czwartek, 17 listopada 2016

Blanx wybielanie opinie

Jestem z tych, które kupują pasty wybielające by usuwać przebarwienia z kawy, ale nie liczę na cuda, i by dokładnie oczyścić zęby. Efektowne wybielanie to tylko do stomatologa- i bezpieczne. Przykładowe opinie o produkcie: testerka nr „… zadziwił mnie skutecznością i efektami, w które wątpiłam. Poleciłabym go osobom zmagającym się z problemem odkrytych szyjek zębów, które narażone są przez to na destrukcyjne działanie mikroorganizmów, szkodliwe substancje.


Po umyciu zębów nie mam osadu i ząbki ładnie błyszczą.

Past BlanX używam od kilku lat. Extra White kupiłam raz i byłam nieco zawiedziona bowiem wybielanie było na poziomie dobrym, ale nie wyższym niż np Anty Osad. Po co wiec przepłacać skoro nie widać różnicy?


Produkt nie uwrażliwił mnie. Może gdybym paliła i piła kawę efekt byłby spektakularny, tak jednak nie jest. BlanX White Shock, czyli wybielanie zębów uśmiechem.


Jesli ktos chce wyprobowac na swoich zebach Blanxa (ja np. zawsze musze cos wyprobowac,bez wzgledu na negatywne opinie innych osob) to oczywiscie moze, ale generalnie nie zauwazylam by dzialal. Nie zgodzę się z opinią, że pasta wystarcza zaledwie na tygodnie.

Przeciwnie - jest bardzo wydajna, dobrze się pieni, tak więc wystarczy nałożyć na szczoteczkę niewielką jej ilość. Pastę mam już miesiąc i jeszcze się nie skończyła. Formuła ta odkłada się na powierzchni zębów i pozostaje aktywny przez cały dzień, naturalnie wybielając.


Zestaw zawiera zestawów cienkich, elastycznych pasków z żelem wybielającym, które zakłada się na górny i dolny łuk zębowy. Zobacz inne Wybielanie zębów, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. Najnowocześniejsza technologia, która działa każdego dnia gdy się uśmiechasz. Właśnie kupiłam nowość rodem z Włoch.


Pasta zawiera wyciąg z porostu islandzkiego i dlatego, jako jedyna pasta na rynku, nie uszkadza struktury szkliwa. Nie tylko super wybiela, ale tez ma silne działanie przeciwpróchnicze i działa ochronnie na dziąsła. Używałam jej przez tydzień i. Moja opinia: Otrzymana przez nas pasta jest w. Biała Perła – może jakby się tubek zużyło, to by był spektakularny efekt. Sklep patronacki wyłącznego przedstawiciela marek BlanX, BioRepair, L`Angelica oraz ISOMAR w Polsce. Oferujemy szeroką gamę past do zębów, żeli wybielających, płukanek i akcesoriów do higieny jamy ustnej oraz kropli do oczu.


Blanx – u mnie w ogóle bez efektów. W odróżnieniu od większości past, BlanX Med Anty Osad znajduje się w stojącym pojemniku, a jego aplikacja jest bardzo prosta i szybka.

Pompka precyzyjnie dawkuje taką ilość pasty jaką chcemy uzyskać. Pasty do zębów BLANX to pasty wybielające, skuteczne i bezpieczne w działaniu. BLANX pasty do zębów, żele, które charakteryzują się intensywnym usuwaniem przebarwień, osadów i płytki nazębnej oraz doskonale chronią zęby przed próchnicą i zapewniają długotrwałe uczucie świeżości. Polecane przez dentystów posiadają pozytywne opinie. Sokółki wybiela tak człowieka ze staje się niewidoczny w. Dlatego im częściej się uśmiechasz, tym bielsze stają się Twoje zęby.


Nie czekaj i zwiększ siłę rażenia swojego uśmiechu! W końcu produkt Blanxa ma właściwą konsystencję. Czekam na czasy, kiedy większość producentów zrozumie, że gęste pasty nie nadają się do szczotkowania, a zwłaszcza gdy mają za zadanie wybielać zęby.


Pasta powinna łatwo się rozprowadzać i penetrować każdą szczelinę. Posiada praktyczny aplikator, który umożliwia nałożenie żelu bezpośrednio na powierzchnię zęba. Umieść BlanX Led Bite w ustach i oświetlaj swoje zęby przez minutę. Dla uzyskania jeszcze bardziej olśniewającej bieli zębów stosuj BlanX Led Bite co najmniej raz w tygodniu przez minut.


Grzegórzeckiej z racji, że BlanX był patronem otwarcia sklepu, był w tym dniu przedstawiciel medyczny tej marki, który polecił mi pastę WhiteShock. Jestem bardzo zadowolony z efektu wybielania, już po kilku dniach zobaczyłem efekt :) Pasta ma konsystencję żelu, którym bardzo przyjemnie myje się zęby. Sprawdzone sklepy na Skąpiec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty