środa, 26 października 2016

Opinia o uczniu słabym

Z przeprowadzonej rozmowy z wychowawczynią kształcenia zintegrowanego wynikało, że Krzysiek był słabym uczniem w klasy III i uczęszczał na zajęcia zespołu wyrównawczego. Matka nie wyraziła zgody na przebadanie dziecka przez Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną. Opinia o uczniu - przykład. XXX jest uczennicą klasy II szkoły podstawowej.


Wychowuje się w rodzinie niepełnej.

Najczęściej zajmuje się nią babcia. Ojciec pracuje, matka od kilku lat przebywa za granicą. Dziewczynkę cechuje koleżeńskość, uprzejmość, zaradność, chęć do pomocy.


III szkoły podstawowej z lekkim upośledzeniem umysłowym. Kliknij: Generator opinii o uczniu. Czasem trzeba ucznia skierować do poradni psychologiczno-pedagogicznej.


Jako wychowawca masz wtedy obowiązek przedstawić opinię o uczniu.

Nie wiesz, od czego zacząć opinię o swoim uczniu? Co taka opinia powinna zawierać? Inne informacje o uczniu. Bez wątpienia uczeń słaby jest podmiotem równie wartościowym co uczeń zdolny, a jedynie wymagającym od nas większej uwagi.


Ostatnio sporo się namęczyłam ,aby skonstruować taką opinię o dziecku. Myślę, że wielu z Was przyda się taki wzór do pracy. Jest to bardzo obszerna opinia, ale takiej nasza PPP wymagała.


Chętnie się z Wami dzielę:) (imie dziecka zmienione). O UCZNIU KLASY III GIMNAZJUM. STOSUNEK UCZNIA DO NAUKI. Data sporządzenia opinii o uczennicy : 29.


Dane o uczniu : a)Imię i nazwisko b)Data urodzenia : c)Klasa : 4c d)Powtarzane klasy : 4. Stosunek ucznia w klasie do kolegów, ucznia do zespołu klasowego, aktywność społeczna lub inna. Poradni Psychologiczno Pedagogicznej w Leżajsku. Tempo pracy umysłowej (proszę podkreślić właściwe): bardzo szybkie, szybkie, średnie (przeciętne), wolne, bardzo wolne II. Funkcjonowanie ucznia 1.

Pracuje nieregularnie, na zajęciach nie uważa i zajmuje się zwykle czymś innym. Wykazuje raczej słabe postępy w nauce, mimo dużego potencjału intelektualnego. Pytany, często nie odpowiada nie wiedząc, o co chodzi. Uczeń pozostawiony bez pomocy nie potrafi sam zmobilizować się i zorganizować pracy szkolnej. Chłopiec słabo mówiący, z trudnościami w komunikowaniu się z. Kwestionariusz wywiadu o dziecku dla rodziców.


Klauzula obowiązku informacyjnego zgodna z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych. Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubartowie, na podstawie art.


Zgaduję, że większość zdań, które miałoby się ochotę napisać w formie przeczącej, da się zamienić na zdanie twierdzące w taki sposób, by dostrzec to, co dobre, a nie oskarżać o to, czego nie ma. Dostosowanie wymagań edukacyjnych do uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych Uczeń ze sprawnością intelektualną niższą od przeciętnej Uczniowie z inteligencją niższą niż przeciętna (– w skalach Wechslera) stanowią populacji szkolnej. Jest bardzo związana ze swoją klasą, choć sama rzadko inicjuje kontakty z dziećmi.


Każda opinia (o pracowniku, uczniu, prawna…) powinna zawierać takie elementy jak: miejsce i datę pisania opinii. Zobacz odpowiedź na pytanie: Mocne i słabe strony ucznia. Mocne: -możemy znaleźć nasze zainteresowania i je szerzyć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty