czwartek, 28 listopada 2019

Czarna pasta wybielająca zęby opinie

Pasta owszem wybieli, usunie nalot z kawy czy herbaty, ale jeśli nasze zęby naturalnie nie są i nigdy nie były super białe, to ta pasta też tego nie zmieni. Bez większych nadziei przystąpiłam do szorowania zębów. Pasta jest czarna jak węgiel więc pierwsze wrażenie jest trochę śmieszne. Moja opinia: Muszę przyznać że podeszłam do tej pasty bardzo sceptycznie, no bo jak czarne może wybielać?


Ale ciekawość zwyciężyła!

Cena pasty z węglem drzewnym waha się od kilkunastu do kilkudziesięciu złotych. Nie jestem do końca przekonana czy ta pasta wybiela zęby ale na pewno czyści ;D Mój stomatolog powiedział że nie mam kamienia nazębnego a zęby są w dobrym stanie czyli coś tam chyba ona działa ;). Słyszałam wiele pozytywnych opinii więc zaryzykowałam.


Zauważyłam tą pastę w sieci. Pierwsze, co mnie zdziwiło to oczywiście jej kolor - jest czarna! Jest czarna, a jednocześnie wybiela. Niby paradoks, ale postanowiłam, że spróbuję.


Pasta, której kolor raczej nie kojarzy nam się z wybielaniem, ale ona właśnie do tego służy.

Swój kolor zawdzięcza węglowi aktywnemu, który swoją drogą jest głównym czynnikiem wybielającym. Dodatek wyciągu z zielonej herbaty działa przeciwbakteryjnie i ochronnie. Pasta wybielająca do zębów Blanx Pasta wybielająca do zębów – Clinomyn dla palaczy.


Dobra i tania pasta, która od wielu lat bryluje na rynku past dla osób z problemem nałogu i tytoniowego odoru z ust. Podobnie jak Blanx White dobrze czyści i pomaga uporać się z kamieniem nazębnym. Splat Blackwood Silnie wybielająca pasta do zębów bez fluoru w kolorze Czarnym 75ml - od 1zł, porównanie cen w sklepach.


Zobacz inne Pasty do zębów, najtańsze i najlepsze oferty, opinie. W praktyce, tylko nieliczne rozjaśniają nam zęby. Pamiętajcie, że żadna pasta nie da takiego rezultatu, jak profesjonalna kuracja wybielająca. Zrobiłem mały ranking najlepszych past wybielających. Pod uwagę wziąłem własne doświadczenia z pastą, opinie klientów, liczbę sprzedanych sztuk i cenę (cena do jakości).


Dowiedz się więcej o produkcie Ecodenta i przeczytaj naszą recenzję. Bio - aktywne składniki utrzymują czystość i naturalną biel zębów oraz zapewniają długotrwałą ochronę antybakteryjną i świeży oddech. Czarna pasta wybielająca do zębów to prawdziwy hit ostatnich miesięcy. Czarna ekologiczna pasta z węglem drzewnym i TEAVIGO (ekstraktem z zielonej herbaty bezkofeinowej).


Produkt innowacyjny, niekonwencjonalny, w 1 naturalny, o wysokiej jakości.

Nie zawiera: SLS, silikonów, olei mineralnych, PEG, parabenów, sztucznych barwników. Witam szukam dobrej pasty, która w jakimś stopniu wybieliłaby moje zęby. Na razie nie che się decydować na profesjonalny zabieg w gabinecie.


Nie tylko odpowiada on za wyjątkowy, czarny kolor pasty, ale przede wszystkim w skuteczny sposób wybiela zęby, bez uszkadzania szkliwa. Mowa tutaj o czarnej paście wybielającej zęby. Czarna wybielająca pasta do zębów Beverly Hills Formula Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją bardzo kontrowersyjnej pasty. Dostałam ją w ramach współpracy z Panią Kasią.


Fakt, iż dostałam produkt za darmo nie wpłynął na moją opinię. Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki Programowi Ochrony Kupujących! Wybiela, wzmacnia szkliwo i wspaniale czyści zęby. Formuła zawiera nadtlenek karbamidu, który skutecznie, a jednocześnie delikatnie wybiela zęby.


W składzie znajdziesz także ksylitol, fluorek, wapń, a także fosforany. Pasta chroni zęby przed próchnicą, szkliwo przed erozją kwasową i utrzymuje świeży oddech w jamie ustnej. Dziwne - czarna pasta do zębów, a wybiela. Ponieważ stosuję ją zaledwie od kilku dni, to jeszcze nie mogę ocenić jej działania. Daję bardzo duży plus za cenę - produkty naturalne, które nie są wytwarzane na skalę przemysłową, mają prawo kosztować więcej, tymczasem za 1ml pasty zapłaciłam ok.


Wybielająca czarna pasta do zębów Ecodenta składa się aż z składników pochodzenia naturalnego. Poznaj moją opinię i walory pasty. Pasta doskonale wybiela zęby radząc sobie nawet z najsilniejszym nalotem. Argital, w przeciwieństwie do większości wybielających past jest bezpieczna dla szkliwa, gdyż jej działanie nie jest oparte o silne własności ścierne, ale o delikatne usuwanie organicznych nalotów.


Prawie każdy, kto dba o jamę ustną marzy o białych, zdrowych zębach. Na rynku znajdziemy wiele środków wybielających w formie żeli, przezroczystych pasków czy nakładek. A jak z wybielaniem radzi sobie czarna pasta ? Czy jest skuteczna w swoim działaniu ? Zapraszam do dalszej części posta. Zobacz, gdzie kupisz ECODENTA ECODENTA Ekologiczna czarna pasta do zębów WYBIELAJĄCA z węglem drzewnym 100ml NOWA WERSJA w najniższej.


Ekologiczna, wybielająca czarna pasta do zębów na bazie węgla drzewnego oraz kompleksu Teavigo, zawierającego naturalny wyciąg z zielonej herbaty. Wyjątkowe właściwości wybielające węgla drzewnego oraz przeciwbakteryjne zielonej herbaty zapewniają kompleksową codzienną pielęgnację jamy ustnej i zębów. Pasta przeznaczona jest dla dorosłych i dzieci powyżej lat. Szczotkować zęby przez minuty.


Następnie dokładnie wypłukać jamę ustną. Pastę zaleca się stosować 2-razy dziennie. Działanie Aktywny węgiel nie tylko nadaje paście, wyjątkowy, czarny kolor, ale przede wszystkim skutecznie wybiela zęby, bez uszkodzenia szkliwa. Ecodenta Wybielająca pasta do zębów z węglem drzewnym świetnie odświeża oddech, pozostawiając mentolowy posmak w ustach na dość długo.


Pasta nie podrażniła mi dziąseł, nie były zaczerwienione. Wręcz mam wrażenie, że działa lekko łagodząco. Po umyciu czuć językiem jak zęby są gładkie.


Zapewnia długotrwałe uczucie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty