piątek, 19 października 2018

Częste chrząkanie

Przyczyną częstego chrząkania może też być zbliżający się atak astmy oskrzelowej. Odchrząkiwanie jest naturalnym odruchem pozwalającym pozbyć się śluzu z gardła. Ciągłe odchrząkiwanie u dziecka może oznaczać powiększenie migdałków, a. Ciągłe charczenie jest też typowe dla chorób krtani.


Witam mam problem jeśli chodzi o mojego męza - wiek lat nie pali pije okazyjnie raczej nie choruje a ciagle chrzaka charcze i odkrzysza cos.

Nie jest chory ale mowi, ze ciagle mu cos zalega. Mój synek bardzo często chrząka,byłam u alergologa ,stwierdził że to okresowa astma. Nie zrobił żadnych prób na alergeny. Zrobił spirometrię i zaaplikował leki i to dość drogie które wcale nie pomagają.


Poranny kaszel z odkrztuszaniem wydzieliny, ciągłe przełykanie śliny i uczucie ciała obcego w gardle to oprócz chrząkania objawy grzybicy. Bywają często mylone z symptomami alergii lub infekcji. Astma oskrzelowa i powysiłkowa.

Chrypka bardzo często dokucza osobom wykonującym zawody,. Pojawiają się chrypka, chrząkanie, kaszel, zwłaszcza poranny. To typowe objawy przy refluksie – mówi dr Sobczyk.


Mój siedmioletni syn w lipcu miał usuwany trzeci migdał i przycinane boczne. Pomimo kontroli u lekarza i uspokojeniu mnie,że jest wszystko dobrze i że chrząkanie nie ma nic wspólnego z zabiegiem, moje dziecko nadal często chrząka. Skąd się bierze nadmierne chrząkanie? Zazwyczaj ma swój początek w fizycznym składniku, takim jak kwaśny refluks albo infekcja górnych dróg oddechowych.


Mam problem-nie wiem czy zależy od gardła czy żołądka. Po prostu nęka mnie chrząkanie-tak jakby mi coś siedziało na gardle czy w gardle. Rano budzi mnie to ponieważ czuję że chcę to coś przełknąć-a nie mogę-to coś gdy spojrzę w lustro widzę ja na ściance gardła przyklejona jest gęsta-zielonkawa zawiesina-to coś takiego jak ma się katar i dmuchnie się w chusteczkę. Candida, które wrastając w błonę śluzową tworzą w niej nadżerki stanowiące wrota, przez które do organizmu wnikają toksyny będące przyczyną wielu poważnych chorób. Chrząkanie, charczenie, odkrztuszanie.


Mój problem wiąże się przede wszystkim z ciągłym chrząkaniem. Od dwóch lat czuje, że mam wydzielinę w gardle przez co mam potrzebę jej odchrząkiwania. Gardło jest zawsze zaczerwienione i opuchnięte.

Inne objawy to: Odczuwam lekkie bóle gardła, prawie zawsze. Mam często katar, ale nie jest silny ani cieknący. W wyniku kaszlu dochodzi do podrażnienia gardła i śluzówki, co generuje odruch chrząkania. Z kolei cierpiący na niezbyt nasilone zapalenie przewlekłe gardła często nie zdają sobie z tego sprawy, a słabo zaznaczone objawy (okresowe chrząkanie, uczucie przeszkody w gardle) są dobrze tolerowane przez pacjenta.


Jednak zdarza się, że częste chrząkanie m. Ponadto pojawiają się wymioty i parcie na mocz, pacjenci częściej się pocą. Leczenie częstego oddawania moczu. Od małego mam tak że ciągle muszę odchrząknąć. Czuje że mam coś w gardle lub jak by mi śluz jakiś spływał , czasem mnie drapie tam coś. Czasem nie moge wogule odchrząknąć a co za tym idzie denerwuję to moją siostre zwłaszcza przed snem z którą dziele pokój ciągle chrząkam i chrząkam.


Przewlekłe zapalenie krtani. Opisuje się trzy odmiany: proste, prze­rostowe i zapalenie krtani. W odmianie prostej występuje drażniące.


Witam Od około lat występuje u mnie częste chrząkanie , można by pomyśleć że to taki tik lub przyzwyczajenie, ale tak nie jest. Mam uczucie że coś mi się ciągle zbiera w gardle i muszę to wyksztusić. Czasem wystarcza chrząknięcie, a czasem muszę sobie zakasłać i to dosyć głośno. Początkowo myślałem że to od palenia papierosów, ale od ponad roku nie zapaliłem ani.


W takim przypadku zjawisko może wynikać z częstego drażnienia struktur przełyku przez cofającą się, kwaśną treść. Refluks jako przyczyna częstego chrząkania jest możliwy szczególnie wtedy, gdy u pacjenta pojawiają się inne jeszcze dolegliwości, takie jak np. Pomóżcie częste chrząkanie ! Nie wiem ale czuję taką potrzebę. Czuję też że mam taki leciutki katar ale nie smarkam.


Zamieszczone przez agaibebe: A i jeszcze jedno… jeśli takie chrząkanie jest na tle nerwowym to ciągłe proszenie o przestanie, upominanie dziecka daje odwrotny rezultat. Ono jeszcze bardziej się denerwuje… bo rodzic daje do zrozumienia że coś jest nie tak i się to chrząkanie może nasilać. Jeśli nie uświadomimy sobie, że u dziecka jest to wyraz choroby, możemy podejrzewać, że jest źle wychowane lub emocjonalnie niezrównoważone. Często ma to charakter tzw. Wykonanie ruchu czy wypowiedzenie zdania przynosi choremu rodzaj ulgi, poczucie rozładowania napięcia.


Stomatolog tak i bardzo często to on wykrywa groźne schorzenia we wczesnym stadium, jeśli regularnie odwiedzasz gabinet. Refluks krtaniowy może być przyczyną astmy, zapalenia krtani czy zatok przynosowych. Nadmierne ślinienie to jeden z wielu objawów zatrucia pokarmowego.


Objawy to przede wszystkim częste odbijanie, zgaga, chrypka, uczucie guli w g. Tiki nerwowe u dzieci to niekontrolowane, częste mimowolne ruchy w postaci mrugania, chrząkania czy potrząsania głową. Sprawiają, że dziecko staje się nerwowe lub jako takie jest postrzegane. Mają podłoże neurologiczne, wymagają intensywnej pracy, połączenia terapii farmakologicznej i psychologicznej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty