wtorek, 11 sierpnia 2015

Problemy wychowawcze z 8 latkiem

Zerknełam na podobny wpis na temat czortowatego 8-latka. Ja ze swoim mam też problemy. Kłopoty w nauce,lenistwo,niechęć do wszystkiego co nie jest TV,komputerem lub pleyem.


Oraz agresja słowna w stosunku do mnie żadziej do. Mam problem z moim 6-latkiem. Jak tylko skończył lat zaczął nami rządzić.

Gdy nie chcemy zrobić tak jak on chce, albo czegoś kupić zaczyna krzyczeń i rzucać zabawkami a do tego trzaska i kopie nogami np. Postanowiłam napisać tu ponieważ problemy wychowawcze z moim synem juz mnie poprostu przerastają. Zawsze tłumaczylismy sobie ze to poprostu chłopczyk ktory moze miec swoje dobre i gorsze dni.


W klasie sprawiał problemy wychowawcze typu nie słuchania na lekcji, opóźnianie pracy, ale jakoś z tym sobie radziliśmy. Od dłuższego czasu syn sprawia gorsze problemy. Pyskuje, robi głupie miny, nie słucha nikogo, wszystko jest na NIE: nie będę.


Błaznowanie i upartość 9-latka. Piszę ponieważ jestem już na skraju wytrzymałości nerwowej. Mój w tej chwili letni syn praktycznie od zawsze sprawia problemy wychowawcze.

Dołącz do Forum Kobiet Netkobiety. To miejsce zostało stworzone dla pełnoletnich, aktywnych i wyjątkowych kobiet, właśnie takich jak Ty! Gdy coś mu nie wyjdzie, poddaje się samoocenie, stwierdzając, że nic mi nie wychodzi, może także płakać, załamywać się - przed czym warto je chronić.


Czasami aż się prosi ,aby trzepnąć po tyłku ,oczywiście ten klaps nie zawsze skutek przyniesie (różnie z tym bywa), ale jestem zdania ,że w ekstremalnych i hardcorowych sytuacjach się należy zasłużenie. A z autorką to ja się akurat solidaryzuje w kwestii problemu z dowołaniem zbuntowanych do domu. Może nie jestem jakąś super mądrą życiowo matką ale bardzo zgadzam się z tym, że generalnie nie jest winą dziecka, że pojawiają się problemy wychowawcze. Zaloguj się, aby obserwowa ć. Pojawiły się problemy wychowawcze z 16-letnim synem. Syn był zawsze świetnym uczniem, zaangażowanym w wiele zajęć.


Uczy się niewiele, choć jest w świetnym liceum, w klasie matematycznej. Dodane ponad rok temu, Stosowanie kar i nagród w wychowaniu jest rzeczą naturalną, większość rodziców je stosuje, jednak stosowane nieumiejętnie i zbyt często mogą nauczyć dziecko złych nawyków i spowodować więcej szkody niż pożytku. Do lat był raczej spokojnym nastolatkiem. Owszem, zdarzały się jakieś nieporozumienia, bunty, itp. Witam mój syn ma lat jest bardzo ruchliwym dzieckiem uczy się w szkole bardzo dobrze ale mam kłopot z zachowaniem.


W domu róznie to bywa raz jest spokojny a raz nie grzeczny robi wszystko na złośc jak ja mu tłumacze ze tak nie wolno niby mnie rozumie ale jak by był w innym świecie mówie do niego setki razy to samo a on zachowuje sie tak jak by nie rozumil co do niego mówię czasem. Jak poradzic sobie z arogancką latką? Witam mam klopot z moja latnia corka bardzo ja kocham ale juz nie mam sil corka jest nie posluszna zadne kary nie dzialaja odnosi sie.


Psycholog dziecięcy może pomóc pokonać dziecku różne problemy.

Kiedy iść z dzieckiem do psychologa? Co trzeba wiedzieć przed wizytą z dzieckiem u psychologa? Jak wygląda wizyta dziecka u psychologa? Pierwsza związana z buntowniczym zachowaniem - łamanie zasad i reguł, agresja, problemy z przestrzeganiem podstawowych obowiązków - gdy młody człowiek nie chodzi do szkoły, wagaruje. Z czasem wszystko wróci do normy.


A na razie lepiej jest przymykać oko na drobiazgi (np. niech idzie do dziadków w porwanych spodniach). Problemy z zajściem w ciążę. Eksperci uspokajają, że jeśli tylko dziecko wywalczy sobie niezależność, powróci do wartości wpojonych przez rodziców. To normalna faza rozwojowa - trzeba ją.


Mój 9-letni syn przez nasze rodzicielskie błędy wychowawcze nie umie poradzić sobie sam ze sobą, a my nie umiemy mu pomóc. Nie radzi sobie w szkole, w domu, z rówieśnikami. Codzienne problemy z dziećmi, pośpiech przed i po pracy, jeszcze zarobienie grosza na dzieci i na siebie. Dodam, że starszy poza problemami z zachowaniem cierpi na zaostrzone atopowe zapalenie skóry i astmę.


Koszty jego leczenia są ogromne. Grupa Wirtualna Polska S. Warszawie jest administratorem twoich danych osobowych dla celów związanych z korzystaniem z serwisu. Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Wychowanie dziecka musi być ściśle związane z jego rozwojem.


Z kolei rozwój emocjonalny silnie wiąże się również z kwestiami moralnymi. Witam jestem wdowcem wychowujacym dwojke dzieci. Corka studiuje ma 21lat, a syn ma lat.


Bardzo cię kocham, ale odejdź precz. Nie zmienia to faktu, że wielu rodziców nie wie, jak wychować dziecko, które jest uparte. Dziekuje za Pani odpowiedz bo juz oczy mi nawierzch wychodzily od tych wywodow.


Ja nie mowie ze dzieci sa zle z zasady.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Popularne posty