wtorek, 30 sierpnia 2016

Ciagle chrzakanie

Męcząca potrzeba ciągłego odchrząkiwania zalegającej wydzieliny może wskazywać nie tylko na choroby układu oddechowego, lecz także na niedoczynność tarczycy, zaburzenia na tle nerwowym, a także na pasożyty. Witam mam problem jeśli chodzi o mojego męza - wiek lat nie pali pije okazyjnie raczej nie choruje a ciagle chrzaka charcze i odkrzysza cos. Nie jest chory ale mowi, ze ciagle mu cos zalega.


Witam, mój problem polega na tym ze ciągle odchrząkuje coś. Strasznie mnie to męczy. Byłem u laryngologa z krtanią wszystko ok, badanie mocz i krew tez jak najbardziej ok , TSH tez ok , bylem tez u Endokrynologa na usg , z tarczyca wszystko jak najbardziej w porządku. Mam problem ze swoim letnim synem.


Od około roku często pojawia się u niego katar i kaszel, który bardzo długo się utrzymuje. Leki zalecane przez pediatrę pomagają na chwilę, potem wszystko wraca. Zaczelismy od neurologa,.


Po prostu nęka mnie chrząkanie-tak jakby mi coś siedziało na gardle czy w gardle. Rano budzi mnie to ponieważ czuję że chcę to coś przełknąć-a nie mogę-to coś gdy spojrzę w lustro widzę ja na ściance gardła przyklejona jest gęsta-zielonkawa zawiesina-to coś takiego jak ma się katar i dmuchnie się w chusteczkę. Przyczyną częstego chrząkania jest nadmiar wydzieliny wywołany zapaleniem zatok lub gardła.


Odchrząkiwanie jest naturalnym odruchem pozwalającym pozbyć się śluzu z gardła. Ciągłe charczenie jest też typowe dla chorób krtani. Na początek wszystkich witam.


Mam nadzieje że post jest w dobrym dziale, za ewentualny problem z góry przepraszam. Zaznaczam iż szukałem w internecie informacji ale wszędzie jest jakieś ale Więc od kilku lat, trzech czterech, a mocnej od dwóch meczy mnie non-stop chrząkanie, charkanie i odkrztuszanie, a wygląda to tak że co mniej więcej min. Internecie bez pisemnej zgody właściciela praw.


WitaMój problem to ciągłe chrząkanie i spływanie wydzieliny po tylnej ścianie gardła, uczucie ciała obcego w gardle , zero kaszlu zero kataru. Jestem po zinat - tydzień , augmentin tydzień. Meczę się bardzo , wyniki krwi ok jedynie Eozynofile wysokie i bazofile niskie 0. Mam krzywą od ur przegrodę nosową , boli mnie często głowa. Kac przyczyną poniedziałkowych wypadków.


Ciągłe odchrząkiwanie u dziecka może oznaczać powiększenie migdałków, a. Też tak mam jest to na tle stresu albo jakiś tam tik nerwowy. Da się to powstrzymać ,np. Wiele rodzajów zaawansowanych alergii stanowi ciągłe potencjalne zagrożenie życia.


Już od dziecka osoba z alergią oraz jej rodzice i bliscy muszą na każdym kroku uważać na to, co. Mimo wszystko martwi mnie mój stan zdrowia gdyż od roku z hakiem ciągle odkrzakuje jakby mi coś zalegało w gardle i nie moge tego wykrztusic. Ni jestem chory miałejm robione testy alergiczne ktore nic nie wykazały. Wiec skad te chrzakanie? Najczęściej wywołuje ją zwykłe przeziębienie.


Ale chrypka jest też sygnałem wielu poważniejszych chorób, takich jak refluks, niedoczynność tarczycy czy zapalenie stawów, a nawet rak. Witam, Od ponad miesięcy moja córka ciągle chrząka. Miała wyciętego go migdałka,myślałam,że po zabiegu jej przejdzie ale nawet się nasiliło. Ciagle Chrzakanie , Splywy W Gardle , Suchy Kaszel.


Witam moje pytanie brzmi nastepujaco co moze byc przyczyna tego denerwujacego nadmiernego chrzakania w gardle splywy sliny jakby strasznie jest to meczace dla mnie i rodziny. Sandra też to mam już od kilku lat, lekarze nic nie stwierdzili poprostu tak mam, a zaczeło się jak usunęli mi migdały, coś okropnego, począkowo lekarz podejrzewał gronkowca ale wyniki z krwi dały wynik negatywny, potem stwierdzili, że moze od tarczycy, bo na nią choruje, owszem jak biorę leki trochę mniej mam tej flegmy, ale jest. Z artykułu wiadomo, że trzeba brać dziennie min.


C i chlorek magnezu, aby pozbyć się flegmy w gardle. Czy ktoś wie, ile tego chlorku magnezu trzeba brać dziennie i czy ktoś byłby w stanie uściślić sam sposób dawkowania (prze w trakcie czy po jedzeniu, razem, osobno, rozpuszczać w wodzie czy nie itp.)? Lekarz rodzinny stwierdził wydzielinę w tyle gardła, przepisał Duomox 1g przez dni razy dziennie, niestety nic nie pomogło.


Następnie Xyzal i Hydroxyzinum -nic, bez poprawy, może delikatnie ale nadal chrząkał. Otrzymałam skierowanie do laryngologa. U laryngologa stwierdzono wydzielinę w. Każda choroba, powodująca zatkanie nosa, może wskutek upośledzenia właściwego dopływu powietrza i drenażu stać się przy­czyną nieżytowego zapalenia jamy nosowo-gardłowej, z gromadzeniem się śluzu w gardle i następowym odchrząkiwaniem i odpluwaniem.


Witaj Myślę, że to charczenie może być spowodowane wysychaniem śluzówek krtani. Wcześniej piesek przebywał na dworze, a teraz znalazł się w mieszkaniu, gdzie powietrze jest. Szczególnie dotyczy to pomieszczeń ogrzewanych kaloryferami. Oczywiście można poprawić sytuację nawilżając mieszkanie. Jak piszesz jest to duży piesek, może zawsze przebywał tylko na dworze, a teraz.


Tiki to nawracające, nierytmiczne (to znaczy niepojawiające się z regularnością) stereotypowe (o podobnym u jednego chorego obrazie), krótkotrwałe, szybkie, czasami gwałtowne ruchy (tiki ruchowe) lub dźwięki produkowane przez strumień powietrza przechodzący przez nos, gardło, usta (tiki tzw. wokalne, dźwiękowe). Co to jest Nerwica Lękowa - Poznaj objawy somatyczne - fizyczne, objawy dotyczące sfery poznawczej i emocjonalne. Jakie są przyczyny nerwicy lękowej oraz metoda leczenia - psychoterapia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty