niedziela, 5 lutego 2017

Strony do nauki angielskiego

Osobiście najbardziej lubię ello oraz listen a minute. Do listy dołożyłabym jeszcze Learn English British Council. Wg mnie jest to jedna z najlepszych stron do nauki angielskiego online, skrupulatnie przygotowana przez brytyjskich metodyków i nauczycieli. I to już wszystkie polecane przeze mnie strony do nauki angielskiego online.


Mam nadzieję, że część z nich przypadnie Wam do gustu i będziecie regularnie je odwiedzać.

Dzięki naszej darmowej aplikacji mobilnej lub stronie internetowej każdy w ciągu kilku minut może zacząć naukę z Duolingo. Temat: Ciekawe strony do nauki języka angielskiego Hejka, dzięki za Wasze linki! A co powiecie na ten darmowy kurs angielskiego?


Nauka angielskiego Znalazłem go przypadkiem dni temu i moim zdaniem jest świetną sprawą dla początkujących! TOP 1 czyli najlepsze strony do samodzielnej nauki angielskiego. Skąd czerpać motywację do nauki języka?


Jakie strony warto odwiedzać aby podszkolić.

W ostatnim wpisie polecałam pięć dobrych darmowych słowników angielskiego online. Tym razem chciałabym zaprezentować Wam kilka stron, które pozwalają uczyć się angielskiego i odnoszą się do współczesnych wydarzeń. Strona zawiera: video, teksty i podcasty z dopasowanymi do nich ćwiczeniami na różnych poziomach zaawansowania. Niedawno zdałam sobie sprawę, że od mojego ostatniego postu o najlepszych stronach do nauki angielskiego minął już ponad rok!


W związku z tym doszłam do wniosku, że to już najwyższa pora, aby poprzednią listę nieco odświeżyć i uzupełnić o strony, które wpadły w moje ręce w ostatnich miesiącach. Strony do nauki języka angielskiego, strony do konwersacji po angielsku, strony z filmami po angielsku - samodzielna nauka języka angielskiego. Fiszkoteka - aplikacja do nauki angielskiego.


A może bardziej sensownie byłoby napisać, że. Móc czytać angielskie strony internetowe, pisać maile czy rozmawiać z osobami z całego świata? Nauczanie języka angielskiego to moja pasja.


Jeżeli tak to dobrze trafiłeś! Dlatego też zapraszam na stronę poświęconą darmowemu kursowi języka angielskiego. Szlifuj swój angielski - największy i najpopularniejszy serwis do nauki języka angielskiego.


Gramatyka angielska, bazy słownictwa na każdym poziomie, setki ćwiczeń online. Znajdź coś dla siebie wśród naszych bezpłatnych materiałów do nauki angielskiego online. LearnEnglish to strona, która pomaga uczącym się angielskiego dorosłym.

Ucz się angielskiego poprzez ćwiczenia online. ANGIELSKI PRZEZ INTERNET – Szybka Nauka Angielskiego Online. Poznaj sprawdzone metody, polecane kursy i najlepsze strony do samodzielnej nauki języka angielskiego w domu. Angielska gramatyka, angielskie słownictwo, angielski biznesowy i ćwiczenia.


Może nie zawsze materiały są pięknie przygotowane od strony graficznej, czasem natkniemy się na coś mniej wartościowego, ale jeśli potrafimy choć trochę odsiać rzeczy bezwartościowe, nasza nauka angielskiego może się praktycznie opierać o bezpłatne strony do nauki angielskiego. Poniżej pięć takich miejsc w internecie oraz. Interaktywne ćwiczenia do nauki angielskiego z filmami wideo Kontynuuj naukę w sposób przyjemny i interaktywny z filmami wideo na stronie do nauki angielskiego iSLCollective. Osoby uczące się znajdą tutaj różne filmy wideo z ćwiczeniami do nauki angielskiego, które zostały stworzone przez innych nauczycieli. Moje wcześniejsze artykuły o kanałach , na których możemy uczyć się angielskiego oraz aplikacjach do jego nauki, spotkały się ze sporym zainteresowaniem.


Postanowiłem kontynuować ten cykl i dzisiaj opisać najlepsze moim zdaniem strony internetowe do nauki angielskiego. Strona skierowana jest do dzieci, które w ten sposób mogą rozpocząć swoją naukę języka angielskiego. BBC Languages - Zasoby z narzędziami do nauki języka francuskiego, hiszpańskiego, niemieckiego, włoskiego, portugalskiego, greckiego i wielu innych. Dzisiaj zrobię przerwę od lekcji na początek roku szkolnego i zaproponuję wam zabawę ze śpiewaniem.


Jednak część jest za free, i naprawdę jest w czym wybierać! Ja skorzystałam z tej strony jak dotąd tylko raz lata temu na Xmas. Potem zupełnie o niej zapomniałam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty