środa, 8 lutego 2017

Pasta wybielająca denivit opinie

Produkt Denivit, White and Brilliant, Wybielająca pasta do zębów został oceniony razy. Jego średnia ocena to 3. Denivit to profesjonalna i specjalistyczna pasta do zębów opracowana z udziałem lekarzy dentystów. Mam pytanie o pastę Denivit- czy rzeczywiści przywraca biel zębom i po jakim czasie.


Ogólnie kolor zębów mam w porządku, chciałabym jedynie odświeżyc ich biel. Z dużą ostrożnością podchodzę do past wybielających, odkąd po zastosowaniu jednej z nich, strasznie podrażniłam sobie dziąsła i nabawiłam się nadwrażliwości, a później długo walczyłam, aby wszystko wróciło do normy. Na szczęście pasta Denivit, White Luminizer okazała się bezpieczna w użyciu. Dajcie znać, czy widzicie różnicę w kolorze zębów po tygodniu.


DENIVIT pasta do zębów 50ml - od zł, porównanie cen w sklepach. Denivit - pasta wybielająca i na przebarwienia Ten tytuł mija się z celem. Pozostawia dziwny posmak, niezbyt przyjemny.


Albo wcale, albo na krótki okres czasu. Dobra i tania pasta, która od wielu lat bryluje na rynku past dla osób z problemem nałogu i tytoniowego odoru z ust. Pasta nie nadaje się do niczego. Podobnie jak Blanx White dobrze czyści i pomaga uporać się z kamieniem nazębnym.


Pamiętajcie, że żadna pasta nie da takiego rezultatu, jak profesjonalna kuracja wybielająca. Zrobiłem mały ranking najlepszych past wybielających. Pod uwagę wziąłem własne doświadczenia z pastą, opinie klientów, liczbę sprzedanych sztuk i cenę (cena do jakości). Jeżeli chcesz skorzystać z darmowej wysyłki to brakuje jeszcze zakupów na kwotę 20zł Może warto coś dodać?


Profesjonalna pasta wybielająca i nabłyszczająca do zębów. Usuwa przebarwienia i nabłyszcza szkliwo. Denivit pasta wybielająca Denivit pasta do wybielania zębów czym wybielić zęby co na wybielanie zębów. Denivit co najmniej dwa razy dziennie przez 2-minuty za każdym razem. Wymieniaj szczoteczkę regularnie.


Po użyciu pasty tubkę należy postawić na zakrętce. Nie dodano jeszcze żadnej opini. Aby móc ocenić produkt lub dodać opinię, musisz być zalogowany. Podobno to jedyna wybielająca pasta, która nie ściera szkliwa.


Zobacz wszystkie opinie (14) O produkcie. Czy ktoś z was jej używał? Mania wybielania czyli recenzja pasty Denivit Anti Stain Intense Anqelique 26.


Moje zakupy , RECENZJA , STRONA GŁÓWNA Ten, kto jest ze mną od dłuższego czasu zna moją obsesję wybielania zębów i testowania przeróżnych past, które zazwyczaj kończą się niepowodzeniem. Dziś pod lupę biorę pastę Denivit Anti Stain. Tester wybielania powinien być wymieniany na nowy co miesiąc. Kompleks Anti-Stain rozluźnia pozostałości na zębach i usuwa je dzięki delikatnym składnikom, które nie niszczą szkliwa zębów.


Formuła Denivit została przebadana klinicznie. Jako że zwyczajne wybielające pasty do zębów do codziennego stosowania nie zdały egzaminu, sięgnęłam po specyfik przeznaczony typowo do tego celu - pastę Pearl Drops. Postanowiłam dla swoich zębów zrobić coś jeszcze milszego i kupiłam wersję Mineral. Zawiera ona (tak piszą) wapń i. Nie licząc domowych sposobów typu stosowania sody oczyszczonej czy skórki od banana jest to najprostszy i najtańszy sposób na rozjaśnienie zębów o 1-tony.


Pasty te wybielają najskuteczniej, jednak krótkoterminowo, bo nie można stosować ich dłużej niż do dwóch tygodni. Nieco droższe są pasty wybielające enzymatyczne. Nie ścierają szkliwa, lecz rozpuszczają przebarwienia dzięki zawartym w nich enzymom.


Za tego typu pastę zapłacimy w aptece ok.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty