środa, 12 października 2016

Przewlekła flegma w gardle

Witam, od dłuższego czasu (lata) posiadam przewlekłą flegmę. Nie choruję, nie mam kataru, bólu gardła. Wypluwam w ciągu dnia dużo wydzieliny. Rano jest ona gęstsza, w późniejszym godzinach coraz rzadsza. Szczególnie o wypiciu czegoś ciepłego, lub przy wysiłku fizycznym.


Mam lat, moje BMI jest w normie.

Przewlekłe występowanie flegmy w gardle Witam mam taki problem jestem osobą młodą mam lat,robiła gastroskopię żołądka ponieważ odczuwam ciągle flegmę w gardle oraz morduje mnie krząkanie jest to naprawdę uporczywe,w gastroskopii wszystko wyszło dobrze. Co to może być proszę o pomoc? Nawet jak teraz siedzę to czuję,że znów się tam zebrała,przełykam,przełykam,popijam i nic. Chciałbym się dowiedzieć co powoduje przewlekłą flegmę u mojego taty, codziennie (najczęściej rano) musi odkaszliwać flegmę z płuc, za każdym razem jak idzie do lekarza przepisuje mu zwykłe lekki na gardło.


Dlaczego od jakiegoś czasu w gardle mam lepką wydzielinę? Czy problem z przełykaniem śliny po ekstrakcji jest normalny? Zalegająca flegma w gardle – jak zwalczyć tą dolegliwość? Każdy z nas przynajmniej raz w życiu miał do czynienia z dyskomfortem, związanym z flegmą zalegającą w gardle.


Jej pojawienie się wywołuje wiele innych objawów, takich jak łaskotanie w gardle, chrypka, zmiana głosu, a nawet problemy z oddychaniem.

Wydzielina w gardle pojawia się wtedy, gdy spływa po tylnej ścianie gardła. Przyczyną jest najczęściej katar i choroby zatok. Zaleganie flegmy w gardle bywa określana przez pacjentów także jako gula w gardle. Pozbycie się nieprzyjemnego uczucia możliwe jest za sprawą prostego zabiegu płukania nos. Newsner Zdrowie Oto jak można pozbyć się flegmy zalegającej w płucach i gardle (NATYCHMIASTOWE EFEKTY) Newsner.


Zima nadeszła, a wraz z nią przeziębienia, grypa i uporczywe wirusy. Co więcej, jeśli masz małe dziecko, istnieją marne szanse, że jakimś cudem ustrzeżesz się choroby. Nierzadko wywołuje chrypkę, zmianę głosu, uczucie łaskotania w gardle, świszczący oddech i podrażnienie gardła.


Flegma w gardle – możliwe przyczyny. Towarzyszy często alergikom, chorym na astmę czy pylicę. W ostatnim przypadku jest najczęściej diagnozowana u piekarzy i górników. Ono nie jest dla ludzi-alergia i nietolerancja pokarmowa.


Wielu ludzi wystarczy że przestanie je pić, gotuje od podstaw bo w gotowcach jest go pełno. Przestanie mieć problemy ze zdrowiem. W takich przypadkach nie jest jednak bardzo groźna.


Powody do niepokoju może dać plwocina brązowożółta, a także wydzielina z krwią. Jak się pozbyć flegmy z gardła? Jakie są jej przyczyny i co oznacza jej barwa?

Kaszel z flegmą, przypominającą ropę, może być także efektem przewlekłego prostego nieżytu oskrzeli u palacza. Chrypka i flegma w gardle mogą występować również w przypadku infekcji bakteryjnych, które mogą rozwijać się powoli, nie dając na początku zbyt widocznych objawów. Ja również mam efekt zalegającej flegmy w gardle, lecz nie coś takiego jak ty opisujesz. Mam coś takiego od jednorazowej reakcji alergicznej na układzie oddechowym który przechodziłam już dobre kilka lat temu.


U mnie objawia się tym, że spływa mi flegma (brzmi to obrzydliwie ;) ) do gardła. Na skutek podrażnienia krtani dochodzi zwykle do zmian na strunach głosowych - pogrubienia strun lub zaniku błony śluzowej, co objawia się chrypką, suchym kaszlem, drapaniem albo pieczeniem w gardle. Nieleczone przewlekłe zapalenie krtani prowadzi czasem do stanów przedrakowych. Podostry lub niekiedy przewlekły gwałtowny kaszel towarzyszy też krztuścowi.


Powodów drapania w gardle i trudności z wydawaniem głosu jest sporo, w tym banalne, choćby przeziębienie. Jeśli jednak chrypa nie ustępuje po kilkunastu dniach, czas na dokładniejszą diagnostykę i wizytę u specjalisty, najlepiej foniatry. To konieczne: tak może objawiać się choroba nowotworowa. Mnie pomógł lek w postaci mleczka o nazwie Gaviscon.


Też byłam wykończona nieustannym drapaniem w gardle, było to zapalenie śluzuwki spowodowane nadkwasotą. Gdy mnie męczyło łykałam łyżeczkę - łagodziło, a z czasem przeszło całkowicie. Ten sam lek w tabletkach mi nie pomagał, tylko mleczko.


Jest niedrogie i bez recepty.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty