czwartek, 11 kwietnia 2019

Uporczywe chrząkanie

Męcząca potrzeba ciągłego odchrząkiwania zalegającej wydzieliny może wskazywać nie tylko na choroby układu oddechowego, lecz także na niedoczynność tarczycy, zaburzenia na tle nerwowym, a także na pasożyty. Witam,mój synek roku od czterech tygodni chrząka. Chrząkanie,chrumkanie pojawiło się praktycznie z dnia na dzień,bez konkretnej,widocznej przyczyny. Czasami chrząka więcej,czasem mniej,jednak robi to codziennie.


W nocy brak takich objawów,śpi spokojnie,Nie gorączkuje. Witam mam problem jeśli chodzi o mojego męza - wiek lat nie pali pije okazyjnie raczej nie choruje a ciagle chrzaka charcze i odkrzysza cos. Nie jest chory ale mowi, ze ciagle mu cos zalega. Uporczywe chrząkanie i kaszel Witam.


Najprawdopodobniej zarazilem tym swoja dziewczyne bo tez ma takie obiawy. Zrobilo mi sie to wszystko lata temu po anginie. To już denerwuje nie tylko mnie, ale i osoby w pobliżu.


W dodatku te chrząkanie jest już tak nerwowe, że jak tak dalej pójdzie, to załatwię sobie guzy na strunach głosowych, bo już teraz boli mnie gardło przy oddychaniu, mówieniu i przełykaniu, właśnie przez te. Od małego mam tak że ciągle muszę odchrząknąć. Czuje że mam coś w gardle lub jak by mi śluz jakiś spływał , czasem mnie drapie tam coś.


Czasem nie moge wogule odchrząknąć a co za tym idzie denerwuję to moją siostre zwłaszcza przed snem z którą dziele pokój ciągle chrząkam i chrząkam. Częste chrząkanie jest wówczas następstwem spływania wydzieliny po tylnej ścianie gardła. Gęsta, lepka flegma w gardle podrażnia zakończenia nerwowe i wywołuje naturalny odruch w postaci uporczywego charczenia.


Chorobom tym może towarzyszyć m. Od kilku lat występuje chrząkanie plus suchy kaszel. Od ok roku jest ono bardzo uporczywe, ciągłe. Mam problem-nie wiem czy zależy od gardła czy żołądka. Po prostu nęka mnie chrząkanie-tak jakby mi coś siedziało na gardle czy w gardle.


Rano budzi mnie to ponieważ czuję że chcę to coś przełknąć-a nie mogę-to coś gdy spojrzę w lustro widzę ja na ściance gardła przyklejona jest gęsta-zielonkawa zawiesina-to coś takiego jak ma się katar i dmuchnie się w chusteczkę. Chrząkanie trwające od wielu lat może oznaczać wszystko, nawet to, co najgorsze, więc nie zwlekaj. Oczywiście może to być także objaw czegoś niegroźnego, ale. Mój syn ma lat,on nie chrząka tylko co chwile pokasłuje tak nawykowo.


Zaczęło się to lata temu na przełomie listopad-grudzień o trwa po parę mies po czym nagle samo znika. Właściwie nie pamiętam już jak to jest mieć czyste gardło. Byłam u dwóch laryngologów w Poznaniu, jeden dał claritne, fanipos i eurespal, drugi. Wyznacz trasę do tych miejsc dzięki nowej mapie Polski od Zumi.


Witam, moje letnie dziecko uporczywie chrząka, średnio 2razy na godzinę, od miesięcy. Lekarze nie są w stanie zdiagnozować dolegliwości. Na własną rękę zrobiłam badanie kału dziecka, jedyne co wyszło to grzybnie candida, których objawem jest m. Witam, mój prawie letni syn od kwietnia chodzi do przedszkola i non stop choruje. Wyleczyliśmy antybiotykiem miesiące trwający katar to pozostało nam te chrząkanie. Pierwszy syrop nie pomógł (Pulneo) to dostaliśmy kolejny Immunotrofinę i zobaczymy czy coś to pomoże.


Laryngologicznie nie ma nic do leczenia wszystko jest w porządku z gardłem i uszami. Powyższe sposoby zapobiegną podrażnieniom błony śluzowej gardła, efektem czego pozbędziesz się uporczywego chrząkania. Na wszelki wypadek warto także zgłosić się do laryngologa.


Zobacz też: Co na grzybicę pochwy? Grzybica miejsc intymnych to choroba, która dotyka wielu kobiet. Rozpoznaje się ją podczas badania ginekologicznego. Chrząkanie ma na celu usunięcie przylegających do gardła drobin pyłków roślin lub drzew.


Poranny kaszel z odkrztuszaniem wydzieliny, ciągłe przełykanie śliny i uczucie ciała obcego w gardle to oprócz chrząkania objawy grzybicy. Bywają często mylone z symptomami alergii lub infekcji. Ciągłe odchrząkiwanie u dziecka może oznaczać powiększenie migdałków, a rzadziej podgłośniowe zapalenie krtani. Ciągłe charczenie jest też typowe dla chorób krtani. Aby pozbyć się uporczywego chrząkania, warto zastosować naturalne sposoby, np.


Tiki to nawracające, nierytmiczne (to znaczy niepojawiające się z regularnością) stereotypowe (o podobnym u jednego chorego obrazie), krótkotrwałe, szybkie, czasami gwałtowne ruchy (tiki ruchowe) lub dźwięki produkowane przez strumień powietrza przechodzący przez nos, gardło, usta (tiki tzw. wokalne, dźwiękowe).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty