wtorek, 24 stycznia 2017

Jestem nerwowa jak sobie pomóc

Reaguję płaczem na krytykę. Mój brat był poniżany przez ojca, teraz nie radzi sobie w życiu. Jestem bardzo nerwowa, szybko się irytuje. Budowanie relacji z ludźmi jest dla mnie trudne.


Codziennie sie o wszystko denerwuje. Podam przykład: Spadnie mi coś ja od razu sie denerwuje i przeklinam.

Niewiem dlaczego mnie to tak denerwuje. Dzisiaj sie ostro z moją mamą pokłóciłam. Od ponad roku jestem bardzo nerwowa. Strasznie wybucham, krzyczę, przeklinam, a nawet zdarza się, że podnoszę rękę - nie umiem nad tym zapanować!


Nawet już ostatno, gdy nasz mały nie zaśnie - od razu krzyczę na niego, nie mam tyle cierpliwości, żeby siedzieć przy jego łóżeczku. Nasi lekarze odpowiedzieli już na kilka podobnych pytań innych użytkowników. Mgr Justyna Piątkowska Czy możliwe, że jestem chora na schizofrenię, jeżeli wychowywała mnie chora na schizofrenię matka.


Czy w moim wieku podjęcie terapii może jeszcze coś zmienić?

Jak sobie z tym poradzić? Relacje międzyludzkie – dlaczego nie potrafię ich tworzyć? Nie potrafię się pogodzić z porażką. Z każdej pracy jestem niezadowolona.


Witam, Piszę tu ponieważ proszę was o radę. Ogólnie jestem osobą wrażliwą, wszystkim się martwię i wszystko biorę do siebie na poważnie. Ostatnio coś było ze mną nie tak i moje nerwy poszły zbyt daleko. Co się ze mną dzieje i jak mogę sobie pomóc? Mam lat, jestem matką wspaniałego 5-letniego synka.


Niestety, wychowuję go sama, co prawda żyję z partnerem, ale wiadomo, cały trud związany z wychowywaniem spoczywa na mnie. Dlaczego jestem taka nerwowa? Od jakiegoś roku jestem strasznie nerwowa!


I od jakiegoś roku nie pamiętam dnia w którym nie płakałam przez zdenerwowanie ze zwykłych błachostek! Załamanie nerwowe – przyczyny. Psychologowie wyróżniają kilka przyczyn załamania nerwowego: sytuacja kryzysowa – niespodziewane zdarzenie, z którego następstwami nie umiemy sobie poradzić, czujemy się bezradni. Najczęściej jest to śmierć kogoś.


To z kolei doprowadziło mnie do rozwoju duchowego i pytania kim jestem i jak zapewnić sobie samemu miłość do tego stopnia żeby nie potrzebować nikogo z zewnątrz (kobiety, związku) i zauważyłem, że tak naprawdę wszystko co lubimy to ucieczka ego przed rzeczywistością i dlatego czegoś chcemy.

Nie ma leku ani sytuacji która uzdrowi nerwowość, bo w każdej innej sytuacji jestem bardzo spokojny. Stany te nie są jednak równoznaczne i nie każdy wymaga leczenia. Nadpobudliwość, nadmierna nerwowość, pobudzenie – to najczęściej oznaki silnego stresu i przemęczenia.


Bywa, że pojawiają się kłopoty ze snem, napady lęku, agresja. Często nadpobudliwość nerwowa spowodowana jest niewłaściwym trybem życia, wpływem pracy i kłopotów rodzinnych. Na szczęście mam silną samoświadomość i walczyłem z tym jak mogłem postanawiając sobie, że jak najszybciej znajdę pomoc.


Przez przypadek trafiłam na tą stronę. Nie chcę się tu usprawiedliwić. Fakt jestem nerwowa i mamy ze sobą problem. Do kłótni potrzeba dwojga. Jeżeli jest czas na wszystko, a nie robi się podstawowych rzeczy to tak właśnie wychodzi.


Na jedno moje słowo odpowiada się salwą, to jest jak jest. Chce sobie pomoc i nie wiem jak naprawdę. W mieście, w którym mieszkam, nie mam znajomych bo przeprowadziłam się tam niedawno. Nie mam ochoty wychodzić na dwór i szukać na sile znajomych. Wszyscy przyjaciele mieszkają 400km ode mnie i jak jestem z nimi, Świat jest inny lepszy.


Depresja - jak sobie pomóc? Po wpisaniu w przeglądarkę internetową słowa ”depresja” uzyskujemy 9tysięcy odwołań, natomiast w przypadku słowa „grypa” otrzymujemy ich 7tysięcy. Tego rodzaju informacje, ale przede wszystkim rozmowy z innymi przekonują nas, że pojęcie depresji jest szeroko rozpowszechnione.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty