być moja mama, która pije kawę codziennie, w. Co zrobić z małym nerwusem, który szybko się poddaje? Zamiast denerwować się (frustrować), że nie potrafią czegoś zrobić, wolą działać i sprawdzać, czy tak naprawdę jest. Dzis na placu zabaw jedna mama bardzo się martwila tym.


Nieumiem sie uspokoić w sumie to denerwuje sie z byle powodu. Tematy: Samopoczucie, dorastanie. Pokarm wypływa jak szalony mimo ze najpierw odciagam ten pierwszy czasem nawet 40ml.


Mocno zamknięta w sobie i przepełniona złością, szybko się denerwuje. Mój chłopak szybko sie denerwuje co mam zrobic zeby sie szybko nie denerwował. Dużo imprezuje, ma problem ze swoją kobiecością. Zachowuje i ubiera się jak chłopak.


Raz w życiu miała na sobie spódnicę. Jest wulgarna, zamknięta w sobie, agresywna. Koncze tydzien waga w tym tygodniu tylko kg do przodu. Pompa w miesniach nadal sie utrzymuje.


Jestem bardzo nerwową osobą. Wszystko chce zrobić szybko i perfekcyjnie. Piłam melisę ale nie zauważyłam poprawy. Chyba dka mnie za słaba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty