wtorek, 19 września 2017

Noworodek nie słyszy na jedno ucho

Jeśli nawet człowiek słyszy tylko na jedno ucho, ale za to “stuprocentowo”, to słyszy prawie normalnie i nie diagnozuje się u niego. Pan doktor stwierdził ze na jedno ucho całkowicie nie słyszy i ze nie potrzeba zakładać aparatów gdyż jedno ucho jest bardzo dobre. Ucho słyszące winno być skierowane w stronę nauczyciela, ucho niesłyszące – w stronę ściany lub okna. Nie jest wskazane, aby dziecko siedziało w środkowym rzędzie, z tego powodu, iż nie będzie słyszało kolegów z rzędu bocznego. Przydział takiego miejsca powoduje taki sam problem i dyskomfort, jak nierozumienie nauczyciela.


Co mogę zrobić, nie słyszę na jedno ucho wcale na drugie mam lekki ubytek.

Mam perforacje błony,strasznie mi dzwoni w uszach gdy mówię też, najgorsze jest to , że strasznie mi sie kreci w głowie. Mieszkam za granicą lekarze w Holandii wczoraj po wizycie odesłali mnie do domu mówiąc że nic mi nie mogą pomóc. Mój malutki braciszek chyba nie słyszy na jedno ucho. Gdy mówi się coś szeptem na jedno ucho wie co ktoś powiedział zaś na drugie już nie!


Czy ktoś miał taką sytuację? Oczywiście pójdziemy do lekarza, ale czy wiecie co może się dziać? Czy to może być przejściowe? Ja też nie słyszę na jedno ucho (lewe).


Nie słyszę odkąd pamietam, dawniej nie było takich badań, a rodzice mi nie wierzyli, gdy mówiłam, że nie słyszę.

Pamiętam za to moment, kiedy się zorientowałam, że nie słyszę, było to w przedszkolu, kiedy bawiliśmy się w głuchy telefon. W Twoim przypadku będzie łatwiej bo córeczka nie słyszy na jedno ucho, a ja jestem niesłysząca na oba. Otrzymanie żółtej kartki nie musi oznaczać, że dziecko nie słyszy.


Mogło być podczas badania niespokojne lub jego uszy nie oczyściły się wystarczająco z mazi płodowej. Jednak noworodki z nieprawidłowym wynikiem badania przesiewowego słuchu są zawsze kierowane do audiologa i otolaryngologa. Ja tak samo nie słyszę na jedno ucho i do ucha wsadzam listek rośliny która nazywa się rozenblat wraz z watą.


Zatkane ucho to zwykle niegroźna dolegliwość. Może mieć różne przyczyny, m. Sprawdź, jakie są najczęstsze przyczyny uczucia zatkanych uszu i poznaj sposoby, jak odetkać zatkane ucho w zależności od źródła problemu. W wieku 4-lat zauważyłam, że nie słyszę na jedno ucho.


Nie wiadomo czy nie słyszałam od urodzenia, czy utrata słuchu nastąpiła później. Hasło krzyżówkowe „nie słyszy na jedno ucho” w leksykonie krzyżówkowym. W naszym słowniku krzyżówkowym dla hasła „nie słyszy na jedno ucho” znajdują się odpowiedzi do krzyżówek. Jeżeli znasz inne znaczenia pasujące do hasła „nie słyszy na jedno ucho” możesz dodać je za pomocą formularza znajdującego się w opcji Dodaj nowy.


Jesteśmy razem kilka miesięcy, znamy się ponad rok i dowiedziałam się wczoraj że nie słyszy on na jedno ucho. Zaczęło się od kłótni, że w samochodzie nie odpowiada na moje pytania. No i powiedział, że nie słyszy na prawe ucho.


Na początku byłam w szoku. Słuch noworodka funkcjonuje według obcych nam zasad.

Dziecko słyszy od urodzenia, ale słyszy inaczej niż my. Jak i co słyszy noworodek? Jeśli maluch gorzej słyszy tylko podczas kataru czy anginy, nie ma powodu do obaw.


W każdej innej sytuacji trzeba pójść z nim do laryngologa. Kiedy dziecko, czytając, mruży oczy. Loska nie słyszy na jedno ucho.


Niewiele osób wie, że jeden z faworytów X-Factor nie słyszy na jedno ucho. Kilkulatkom zdarzają się problemy ze słuchem. Czasem mają podłoże wychowawcze i dziecko po prostu ignoruje to, co mówisz. Ale kiedy często łapie infekcje, masz wrażenie że nie dosłyszy albo siada zbyt blisko ekranu oglądając bajkę - pora na wizytę u laryngologa. Podstawa, o którą trzeba zadbać w domu, to właściwa higiena uszu dziecka.


Gdy pojawi się dźwięk wskazujmy gestem na ucho, po pewnym czasie dziecko będzie w ten sposób komunikowało, że usłyszało dany dźwięk. Pierwsze reakcja słuchowa na dźwięk to bardzo ważny etap w rehabilitacji, który przybliża nas o krok do celu. Noworodek boi się głośnych dźwięków, dlatego też warto zadbać, by w jego otoczeniu dało sie słyszeć jedynie spokojne i kojące dźwięki. Nie należy ich całkowicie eliminować, ale wybierać te, które będą pozytywnie wpływały na tworzenie się nowych połączeń nerwowych w mózgu. Witam serdecznie wszystkich, proszę mi pomóc nie wiem co dzieje się z dzieckiem mojej siostry, Mały ma lata od urodzenia choruje na astmę, do tego jakieś mies, temu siostra dowiedziala się ze malu ma przeszli niedosluchu na jedno ucho nosi aparat.


Często w sytuacji, gdy nie słyszy ucho, co zrobić pacjent nie wie i zaczyna szukać różnorodnych sposobów leczenia w internecie, u przyjaciół lub znajomych. To zła decyzja, bo na początku trzeba wyjaśnić prawdziwą przyczynę choroby, a dopiero potem rozpocząć leczenie. Dostała antybiotyk na to.


Ale niestety teraz mała gorzej słyszy muszę do niej baardzo głośno mówić. Kuzynka mówiła że jej córcia też tak miała i przeszło jej po pewnym czasie. Głuchota (utrata słuchu), bez względu na to czy jest nagła, czy stopniowa, zawsze powinna skłonić do jak najszybszej wizyty u lekarza.


Niektóre przyczyny głuchoty to poważne schorzenia, takie jak, np.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty